Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
    Ik woon in een zone (30) op 5 huizen van mijn deur is een school. Kleuters en lageronderwijs. Weet je wie hier als gekken doorvlammen. De ouders van de klein mannen daar die hier niet in de buurt wonen. De moraalridders met hun MPV's en etc... . Kakken op een ander maar zelf op de plaatsen waar een autoliefhebber het in geen duizend jaar in zen hoofd haalt om te hard te rijden daar vlammen ze door als zotten. Net op het tijdstip dat die klein mannen hier voorbij wandelen of fietsen.

Net zoals aan mijn deur.
    Volledig dezelfde situatie.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      Ik ken een oudere man wiens zoon ooit doodgereden werd in Gent door een bestuurder die veel te snel reed en onder invloed was. Hij is die dader gaan opzoeken destijds in de gevangenis. Ze hebben hem gelukkig net op tijd zijn wapen kunnen afnemen of die dader was ook niet meer.
      Dikke zever,geraakt niet verder dan de ingang

Comment

• Aangezien hij niemand heeft dood gereden verander ik 'doodrijder' in 'wegpiraat' , met mijn excuzes voor de ongepaste woordkeuze. Als je zogenaamd sportief wil rijden doe dat dan op een circuit of op je Playstation en niet op de openbare weg.
        Last edited by ; 08/08/2014, 21:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
          Voila volledig akkoord met u , van mij mogen ze die verstokte linksrijders ook een dikke boete geven .
          Van mij ook maar dat was nu niet het probleem hier in dit geval.

Het links en middenvak rijden is één van de grootste ergernissen en toch doet de meerderheid het.
          Politie vermeld altijd de ergernissen top 5 maar ik heb ze nog nooit iemand zien waarschuwen laat staan tegenhouden daarvoor.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ze moeten simpelweg rechts inhalen toelaten, zoals in Amerika en in Nederland spreken ze hier ook al vaker van.
            Keep your lane principle. Wil je links tegen 80 rijden, geen probleem maar weet dan dat je langs rechts wordt ingehaald, rijdt je rechts, weet dan dat je langs links wordt ingehaald.

Tapatalked via Android, the future of mobile!
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
              Ze moeten simpelweg rechts inhalen toelaten, zoals in Amerika en in Nederland spreken ze hier ook al vaker van.
              Keep your lane principle. Wil je links tegen 80 rijden, geen probleem maar weet dan dat je langs rechts wordt ingehaald, rijdt je rechts, weet dan dat je langs links wordt ingehaald.

Ben ik ook voorstander van. De idioten die links blijven rijden zijn niet te tellen en die veroorzaken files en ongevallen. Dit praat het gedrag van die idioot in zijn M3 natuurlijk niet goed.

Comment

• Ik kan echt niet begrijpen dat iemand ook maar een klein beetje begrip kan opbrengen voor zo'n doodrijder, dit is verder een totaal nutteloze discussie en die kerel, dezelfde of niet, hoort gewoon gevangenisstraf, een superboete en levenslang rijverbod te krijgen. Ze kunnen gewoon niet streng genoeg zijn voor dit soort gedrag.
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ze moeten simpelweg rechts inhalen toelaten, zoals in Amerika en in Nederland spreken ze hier ook al vaker van.

Wel ik kom net terug uit de VS en dat principe wordt ook niet overal toegepast. Maar waar het wel toegepast wordt werkt het idd goed. Waarom? 1) Amerikanen zijn algemeen gezien een stuk hoffelijker en gedisciplineerder in het verkeer dan wij Europeanen heb ik gemerkt. 2) de snelheid ligt er lager (ongeveer max 109 km/h omgerekend op de 'snelste' autosnelwegen).

Ik zie dat persoonlijk ook echt enkel werken als we allemaal een stuk hoffelijker met elkaar om zouden gaan in het verkeer. Ik zie het in België bvb niet gebeuren dat je een parking van een warenhuis komt uitgereden (je hebt geen voorrang) en dat er iemand op de hoofdbaan stopt om je te laten invoegen, alsook de andere richting die dat ziet en ook stopt. Of mss nog realistischer, ik zie hier in België het nooit gebeuren dat het kruispunt consequent niet geblokkeerd wordt. Anyways, wat ik wil zeggen. Alvorens dat keep your lane principe gaat werken, denk ik dat er nog wat werk is aan de mentaliteit van Europese (en Belgische) chauffeurs. Ik denk persoonlijk ook dat ons wegennet te druk is geworden om dat succesvol te kunnen incorporeren. Maar goed, ze mogen mij altijd het tegendeel bewijzen uiteraard!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten

Ik zie dat persoonlijk ook echt enkel werken als we allemaal een stuk hoffelijker met elkaar om zouden gaan in het verkeer. Ik zie het in België bvb niet gebeuren dat je een parking van een warenhuis komt uitgereden (je hebt geen voorrang) en dat er iemand op de hoofdbaan stopt om je te laten invoegen, alsook de andere richting die dat ziet en ook stopt.
                    carrefour lier is dit nochtans perfekt mogelijk en wordt dit bijna perfekt gedaan... feit dat er verderop een verkeerslicht staat, helpt wel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                      Aangezien hij blijkbaar nog niemand heeft dood gereden verander ik 'doodrijder' in 'wegpiraat' :-) , met mijn excuzes voor de foute woordkeuze. Als je zogenaamd sportief wil rijden doe dat dan op een circuit of op je Playstation en niet op de openbare weg.
                      ik denk dat je hier bij verschillende in het topic weer terug gestegen bent in de achting

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Ik kan echt niet begrijpen dat iemand ook maar een klein beetje begrip kan opbrengen voor zo'n doodrijder, dit is verder een totaal nutteloze discussie en die kerel, dezelfde of niet, hoort gewoon gevangenisstraf, een superboete en levenslang rijverbod te krijgen. Ze kunnen gewoon niet streng genoeg zijn voor dit soort gedrag.
                      zoals dbr2 zegt, het is nog geen doodrijder.

Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                      Wel ik kom net terug uit de VS en dat principe wordt ook niet overal toegepast. Maar waar het wel toegepast wordt werkt het idd goed. Waarom? 1) Amerikanen zijn algemeen gezien een stuk hoffelijker en gedisciplineerder in het verkeer dan wij Europeanen heb ik gemerkt. 2) de snelheid ligt er lager (ongeveer max 109 km/h omgerekend op de 'snelste' autosnelwegen).

Ik zie dat persoonlijk ook echt enkel werken als we allemaal een stuk hoffelijker met elkaar om zouden gaan in het verkeer. Ik zie het in België bvb niet gebeuren dat je een parking van een warenhuis komt uitgereden (je hebt geen voorrang) en dat er iemand op de hoofdbaan stopt om je te laten invoegen, alsook de andere richting die dat ziet en ook stopt. Of mss nog realistischer, ik zie hier in België het nooit gebeuren dat het kruispunt consequent niet geblokkeerd wordt. Anyways, wat ik wil zeggen. Alvorens dat keep your lane principe gaat werken, denk ik dat er nog wat werk is aan de mentaliteit van Europese (en Belgische) chauffeurs. Ik denk persoonlijk ook dat ons wegennet te druk is geworden om dat succesvol te kunnen incorporeren. Maar goed, ze mogen mij altijd het tegendeel bewijzen uiteraard!
                      toen ik in amerika was, het Westen wel was de snelheid op de snelwegen daar 80mph, wat omgerekend 128 kmu is, sneller dan bij ons, niet zo snel als in onze buurlanden. Ook de vrachtwagens rijden er gewoonweg evensnel en dus niet 90 zoals hier! En daar lukt het allemaal wel...
                      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

zoals dbr2 zegt, het is nog geen doodrijder.
                        Hopelijk niet nee, of moet hij er een worden voor ze 'm uit het verkeer halen misschien, en dat liefst zo vlug mogelijk? Ik ben zeker geen D'Hondt fan maar zo'n kerels zouden altijd langs zijn rechtbank moeten passeren.
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                          Dikke zever,geraakt niet verder dan de ingang
                          Is wel van vele jaren terug he. Die man is oud nu en z'n zoon was een jaar of zestien toen die doodgereden werd in Gent. En volgens zijn zeggen was hij toch in dezelfde ruimte als de dader toen zijn wapen afgenomen werd.

Comment

Aangezien hij blijkbaar nog niemand heeft dood gereden verander ik 'doodrijder' in 'wegpiraat' :-) , met mijn excuzes voor de foute woordkeuze. Als je zogenaamd sportief wil rijden doe dat dan op een circuit of op je Playstation en niet op de openbare weg.
                            D'r is nog een groot verschil tussen sportief rijden, waar totaal niks mis mee is en rijden gelijk eenen debiel zoals de bmw-rijder in het filmpje.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                              Met een Audi had je dit niet kunnen doen, toont wederom dat Bmw de beste is.
                              das het besluit van heel de discussie waarover het gaat, bmw-ers blijven zich eraan optrekken

(die curd met zijn geleende m3 is geen gasje meer van 20 jaar, van zo'n mensen zou je nog kunnen denken dat ze in een leerfase zitten, bij hem is't een chronische liftime afwijking)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                Is wel van vele jaren terug he. Die man is oud nu en z'n zoon was een jaar of zestien toen die doodgereden werd in Gent. En volgens zijn zeggen was hij toch in dezelfde ruimte als de dader toen zijn wapen afgenomen werd.
                                Slim zijn ze hier in be op dat vlak niet. Mijn pa is ook vermoord. Wij moesten naar de gevangenis in Itrre om dingen te bespreken over zijn vrijlating, de voorwaarden enz. Dan steken ze ons in een klein wachtkamerke en jaja wie zat daar.. Mijn pa zijn moordenaar, voor de rest niemand. Was ook goed over nagedacht toen..
                                Last edited by IbifaHo; 08/08/2014, 21:12.
                                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Ikzelf rij sportief, maar doe dit meestal enkel als de situatie gunstig is. Bijv. op geen drukke snelweg, op grotere wegen van ene bebouwde kom naar andere en ook meestal s'nachts wanneer er echt weinig volk op de baan is. Rij al 12j. met de wagen en 1x bijna een accident veroorzaakt en dit was dan nog onder snelheidslimiet en gewoon van onoplettendheid.
                                  Last edited by Schnippy; 08/08/2014, 21:13.

Comment

• En wat is je definitie van sportief rijden?
                                    Kan dat binnen de wettelijke grenzen?

Comment

• een accident is evezogoe bij lage snelheden rap gebeurd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                        En wat is je definitie van sportief rijden?
                                        Kan dat binnen de wettelijke grenzen?
                                        Sportief rijden is voor mij hoffelijk rijden en heeft totaal niets met snelheid te maken.

Comment

• sportief is zelfs al eens een andere laten winnen

Comment

Working...
                                          X