Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tis genen echten bmwrijder allessinds, hij gebruikt zijn pinkers.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
      Ik wacht af tot het moment dat de M3 rijder zelf eens een dashcam gaat gebruiken, moeten we tenminste niet altijd die buitenlandse filmpjes op youtube bekijken!
      Hopelijk hebben ze 'm dan al lang opgesloten en zijn rijbewijs levenslang afgepakt want zo'n recidivist hoort echt niet thuis in het verkeer
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nick666 Bekijk Berichten

Is er weer heel zwaar over.

Comment

• Wat een complex moet die persoon toch hebben...
          1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
          2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
          2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• neen, wat een ego moet die wel niet hebben
            www.peugeotforum.be

Comment

• Hij moest gewoon snel ergens zijn!
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                neen, wat een ego moet die wel niet hebben
                Dit vooral!!
                Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                Audi S3 '02 sold => topic
                Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  Hopelijk hebben ze 'm dan al lang opgesloten en zijn rijbewijs levenslang afgepakt want zo'n recidivist hoort echt niet thuis in het verkeer
                  Zo'n recidivist maalt er echt niet om dat zijn rijbewijs afgenomen zal zijn. Zolang die niet effectief in de gevangenis beland voor de rest van zijn leven zie ik hem nog zo'n stoten uithalen.

Comment

• hij gebruikt toch netjes zijn pinkers?
                    als de bestelwagen direct naar rechts was gegaan, dan moest hij niet rechts voorsteken! Ik moet ook te vaak rechts voorsteken omdat ze onnodig links blijven rijden. Het feit dat je rechts KAN voorsteken, is het bewijs dat de persoon voor u ook naar rechts had gekunnen

Comment

• ach komaan zeg, die bestelwagen krijgt zelfs de kans niet om naar rechts te gaan

steek het nu vooral niet op de andere weggebruikers want wat deze gast presteert is enkel toegelaten in death race 2000
                      www.peugeotforum.be

Comment

• Het feit dat je rechts KAN inhalen geeft je nog NIET het recht om dat te doen.

Comment

• nen bmw stuurt wel beter he astralogie had je erbij moeten vertellen, als die berlingo dat manouevre had moeten doen lag'em op zijn zij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                            hij gebruikt toch netjes zijn pinkers?
                            als de bestelwagen direct naar rechts was gegaan, dan moest hij niet rechts voorsteken! Ik moet ook te vaak rechts voorsteken omdat ze onnodig links blijven rijden. Het feit dat je rechts KAN voorsteken, is het bewijs dat de persoon voor u ook naar rechts had gekunnen
                            ik durf ook wel eens rechts voorbij steken. maar dit gaat er wel een pak over
                            BMW X5 45e

Comment

• walgelijke manier van rijden in zo een druk bevolkt landje zou zulk een rijstijl van iedereen leiden tot tientallen doden per dag, he spijtige is dat dit soort volk dat zich niet aan regels houdt in veel miserable derde wereld landen rondrijden met krotbakken, hier rijden ze met mega snelle sportwagens die nog meer risico's inhouden en hebben ze zelf niks als ze iets veroorzaken door een overvloed aan airbags en hulpmiddelen. mag van mij tegen een boom rijden, de frustratie dat zo iemand bij honderden andere dag in dag uit veroorzaakt is geaccumuleerd meer 'slechts' dan dat hij tegen een boom rijd (wat op zich niet mooi is omdat iemand te wensen uiteraard..).

het gerechdt faalt idd wel.. belgie komaan zeg. dit soort volk is gewoon niet van de weg te krijgen. alcoholiekers, mensen zonder rijbewijs zonder verzekering, alles geraakt hier op de baan zonder probleem

Comment

• Weet iemand of er een B-plaat op die wagen hangt?
                                Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  ik durf ook wel eens rechts voorbij steken. maar dit gaat er wel een pak over
                                  als k iemand van hier s een dashcam zou willen meegeven zijt gij het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                                    walgelijke manier van rijden in zo een druk bevolkt landje zou zulk een rijstijl van iedereen leiden tot tientallen doden per dag, he spijtige is dat dit soort volk dat zich niet aan regels houdt in veel miserable derde wereld landen rondrijden met krotbakken, hier rijden ze met mega snelle sportwagens die nog meer risico's inhouden en hebben ze zelf niks als ze iets veroorzaken door een overvloed aan airbags en hulpmiddelen. mag van mij tegen een boom rijden, de frustratie dat zo iemand bij honderden andere dag in dag uit veroorzaakt is geaccumuleerd meer 'slechts' dan dat hij tegen een boom rijd (wat op zich niet mooi is omdat iemand te wensen uiteraard..).

het gerechdt faalt idd wel.. belgie komaan zeg. dit soort volk is gewoon niet van de weg te krijgen. alcoholiekers, mensen zonder rijbewijs zonder verzekering, alles geraakt hier op de baan zonder probleem

Idd , schrijnende vaststelling .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                                      hij gebruikt toch netjes zijn pinkers?
                                      zet in uw onderschrift nog "BMW M3" en we zijn er helemaal ...

Comment

• Ik snap niet goed wat zulke mensen willen bewijzen. Elke debiel kan een gaspedaal induwen tot op de vloer....
                                        Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                                          als k iemand van hier s een dashcam zou willen meegeven zijt gij het
                                          itt wat hier soms gezegd wordt door bepaalde leden hou ik het best beschaafd op de openbare weg.

Ik rij best vlot op de autostrade, maar ik zal nooit bumperkleven of zo kort ziggezaggen zoals de M3-rijder.

Op binnenbaantjes of zondagse haven durf ik wel eens het gaspedaal induwen

Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                                          Ik snap niet goed wat zulke mensen willen bewijzen. Elke debiel kan een gaspedaal induwen tot op de vloer....

²²²²²
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X