Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwtt Bekijk Berichten
    Niet in "vakjes" denken. Kijk naar filmpje in post nr 41. Ik zie daar gedurende minuten voor het voorval een voorbeeldige chauffeur (geen M3 te bespeuren). Mocht er voordien iets gebeurd zijn (wat nog altijd het gedrag van de M3 niet kan rechtvaardigen + eigen leven op het spel zetten...) dan heeft die zich wel lang kalm gehouden... Dan plots de M3 die met een groot snelheidsverschil rechts voorbij steekt en hoogst waarschijnlijk de vrachtwagen ook rechts voorbijgegaan is (moet al een krak zijn om de vrachtwagen links voorbij te steken en dan aan die snelheid tussen de vrachtwagen en de camionette naar de pechtstrook te zwieren en dan nog onder die hoek terug naar links te gaan eens hij de camionette voorbij is). Strafste is dat de camionette al bijna volledig terug rechts reeds toen de M3 rechts voorbij scheurde. Een tikkeltje snelheid minderen en hij kon gewoon links voorbij. Volgens mij zag hij de drie auto's (ervoor was er een VW en daarvoor nog een auto) al van ver die vrachtwagen voorbij gaan en dacht hij, wel die gaan we via de pechstrook eens langs...
    Bestuurders van camionetjes veroorzaken zelden irritatie voor hen, maar eerder achter hen. Daarom dat je op dat tweede filmpje niks ziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Ik wist dat ik 'meestal' moest zeggen.

Wel al 3 weken geleden dat ik op stap ben geweest met de M3, Peugeot Partner is nu HET vervoermiddel

Comment

• Waarom ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
          Waarom ?
          Zuiniger, praktischer, verplaatsingen duren even lang,... ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
            Net op het vtm nieuws een nieuw filmpje met een BMW.

Ik ben eens benieuwd wanneer ik eens op vtm zal verschijnen haha

Sent with a Galaxy Note 3
            allemaal extra reclame voor bmw.
            Een bewijs dat je met een bmw kan zot doen zonder uit de bocht te gaan

Comment

Zuiniger, praktischer, verplaatsingen duren even lang,... ?
              Vooral zuiniger, tank nog 3/4 vol en heb al + 200 km's

Comment

Waarom ?
                Was ik eigenlijk al lang van plan, doordat ik de M dagelijks gebruik staat die meer vuil dan proper+ km-stand loopt ook behoorlijk op.
                En met de winter die we zeker nog tegoed hebben kan de M mooi gekuist op stal blijven in mijn warme garage
                + ik spaar er nu zeker 200-300 € benzine mee uit per maand ik mijn Peugeot veel gebruik ipv de M.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                  Was ik eigenlijk al lang van plan, doordat ik de M dagelijks gebruik staat die meer vuil dan proper+ km-stand loopt ook behoorlijk op.
                  En met de winter die we zeker nog tegoed hebben kan de M mooi gekuist op stal blijven in mijn warme garage
                  + ik spaar er nu zeker 200-300 € benzine mee uit per maand ik mijn Peugeot veel gebruik ipv de M.
                  Zonder smile achter het stuur op de baan nu , of zit er een m pakket op die partner .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                    Wat betreft de video: we weten allemaal hoe irritant chauffeurs van 'werkbusjes' kunnen zijn. Ik heb het gevoel dat wij hier niet het hele verhaal te zien krijgen!

Ik ben niet irritant

Comment

Jaja, toere is en blijft ne commerçant!

Comment

Zonder smile achter het stuur op de baan nu , of zit er een m pakket op die partner .
                        Rood exterieur maakt alles goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                          Net op het vtm nieuws een nieuw filmpje met een BMW.

Ik ben eens benieuwd wanneer ik eens op vtm zal verschijnen haha

Sent with a Galaxy Note 3
                          't is weeral ne BMW
                          Da moet die schrale bij mij ne keer proberen, dan kan de journalist em gaan bezoeken in't ziekenhuis...

Comment

Jaja, toere is en blijft ne commerçant!
                            EN...West-Vlaming...€€€€€/$$$$$
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                  Bestuurders van camionetjes veroorzaken zelden irritatie voor hen, maar eerder achter hen. Daarom dat je op dat tweede filmpje niks ziet.
                                  Is niet alleen voor camionettes zo hé?

Doet er allemaal niet toe maar daarom stond er ook "Mocht er voordien iets gebeurd zijn (wat nog altijd het gedrag van de M3 niet kan rechtvaardigen + eigen leven op het spel zetten...) dan heeft die zich wel lang kalm gehouden..."

Comment

Wel al 3 weken geleden dat ik op stap ben geweest met de M3, Peugeot Partner is nu HET vervoermiddel
                                    't Is dan nog dubbel zo plezant als je terug in de M3 stapt.

Comment

• das echt kicken dan. nadat ik met de golf diesel op de baan ben geweest, voelt zelf mijne velo nog sneller aan in acceleratie.
                                      had altijd hetzelfde gevoel als ik van firmawagen naar persoonlijke oldtimer overschakeld (ford capri met 2.0 scorpio motor erin).
                                      firmawagen: geen acceleratie, lomp, zwaar
                                      naar capri: veel acceleratie, licht, veel geluid... GEEN remmen !!!
                                      terug naar de firmawagen: goe remmen, gezicht plakt op stuur.

gisteren ook met de auto nog eens naar het werk geweest. duitse vrachtwagen die km's aan een stuk op het middenvak bleef (rechts niks). nog altijd spijt da ik gene camera heb. ongeduldige autos die rechts voorbij gaan, laagvliegers...
                                      ik ben een vrachtwagen aan het inhalen, schiet die hem ineens op mijn vak. dus ik naar links moeten gaan (zeker 100meter GEEN auto achter mij).
                                      ik reed 95km/h en ben direct VOLGAS beginnen optrekken om achterliggend verkeer dus niet te lang op te houden.
                                      toen ik halweg de vrachtwagen zat ging ik 105km/H, toen ik de vrachtwagen voorbij was ging ik 110km/h. zaten al 2 autos achter mij toen.

diegene die hierboven die zei dat je niet in het verkeer thuishoord als je dergelijke aankomende wagens niet kan inschatten... ik dus blijkbaar ook niet terwijl er meer dan 100meter tussen zat. mijn auto kon ook niet sneller accelereren

Comment

• Sorry ze maar als je 90 rijdt en je achterligger op 100 meter van je 120 rijdt, dan zit die natuurlijk zonder remmen in je kont.

Comment

• sommige mensen hebben hier blijkbaar echt geen besef van snelheid en afstand... de afstand tussen 2 verlichtingspalen is al een 50 tal meter
                                          lets have some more member berries

Comment

Working...
                                          X