Oorspronkelijk geplaatst door bmwtt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk wist dat ik 'meestal' moest zeggen.
Wel al 3 weken geleden dat ik op stap ben geweest met de M3, Peugeot Partner is nu HET vervoermiddel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenWaarom ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenNet op het vtm nieuws een nieuw filmpje met een BMW.
Ik ben eens benieuwd wanneer ik eens op vtm zal verschijnenhaha
Sent with a Galaxy Note 3
Een bewijs dat je met een bmw kan zot doen zonder uit de bocht te gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenZuiniger, praktischer, verplaatsingen duren even lang,... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenWaarom ?
En met de winter die we zeker nog tegoed hebben kan de M mooi gekuist op stal blijven in mijn warme garage
+ ik spaar er nu zeker 200-300 € benzine mee uit per maand ik mijn Peugeot veel gebruik ipv de M.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenWas ik eigenlijk al lang van plan, doordat ik de M dagelijks gebruik staat die meer vuil dan proper+ km-stand loopt ook behoorlijk op.
En met de winter die we zeker nog tegoed hebben kan de M mooi gekuist op stal blijven in mijn warme garage
+ ik spaar er nu zeker 200-300 € benzine mee uit per maand ik mijn Peugeot veel gebruik ipv de M.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenWat betreft de video: we weten allemaal hoe irritant chauffeurs van 'werkbusjes' kunnen zijn. Ik heb het gevoel dat wij hier niet het hele verhaal te zien krijgen!
Ik ben niet irritant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenWas ik eigenlijk al lang van plan, doordat ik de M dagelijks gebruik staat die meer vuil dan proper+ km-stand loopt ook behoorlijk op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenZonder smile achter het stuur op de baan nu , of zit er een m pakket op die partner .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenNet op het vtm nieuws een nieuw filmpje met een BMW.
Ik ben eens benieuwd wanneer ik eens op vtm zal verschijnenhaha
Sent with a Galaxy Note 3
Da moet die schrale bij mij ne keer proberen, dan kan de journalist em gaan bezoeken in't ziekenhuis...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJaja, toere is en blijft ne commerçant!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEN...West-Vlaming...€€€€€/$$$$$
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenBestuurders van camionetjes veroorzaken zelden irritatie voor hen, maar eerder achter hen. Daarom dat je op dat tweede filmpje niks ziet.
Doet er allemaal niet toe maar daarom stond er ook "Mocht er voordien iets gebeurd zijn (wat nog altijd het gedrag van de M3 niet kan rechtvaardigen + eigen leven op het spel zetten...) dan heeft die zich wel lang kalm gehouden..."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenWel al 3 weken geleden dat ik op stap ben geweest met de M3, Peugeot Partner is nu HET vervoermiddel
Comment
-
das echt kicken dan. nadat ik met de golf diesel op de baan ben geweest, voelt zelf mijne velo nog sneller aan in acceleratie.
had altijd hetzelfde gevoel als ik van firmawagen naar persoonlijke oldtimer overschakeld (ford capri met 2.0 scorpio motor erin).
firmawagen: geen acceleratie, lomp, zwaar
naar capri: veel acceleratie, licht, veel geluid... GEEN remmen !!!
terug naar de firmawagen: goe remmen, gezicht plakt op stuur.
gisteren ook met de auto nog eens naar het werk geweest. duitse vrachtwagen die km's aan een stuk op het middenvak bleef (rechts niks). nog altijd spijt da ik gene camera heb. ongeduldige autos die rechts voorbij gaan, laagvliegers...
ik ben een vrachtwagen aan het inhalen, schiet die hem ineens op mijn vak. dus ik naar links moeten gaan (zeker 100meter GEEN auto achter mij).
ik reed 95km/h en ben direct VOLGAS beginnen optrekken om achterliggend verkeer dus niet te lang op te houden.
toen ik halweg de vrachtwagen zat ging ik 105km/H, toen ik de vrachtwagen voorbij was ging ik 110km/h. zaten al 2 autos achter mij toen.
diegene die hierboven die zei dat je niet in het verkeer thuishoord als je dergelijke aankomende wagens niet kan inschatten... ik dus blijkbaar ook niet terwijl er meer dan 100meter tussen zat. mijn auto kon ook niet sneller accelereren
Comment
Comment