Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe meer mensen een dashcam plaatsen , hoe meer gevallen van verkeersagressie er zullen gerapporteerd worden.
    Ideaal zou zijn dat iedereen een dashcam in zijn wagen zou hebben, dan zullen de wegpiraten wel twee keer nadenken voor ze zoiets doen

Comment

• Mooi pit-manoeuvre daar op het einde haha!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autocameras.be Bekijk Berichten
        Hoe meer mensen een dashcam plaatsen , hoe meer gevallen van verkeersagressie er zullen gerapporteerd worden.
        Ideaal zou zijn dat iedereen een dashcam in zijn wagen zou hebben, dan zullen de wegpiraten wel twee keer nadenken voor ze zoiets doen
        Idd ik vraag me al jaren af hoe men rijstijl er uit ziet in 3e persoon HAHA (sarcasm mode off)

Sent with a Galaxy Note 3
        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Wel grappig dat er nu met geen woord gerept wordt over het merk van de auto...

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Die trucker maakt zich toch wel belachelijk druk. Naar mijn mening is dat een inschattingsfout van de persoon in de Mégane. Dat hij op zijn rem trapt keur ik uiteraard niet goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
              Wel grappig dat er nu met geen woord gerept wordt over het merk van de auto...
              Is typisch de media en hun stereotype denken

Sent with a Galaxy Note 3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                Hee het is eens geen BMWee

stond vandaag op HLN.be over deze kankersituatie :p
                http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/...egpiraat.dhtml
                En weeral dat woordje 'wegpiraat' sommigen denken toch echt dat ze 'the king of the road' zijn en nooit zelf eens een fout maken (en dan heb ik het over die trucker), en oké dat remmen moest niet. Maar dat claxonneren ook niet. (of toch niet die hele tijd).
                2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                  Wel grappig dat er nu met geen woord gerept wordt over het merk van de auto...
                  in de nl pers is de titel be megane is een kankerhoer nochthans

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    in de nl pers is de titel be megane is een kankerhoer nochthans
                    Tot het een Nederlandse auto was geweest...

Comment

• dan was er met geen woord over gerept

Comment

• Hier ook weer een daad waarvan we de voorgeschiedenis niet echt kennen? Maar voor wat ik zie gaat de dashcam-rijder niet echt vrijuit

Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Pasat komt naar links terwijl camionet er al zat en na die camion gaat de pasat rap naar rechts en de camionet ook om hem te hinderen maar dat geet u nog niet het recht om iemand te rammen.
                          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Idd iemand van de baan rijden is echt ziek.
                            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                              Hier ook weer een daad waarvan we de voorgeschiedenis niet echt kennen? Maar voor wat ik zie gaat de dashcam-rijder niet echt vrijuit

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...3-video-2.aspx
                              Voor mij gaat die dashcam rijder dan wel vrijuit , eigenlijk zou iedere gelijkaardig individu zoals in die passat zo'n service mogen krijgen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                Pasat komt naar links terwijl camionet er al zat en na die camion gaat de pasat rap naar rechts en de camionet ook om hem te hinderen maar dat geet u nog niet het recht om iemand te rammen.
                                Ik kan uit dat filmpje nochtans niet opmaken dat de chauffeur van de camionet de Passat wil hinderen door naar rechts te gaan. Als er een zot achter mij rijdt zorg ik ook dat ik zo snel mogelijk op het rechtervak zit zodat hij kan voorbijsteken...

Comment

• Die doet dat geen 2e keer
                                  Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                  Current:
                                  1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                  1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                  1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                  Ex:
                                  1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                  1976 Mercedes-Benz W123 250
                                  1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                  1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                  1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                  1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                  2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                  1980 Mercedes-Benz W123 280
                                  1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Ik veroordeel de dashcamrijder alsnog niet, het is enkel hij die zijn dashcam kan bewerken zodat enkel de beelden te zien zijn die hij wil dat wij zien.

Eerder merk ik wel op dat de dashcamrijder wel heel snel de deur dichtgooit op het linker rijvak voor de passat, en inderdaad volgens de laatste beelden gaat de passat in de fout met zich voor een voertuig van baanvak te wisselen.
                                    Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Eind goed al goed , dit kon erge gevolgen gehad hebben . Altijd 10 maal nadenken voor je ontploft .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                                        Eerder merk ik wel op dat de dashcamrijder wel heel snel de deur dichtgooit op het linker rijvak voor de passat, en inderdaad volgens de laatste beelden gaat de passat in de fout met zich voor een voertuig van baanvak te wisselen.
                                        De dashcam rijder gooit de deur wel heel snel dicht? Vind jij dat?
                                        De passat (of is het een golf break) gaat eerst naar rechts, de dashcamrijder steekt hem over nu de ruimte op die linkerstrook vrij is, én nadat de daschcamrijder de passat al volledig voorbij is, wil die laatste op milimeters van de dashcamrijder af er dan toch nog absoluut tussen? Sorry, maar m.i. is daar nooit een gat geweest voor de passat in de eerste plaats.
                                        De agressie komt daar duidelijk van de passat, kan toch geen twijfel over zijn. Die had geen ruimte meer om er nog tussen te kruipen en had gewoon moeten achter de witte bestelwagen voor hem moeten wachten tot hij terug naar links kon. Zoniet had hij moeten op de linkerstrook blijven rijden, door die te verlaten moet hij nadien zijn plaats niet meer opeisen, en al zeker niet op die manier.

Comment

• Die passat is waarschijnlijk 1 van zijn baas , moest er terug meer met eigen materiaal rondgereden worden zul je dit ook aan het weggedrag merken .

Comment

Working...
                                          X