Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    ik rij al ettelijke jaren trackdays, heb nog 0 zwarte vlaggen en nog geen enkel accident gehad.

Het is niet omdat ik nog maar 24 ben, dat ik achterlijk ben en onbezonnen te werk ga en wat weet ik wat nog allemaal wat ze ons als jeugd willen bestempelen.

enkele jaren geleden mocht je op vele banen 90, nu is dat 70 of zelfs 50 zonder dat er extra bebouwing oid is bijgekomen.. oweee als je nu op die banen 80-100 rijdt. Moord, brand, achterlijk, fout, rijbewijs afgeven en weet ik veel wat.
    dude, ik heb het niet eens over u maar over mijnheer wegpiraat waarover het topic eigenlijk feitelijk zo een heel klein beetje over gaat. Allez hoofdzakelijk dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
      uw laatste wapenfeiten:

- gekken op de weg horen thuis op circuit
      - iemand die eens op een zondag nm op een godverlaten baan misschien 10 tot max 20 per uur harder rijdt = een doodrijder

No offence maar... zeg nu zelf... .

ps:

Ik ben 31
      het eerste heb ik idd gezegd, en blijf ik bij: liever op circuit dan openbare weg, al klopt het dat dergelijk individu daar ook niet thuishoort, maar je hebt er alvast geen tegenliggers of zwakke weggebruikers, maar 't is idd 't beste van 't slechtste, da's waar.
      het tweede lijkt fantasie, waar heb ik dat geschreven?
      31: nu begrijp ik het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
        zet in uw onderschrift nog "BMW M3" en we zijn er helemaal ...
        neen dank u

feit is gewoon dat vooruitziende chauffeurs zich doodergeren aan de linksplakkers en mensen die op de teller 120 rijden en weigeren van het linkervak weg te gaan...als je ze dan langs rechts passeert op een fatsoenlijke wijze en inderdaad niet zo kort als die M3, dan beginnen ze te flikkeren met hun lichten...
        Ik heb nog nooit (met mijn dagelijkse wagen) last gehad van een bumperklever of iemand die mij langs rechts voorsteekt omdat ik steeds asap naar rechts zal gaan!
        Zelfs met mijn kever van 1953 met de originele 25pk motor rijd ik 95-100 op de GPS op het rechtse vak zodat ik niemand hinder....

Tegenwoordig is het precies in om zo 'eco-mogelijk' te rijden en dan maar tegen 80 op het middenvak te gaan tuffen...

Mensen die 'constant' last hebben van bumperklevers of rechts worden voorbijgestoken, moeten hun eigen rijkunsten maar eens bekijken...

Comment

uw laatste wapenfeiten:

- gekken op de weg horen thuis op circuit
          - iemand die eens op een zondag nm op een godverlaten baan misschien 10 tot max 20 per uur harder rijdt = een doodrijder

No offence maar... zeg nu zelf... .

Begrijpend lezen is ook uw sterkste kant niet. Want dan zou het wel duidelijk zijn dat ik het gedrag van de bestuurder in de zwarte wagen op de E314 in het filmpje tenzeerste afwijs. Ik wens dan ook met zo iemand niet geassocieerd te worden.

ps:

Ik ben 31
          u bent echt wel een liefhebber van vakjes he, grappig om zien hoe u er steeds intrapt

Comment

het eerste heb ik idd gezegd, en blijf ik bij: liever op circuit dan openbare weg, al klopt het dat dergelijk individu daar ook niet thuishoort, maar je hebt er alvast geen tegenliggers of zwakke weggebruikers, maar 't is idd 't beste van 't slechtste, da's waar.
            het tweede lijkt fantasie, waar heb ik dat geschreven?
            31: nu begrijp ik het
            Je ging akkoord met DBR2 zijn mening... . Dus...

Nogmaals het individu van in het filmpje hoort absoluut niet thuis op een gesloten omloop, eerder in een inrichting. Bij voorkeur gesloten.
            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

u bent echt wel een liefhebber van vakjes he, grappig om zien hoe u er steeds intrapt
              'k Denk dat je best toch eens de definitie van vakjes gaat opzoeken... . Veel plezier!

Comment

http://www.hln.be

Ga aub daar dergelijke bullshit verkopen maar niet hier. Verdomme man weet je wel wat je zegt. Recht in eigen handen nemen en allerhande shit. Ja de feiten zijn erg maar er is een rechtstaat voor iets en volledig akkoord dat ze niet goed functioneerd maar om dan maar terug te gaan naar de Far West gaat zeker niet beter zijn.
                Beemer, gij zijt hier de grootste shit van allemaal aan't verkopen. Ge maakt u belachelijk man, zelfs een topic openen om te janken over dbr2...

Comment

Je ging akkoord met DBR2 zijn mening... . Dus...

Nogmaals het individu van in het filmpje hoort absoluut niet thuis op een gesloten omloop, eerder in een inrichting. Bij voorkeur gesloten.
                  en zoals ik zeg: je maakt er een fantasie van: "10 tot 20km op een zondag ...", ja , met die zelf verzonnen woorden erbij is het idd belachelijk
                  Akkoord met je tweede zin.
                  Voila, we hebben over iets een akkoord, nu is de lol ervan he, dus einde discussie voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                    Beemer, gij zijt hier de grootste shit van allemaal aan't verkopen. Ge maakt u belachelijk man, zelfs een topic openen om te janken over dbr2...
                    Dus het recht in eigen handen nemen is geen bullshit. Sterk... 'k Hoop dat niemand u ooit zo ver drijft dat je dat doet want je gaat zelf aan het korste eind trekken.

Comment

en zoals ik zeg: je maakt er een fantasie van: "10 tot 20km op een zondag ...", ja , met die zelf verzonnen woorden erbij is het idd belachelijk
                      Akkoord met je tweede zin.
                      Voila, we hebben over iets een akkoord, nu is de lol ervan he, dus einde discussie voor mij.
                      Blij dat je gelukkig bent, de deur is daar. Daaaag!
                      Last edited by Alfa-Beemer; 08/08/2014, 18:31.

Comment

• tadie tada

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                          Badaboum Bing

Comment

• Fijn dat die belachelijk discussie is beëindigd

Comment

• U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Zonet op het nieuws de 2 filmpjes nog eens gezien.
                                Ik het meest recente filmpje is nergens een nummerplaat duidelijk leesbaar. Ze zeggen enkel dat de chauffeur de nummerplaat heeft genoteerd. Vind dit niet voldoende om te geloven dat dit weer dezelfde wagen is.

Voor hetzelfde geld is dit een andere zot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                  Zonet op het nieuws de 2 filmpjes nog eens gezien.
                                  Ik het meest recente filmpje is nergens een nummerplaat duidelijk leesbaar. Ze zeggen enkel dat de chauffeur de nummerplaat heeft genoteerd. Vind dit niet voldoende om te geloven dat dit weer dezelfde wagen is.

Voor hetzelfde geld is dit een andere zot
                                  Idd, zéér irritant hoe dit alweer 'wereldnieuws' is in arm Vlaanderen. Begrijp me niet verkeerd dergelijk gedrag is uiterst ongepast en moet bestraft worden maar als ze ieder dashcam filmke op 't net in 't nieuws gaan tonen... . Er zijn naar mijn mening urgenter zaken aan de orde.

Plus dat dergelijke filmpjes weinig invloed op de werking van 't gerecht hebben maar eerder de kas spijzen van de dashcam boer die niks liever heeft dan een bende wannabee politiemannentjes.. .
                                  Last edited by Alfa-Beemer; 08/08/2014, 18:51.

Comment

• wow een half uurtje niet naar dit topic gekeken en we zitten 3 pagina's verder, spijtig dat ik nergens hier op het werk een zakje popcorn heb.
                                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Met een Audi had je dit niet kunnen doen, toont wederom dat Bmw de beste is.

Comment

Idd, zéér irritant hoe dit alweer 'wereldnieuws' is in arm Vlaanderen. Begrijp me niet verkeerd dergelijk gedrag is uiterst ongepast en moet bestraft worden maar als ze ieder dashcam filmke op 't net in 't nieuws gaan tonen... . Er zijn naar mijn mening urgenter zaken aan de orde.

Plus dat dergelijke filmpjes weinig invloed op de werking van 't gerecht hebben maar eerder de kas spijzen van de dashcam boer die niks liever heeft dan een bende wannabee politiemannentjes.. .
                                        Als het om dezelfde bestuurder gaat dan is het niet minder dan schandalig dat hij nog steeds zo kan rondrijden. Ik vind het normaal dat dit onder de aandacht komt, het bewijst eens temeer dat we in een apenland leven waar de één hard bestraft wordt voor een futiliteit en de ander zomaar zijn gangetje kan gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                                          neen dank u

feit is gewoon dat vooruitziende chauffeurs zich doodergeren aan de linksplakkers en mensen die op de teller 120 rijden en weigeren van het linkervak weg te gaan...als je ze dan langs rechts passeert op een fatsoenlijke wijze en inderdaad niet zo kort als die M3, dan beginnen ze te flikkeren met hun lichten...
                                          Ik heb nog nooit (met mijn dagelijkse wagen) last gehad van een bumperklever of iemand die mij langs rechts voorsteekt omdat ik steeds asap naar rechts zal gaan!
                                          Zelfs met mijn kever van 1953 met de originele 25pk motor rijd ik 95-100 op de GPS op het rechtse vak zodat ik niemand hinder....

Tegenwoordig is het precies in om zo 'eco-mogelijk' te rijden en dan maar tegen 80 op het middenvak te gaan tuffen...

Mensen die 'constant' last hebben van bumperklevers of rechts worden voorbijgestoken, moeten hun eigen rijkunsten maar eens bekijken...
                                          Voila volledig akkoord met u , van mij mogen ze die verstokte linksrijders ook een dikke boete geven .

Comment

Working...
                                          X