Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit krapuul heeft blijkbaar nog meer moordpogingen op zijn geweten. Opsluiten voor lange tijd is de enige remedie tegen zulk tuig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
      Inderdaad grappig, laatst zag ik een wagen met op de achteruit een klever ' OPGELET BOSMAAIER AAN BOORD ' vond ik toch wat minder om over te grappen.
      Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
        Inderdaad grappig, laatst zag ik een wagen met op de achteruit een klever ' OPGELET BOSMAAIER AAN BOORD ' vond ik toch wat minder om over te grappen.
        Inderdaad minder grappig, maar waarom komt die is die met zijne M3 nu niet die met zijn bosmaaier ooit tegengekomen? Alle problemen waren dan opgelost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
          Relatie zou zuiver professioneel zijn, hij is gewoon haar werknemer ....
          dat kom ik toch niet veel tegen. Dokters met personeel. Misschien is hij de secretaresse ?
          Volvo XC60 D3 AWD (MY2011)
          Volvo XC90 T8 (MY2017)

Comment

• personeel dat dan nog met een M3 mag rondrijden die prive staat ingeschreven op naam van "den baas"? hmm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
              personeel dat dan nog met een M3 mag rondrijden die prive staat ingeschreven op naam van "den baas"? hmm
              Mss is hij ,integenstelling tot u wel de ultieme sexgod

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                Mss is hij ,integenstelling tot u wel de ultieme sexgod
                Da zalt wel zijn ja.. hij zal ne golden cock hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                  Da zalt wel zijn ja.. hij zal ne golden cock hebben
                  De dokter blijkt een chineese te zijn... :

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                  2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                  2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                  dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                  http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Schadeclaim van juwelier tov bestuurder bestelwagen is 10.000€. Dit wegens het verkeerdelijk beschuldigen van de man en het leed dat hem werd aangedaan.
                      Bestuurder van de bestelwagen zal volgende keer 2 keer nadenken voor hij iets publiek zet.
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                        Schadeclaim van juwelier tov bestuurder bestelwagen is 10.000€. Dit wegens het verkeerdelijk beschuldigen van de man en het leed dat hem werd aangedaan.
                        Bestuurder van de bestelwagen zal volgende keer 2 keer nadenken voor hij iets publiek zet.
                        Was toch niet de bestuurder van de bestelwagen die de juwelier aanduidde, maar de web community....
                        saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                        saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                        saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                        saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                        saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                        renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                        Porsche 993 (1994)

Comment

• De bestuurder zelf heeft die mens zijn naam ook nog eens gepost, dus maakt niet uit...

Comment

Schadeclaim van juwelier tov bestuurder bestelwagen is 10.000€. Dit wegens het verkeerdelijk beschuldigen van de man en het leed dat hem werd aangedaan.
                            Had van mij nog meer mogen zijn!

Waar haal je het recht om zomaar iemand aan te duiden als 'schuldige'..
                            Hoe achterlijk ben je als je iemand beschuldigd omdat er toevallig dezelfde wagen voor een winkel geparkeerd staat. Om dan zonder na te denken te zeggen 'hij was het'...
                            Typisch Facebook maar als je las wat er allemaal op de pagina van de juwelier stond geschreven

De arrogantie/'mediageilheid' van de camionettebestuurder straalde er zo vanaf tijdens de nieuwsuitzending.
                            Natuurlijk praat ik het gedrag zeker niet goed van de M3.
                            Het is hiet al eens gezegd geweest, ga hiermee dan naar de politie en zet het niet eerst op Facebook..
                            Last edited by Brebelco; 19/01/2014, 11:14.
                            2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                            2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                            2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                            dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                            http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• [QUOTE=Brebelco;5258899]Had van mij nog meer mogen zijn!

Waar haal je het recht om zomaar iemand aan te duiden als 'schuldige'..
                              Hoe achterlijk ben je als je iemand beschuldigd omdat er toevallig dezelfde wagen voor een winkel geparkeerd staat. Om dan zonder na te denken te zeggen 'hij was het'...
                              Typisch Facebook maar als je las wat er allemaal op de pagina van de juwelier stond geschreven

De arrogantie/'mediageilheid' van de camionettebestuurder straalde er zo vanaf tijdens de nieuwsuitzending.
                              Natuurlijk praat ik het gedrag zeker niet goed van de M3.
                              Het is hiet al eens gezegd geweest, ga hiermee dan naar de politie en zet het niet eerst op Facebook.. [/ QUOTE]

Voor een stuk volg ik je redenering en geef ik je gelijk, maar aan de andere kant vindt ik het best goed dat dit eens op de sociale media terecht komt.

Iedere weggebruiker zal na dit kenbaar incident via de media nu wel eens 2x nadenken, wat denk je dat de politie hiermee zou gedaan hebben wanneer de bestuurder van de bestelwagen met dit filmpje naar de politie zou gestapt hebben, juist niets geloof me omdat ze ervan uitgaan dat het filmpje geen bewijslast is op de rechtbank

Ik heb net hetzelfde voor gehad heel wat jaren terug, er was een filmpje met mij als bestuurder van een opgevoerde buggy op het net gekomen en iemand had er kenbaar nota van genomen en zelfs minister E. Schouppe destijds werd ervan op de hoogte gebracht, ok ik geef toe dat het niet moet om je te laten filmen wijlens je wat acties onderneemt die het verkeer in gevaar kunnen brengen maar wie doet dit al eens niet
                              Buiten dat ik een verklaring moest gaan afleggen bij de politie is er nooit verder iets gebeurd, ook niet de buggy komen bekijken.

Last edited by daniell; 19/01/2014, 11:27.
                              Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik de bestuurder van de personenwagen zijn gedrag goed keur....
                                .
                                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Deze blogpost is een opinie, en vertegenwoordigt niet noodzakelijk de mening van het kantoor. Ik onderbreek niet graag mijn vakantie. Ik ben er namelijk perfect in geslaagd om hier in Oman tien dagen geen Belgische ergernissen te ontmoeten. Tot ik deze avond (we lopen hier ruim drie uur vooruit) geconfronteerd word met de nieuwste lynchhype […]

Comment

• de man met de M3 heeft nog geluk met zijn rem manouvre:

kijk hier maar naar:

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                      de man met de M3 heeft nog geluk met zijn rem manouvre:

kijk hier maar naar:

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                      Wel redelijk marginaal taaltje bij.

Comment

• eilanders zijn marginaal zoals Hollanders zuinig zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          eilanders zijn marginaal zoals Hollanders zuinig zijn
                                          De huizen zijn er wel goedkoop. 1,2 euro voor een knus rijhuisje in Liverpool.

Comment

Working...
                                          X