Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
    Het feit dat je rechts KAN voorsteken, is het bewijs dat de persoon voor u ook naar rechts had gekunnen
    dat wil niks zeggen. met een M3 kan ja ALTIJD rechts voorbij steken.
    in tegenstelling tot mijn golf dieselke zou iemand al 2-3km lang links moeten blijven voor ik er rechts voorbij geraak terwijl je dat vlot kan als er slechts een 5meter zit tussen de auto voor u en de auto die rechts rijd. net genoeg om u tussen te smijten en dan volgas er rechts voorbij te gaan.

ik zie zo de motorijders al redeneren: "als ik er rechts voorbij kan, is die andere auto in fout".

vandaag reed ik in gent op een 2vaks baan en er reed een politiecombo op de weg. heb nog nooit zoveel mensen EXACT 50km/h zien rijden. ik ben de combi maar voorbij gegaan aan de lichten. ze volgden mij ineens maar reden toch gewoon door.
    die BMW rijder zou maar eens een undercover politievoertuig moeten tegenkomen...

Comment

• Het troll-level van sommigen is hier weer schrijnend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Op binnenbaantjes of zondagse haven durf ik wel eens het gaspedaal induwen
        dus next Monday kunnen we leuke vids downloaden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
          het gerechdt faalt idd wel.. belgie komaan zeg. dit soort volk is gewoon niet van de weg te krijgen. alcoholiekers, mensen zonder rijbewijs zonder verzekering, alles geraakt hier op de baan zonder probleem
          Lijkt me niet anders in de meeste andere landen? Ook in Nederland, Frankrijk,... rijden veel mensen onverzekerd/zonder rijbewijs/... rond. Lijkt me moeilijk om dat echt compleet te vermijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            itt wat hier soms gezegd wordt door bepaalde leden hou ik het best beschaafd op de openbare weg.

Ik rij best vlot op de autostrade, maar ik zal nooit bumperkleven of zo kort ziggezaggen zoals de M3-rijder.

Op binnenbaantjes of zondagse haven durf ik wel eens het gaspedaal induwen

²²²²²
            Je zal deze wegpiraat maar tegen komen als je met je gezin een fietstocht doet over die binnenbaantjes. Totaal onverantwoord dus.
            Last edited by ; 08/08/2014, 21:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
              Je zal deze doodrijder maar tegen komen als je met je gezin een fietstocht doet over die binnenbaantjes. Totaal onverantwoord dus.
              Dus u verwijt deze persoon ongefundeerd van doodrijder. 'k Denk dat 't eens tijd wordt dat ze u met u klikken en klakken hier van het board flikkeren. Zoiets zeg je niet!
              U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                Dus u verwijt deze persoon ongefundeerd van doodrijder. 'k Denk dat 't eens tijd wordt dat ze u met u klikken en klakken hier van het board flikkeren. Zoiets zeg je niet!
                gooi mij dan maar mee met mijn klikken en klakken van 't forum, deze keer heeft dbr2 overschot van gelijk. Een kalf kan zien dat deze bestuurder van de M3 vroeg of laat een zwaar accident veroorzaakt, en ik vrees dat er inderdaad onschuldige slachtoffers zullen bij vallen ...
                We zullen nog eens met elkaar praten als jij in 't beste geval als een kasplantje aan je rolstoel gekluisterd hangt na aangereden te zijn door een dergelijke gek (weer een woord dat niet mag gebruikt, worden zeker ??) Eens benieuwd of je het woord doodrijder nog steeds zal weigeren ...
                Voor zijn rijstijl bestaan trackdays, daar mag hij zich wat mij betreft volledig uitleven ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                  gooi mij dan maar mee met mijn klikken en klakken van 't forum, deze keer heeft dbr2 overschot van gelijk. Een kalf kan zien dat deze bestuurder van de M3 vroeg of laat een zwaar accident veroorzaakt, en ik vrees dat er inderdaad onschuldige slachtoffers zullen bij vallen ...
                  We zullen nog eens met elkaar praten als jij in 't beste geval als een kasplantje aan je rolstoel gekluisterd hangt na aangereden te zijn door een dergelijke gek (weer een woord dat niet mag gebruikt, worden zeker ??) Eens benieuwd of je het woord doodrijder nog steeds zal weigeren ...
                  Voor zijn rijstijl bestaan trackdays, daar mag hij zich wat mij betreft volledig uitleven ...

Zijn reactie was op Kefkie niet op die onnozelaar op de E314. Neem eerst eens uw tijd om te lezen.

Comment

• Bart, dbr2 had het over Kefkie

Comment

Zo een ego's als die gast op de E314 kunnen we missen als kiespijn op Trackdays. Daar hebben we liever mensen die hun verstand gebruiken!

Comment

+1
                        of gewoon negeren, gaat ook

Comment

Zijn reactie was op Kefkie niet op die onnozelaar op de E314. Neem eerst eens uw tijd om te lezen.
                          reactie blijft geldig, ook op kefkie. Er scheuren er hier genoeg aan mijn deur (zone 50) als een halve gare over de "binnenbaantjes"

Comment

• lijkt me vooral de bedoeling van dbr2 om mensen te irriteren en op stang te jagen

hoe meer aandacht je hem geeft hoe liever hij het heeft...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                              lijkt me vooral de bedoeling van dbr2 om mensen te irriteren en op stang te jagen

hoe meer aandacht je hem geeft hoe liever hij het heeft...
                              ik vind hem vooral grappig meestal, je kiest zelf of je je erdoor laat op stang jagen he

Comment

reactie blijft geldig, ook op kefkie. Er scheuren er hier genoeg aan mijn deur (zone 50) als een halve gare over de "binnenbaantjes"
                                Ik woon in een zone (30) op 5 huizen van mijn deur is een school. Kleuters en lageronderwijs. Weet je wie hier als gekken doorvlammen. De ouders van de klein mannen daar die hier niet in de buurt wonen. De moraalridders met hun MPV's en etc... . Kakken op een ander maar zelf op de plaatsen waar een autoliefhebber het in geen duizend jaar in zen hoofd haalt om te hard te rijden daar vlammen ze door als zotten. Net op het tijdstip dat die klein mannen hier voorbij wandelen of fietsen.

Comment

ik vind hem vooral grappig meestal, je kiest zelf of je je erdoor laat op stang jagen he
                                  trek het mij niet aan wat hij schrijft, maar zoals nu verpest het wel wat de sfeer hier

Comment

Ik woon in een zone (30) op 5 huizen van mijn deur is een school. Kleuters en lageronderwijs. Weet je wie hier als gekken doorvlammen. De ouders van de klein mannen daar die hier niet in de buurt wonen. De moraalridders met hun MPV's en etc... . Kakken op een ander maar zelf op de plaatsen waar een autoliefhebber het in geen duizend jaar in zen hoofd haalt om te hard te rijden daar vlammen ze door als zotten.
                                    de dag dat jouw ouders op een binnenbaantje van de weg gemaaid worden zullen we nog eens verder praten ...
                                    "meneer had er geen fietsers verwacht..."

Je stigmatisering van moraalridders met een MPV vind ik trouwens grappig want slaat nergens op.
                                    Last edited by ; 08/08/2014, 17:53.

Comment

• ge hebt binnenbaantjes en dorpskernen.

binnenbaantjes is voor mij in de west-vlaanders int midden van de velden met een duidelijk overzicht van wat komt.

mss beter boerenbaantjes zeggen dan?
                                      BMW X5 45e

Comment

En daar krijgt hij dan na een rondje mooi de zwarte vlag omdat zijn rijstijl op de nougatbollen trekt.

Comment

de dag dat jouw ouders op een binnenbaantje van de weg gemaaid worden zullen we nog eens verder praten ...
                                          "meneer had er geen fietsers verwacht..."
                                          Wat is uw punt... ? Waar heb ik gezegd dat veel te hard rijden op "binnenbaantjes" ok is... . Volgens jou horen gekken zoals de bestuurder van de zwarte wagen op de E314 thuis op een circuit. Nu ik ga u één ding vertellen iemand met zo een gedrag ligt na 2 ronden met zijn klikken en klakken buiten en komt er vanzenleven niet meer op.

't Is erg duidelijk dat u niet het onderscheid kan maken tussen gestoorde mensen en liefhebbers van auto's en motoren die veiligheid op de eerste plaats zetten in 't belang van alle weggebruikers! en/of deelnemen aan events op een gesloten omloop waar wederom veiligheid en respect voor alle aanwezige deelnemers primeert!

Comment

Working...
                                          X