Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
    Wat betreft de video: we weten allemaal hoe irritant chauffeurs van 'werkbusjes' kunnen zijn. Ik heb het gevoel dat wij hier niet het hele verhaal te zien krijgen!
    Neen dat weet ik niet. Vertel?
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

Wat betreft de video: we weten allemaal hoe irritant chauffeurs van 'werkbusjes' kunnen zijn. Ik heb het gevoel dat wij hier niet het hele verhaal te zien krijgen!
      Niet in "vakjes" denken. Kijk naar filmpje in post nr 41. Ik zie daar gedurende minuten voor het voorval een voorbeeldige chauffeur (geen M3 te bespeuren). Mocht er voordien iets gebeurd zijn (wat nog altijd het gedrag van de M3 niet kan rechtvaardigen + eigen leven op het spel zetten...) dan heeft die zich wel lang kalm gehouden... Dan plots de M3 die met een groot snelheidsverschil rechts voorbij steekt en hoogst waarschijnlijk de vrachtwagen ook rechts voorbijgegaan is (moet al een krak zijn om de vrachtwagen links voorbij te steken en dan aan die snelheid tussen de vrachtwagen en de camionette naar de pechtstrook te zwieren en dan nog onder die hoek terug naar links te gaan eens hij de camionette voorbij is). Strafste is dat de camionette al bijna volledig terug rechts reeds toen de M3 rechts voorbij scheurde. Een tikkeltje snelheid minderen en hij kon gewoon links voorbij. Volgens mij zag hij de drie auto's (ervoor was er een VW en daarvoor nog een auto) al van ver die vrachtwagen voorbij gaan en dacht hij, wel die gaan we via de pechstrook eens langs...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
        is je partner toevallig dokteres ?
        Waar staat hier ergens de: vind ik leuk knop?
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
          Inderdaad - hij lijkt me meer het Audi-type
          Neen dat kan bijna niet want DIE rijders staan maar op de derde plaats met hun voertuig.
          Nu ik (besloten heb om) wat agressiever wil gaan rijden, ben ik toch naar een RR Sport HSE of een BMW X5 aan het uitkijken hoor...
          Last edited by Metaxa; 09/01/2014, 16:45.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
            Neen dat kan bijna niet want DIE rijders staan maar op de derde plaats met hun voertuig.
            Nu ik wat agressiever wil gaan rijden, ben ik toch naar een RR Sport HSE of een BMW X5 aan het uitkijken hoor...
            tijd voor een upgrade dus

bwa, die study is in de eerste plaats een pruts-studie, en moest dat nu nog waarheid zijn, 't gaat over gemiddeldes ... klootzakken vind je in alle merken en kleuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
              tijd voor een upgrade dus
              Ha ja hé want ik wil ook de langste *u* hebben. Dat we daarna de stempel krijgen van dikste *u* deert mij niet zulle...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                Nu ik wat agressiever wil gaan rijden, ben ik toch naar een RR Sport HSE of een BMW X5 aan het uitkijken hoor...
                Jeremy Clarkson denkt er anders over:

"At present Twitter is used mostly for people to tell 12 other people that they've just had a burger. Occasionally it is used by footballers to demonstrate they can't spell. It has no actual use. Now, though, it could be used to name and shame morons in Audis."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwtt Bekijk Berichten
                  Jeremy Clarkson denkt er anders over:

"At present Twitter is used mostly for people to tell 12 other people that they've just had a burger. Occasionally it is used by footballers to demonstrate they can't spell. It has no actual use. Now, though, it could be used to name and shame morons in Audis."
                  Tja die zijn uitspraken zijn altijd legendarisch.

Comment

• Ohja des te groter de motivatie als BMW liefhebber het goede voorbeeld te geven.

En als ik plezier wil hebben ga ik wel naar Spa met de S1000.

Sent from my iPhone using Tapatalk
                    U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                      Ohja des te groter de motivatie als BMW liefhebber het goede voorbeeld te geven.

En als ik plezier wil hebben ga ik wel naar Spa met de S1000.

Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Uw oranje ding al een paar keer gespot en nog nooit fratsen zien uithalen, dus dat is een plus voor u of uw vrouw in ieder geval
                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Ik zie die 'echte M rijders' meestal heel traag en voorzichtig rijden. Volgens mij verbruiken ze anders teveel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Ik zie die 'echte M rijders' meestal heel traag en voorzichtig rijden. Volgens mij verbruiken ze anders teveel.
                          Da's gewoon omdat ze omstaanders de kans willen geven om mee te genieten van de looks van hun "M". (wat zelfs heel sociaal is en niet agressief
                          Moest het iets met verbruik te maken hebben hadden ze wss wel een 318d met empakket gekocht, en dan 15.000 van hun km-totaal op jaarbasis met de fiets gedaan

Comment

Vertel het dan eens?

mvg
                            iemand dat dikwijls met een werkbusje rondrijd.

Comment

• Misschien is alles sneller dan een kruiwagen, in handen van deze heer, een probleem.
                              truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                                Misschien is alles sneller dan een kruiwagen, in handen van deze heer, een probleem.
                                In diene mens zijn geval kan ne kruiwagen zelfs al gevaarlijk worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                                  Da's gewoon omdat ze omstaanders de kans willen geven om mee te genieten van de looks van hun "M". (wat zelfs heel sociaal is en niet agressief
                                  En ik die altijd dacht dat 'echte M rijders' niet om de look gaven maar wel om de prestaties van hun bolide. Enfin, ik kan het enigszins wel wat begrijpen, als je 'm niet op z'n staart kunt trappen moet je 't van z'n looks hebben natuurlijk.

Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                                  Moest het iets met verbruik te maken hebben hadden ze wss wel een 318d met empakket gekocht, en dan 15.000 van hun km-totaal op jaarbasis met de fiets gedaan
                                  Dat lijkt me wel een slimme en sportieve mens te zijn die je daar beschrijft! Ben ik een beetje jaloers op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Ik zie die 'echte M rijders' meestal heel traag en voorzichtig rijden. Volgens mij verbruiken ze anders teveel.
                                    Meestal?

Hmm niet allemaal hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                      Meestal?

Hmm niet allemaal hoor
                                      Ik wist dat ik 'meestal' moest zeggen.

Comment

• Net op het vtm nieuws een nieuw filmpje met een BMW.

Ik ben eens benieuwd wanneer ik eens op vtm zal verschijnen haha

Sent with a Galaxy Note 3
                                        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Idd.. Zo een gespierde breinaald da ne keer uitstapt.
                                          En die blijkbaar nog altijd niet op de verkeerde gevallen is

Comment

Working...
                                          X