Oorspronkelijk geplaatst door iricky
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenWat betreft de video: we weten allemaal hoe irritant chauffeurs van 'werkbusjes' kunnen zijn. Ik heb het gevoel dat wij hier niet het hele verhaal te zien krijgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenis je partner toevallig dokteres ?Waar staat hier ergens de: vind ik leuk knop?
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk BerichtenInderdaad - hij lijkt me meer het Audi-type
Nu ik (besloten heb om) wat agressiever wil gaan rijden, ben ik toch naar een RR Sport HSE of een BMW X5 aan het uitkijken hoor...Last edited by Metaxa; 09/01/2014, 16:45.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenNeen dat kan bijna niet want DIE rijders staan maar op de derde plaats met hun voertuig.
Nu ik wat agressiever wil gaan rijden, ben ik toch naar een RR Sport HSE of een BMW X5 aan het uitkijken hoor...
bwa, die study is in de eerste plaats een pruts-studie, en moest dat nu nog waarheid zijn, 't gaat over gemiddeldes ... klootzakken vind je in alle merken en kleuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichtentijd voor een upgrade dusPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenNeen dat kan bijna niet want DIE rijders staan maar op de derde plaats met hun voertuig.
Nu ik wat agressiever wil gaan rijden, ben ik toch naar een RR Sport HSE of een BMW X5 aan het uitkijken hoor...
"At present Twitter is used mostly for people to tell 12 other people that they've just had a burger. Occasionally it is used by footballers to demonstrate they can't spell. It has no actual use. Now, though, it could be used to name and shame morons in Audis."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwtt Bekijk BerichtenJeremy Clarkson denkt er anders over:
"At present Twitter is used mostly for people to tell 12 other people that they've just had a burger. Occasionally it is used by footballers to demonstrate they can't spell. It has no actual use. Now, though, it could be used to name and shame morons in Audis."Tja die zijn uitspraken zijn altijd legendarisch.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenOhja des te groter de motivatie als BMW liefhebber het goede voorbeeld te geven.
En als ik plezier wil hebben ga ik wel naar Spa met de S1000.
Sent from my iPhone using Tapatalk'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk zie die 'echte M rijders' meestal heel traag en voorzichtig rijden. Volgens mij verbruiken ze anders teveel.
Moest het iets met verbruik te maken hebben hadden ze wss wel een 318d met empakket gekocht, en dan 15.000 van hun km-totaal op jaarbasis met de fiets gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenWat betreft de video: we weten allemaal hoe irritant chauffeurs van 'werkbusjes' kunnen zijn. Ik heb het gevoel dat wij hier niet het hele verhaal te zien krijgen!
mvg
iemand dat dikwijls met een werkbusje rondrijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk BerichtenMisschien is alles sneller dan een kruiwagen, in handen van deze heer, een probleem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenDa's gewoon omdat ze omstaanders de kans willen geven om mee te genieten van de looks van hun "M". (wat zelfs heel sociaal is en niet agressief
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenMoest het iets met verbruik te maken hebben hadden ze wss wel een 318d met empakket gekocht, en dan 15.000 van hun km-totaal op jaarbasis met de fiets gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk zie die 'echte M rijders' meestal heel traag en voorzichtig rijden. Volgens mij verbruiken ze anders teveel.
Hmm niet allemaal hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenMeestal?
Hmm niet allemaal hoor
Comment
-
Net op het vtm nieuws een nieuw filmpje met een BMW.
Ik ben eens benieuwd wanneer ik eens op vtm zal verschijnenhaha
Sent with a Galaxy Note 3Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
Comment