Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Met je hoofd uit het raam en de haren in de wind...........zie dat ge wel uwen getunde tractor niet opblaast.
Hier is niets getuned, zelfs de tractor niet
En spijtig genoeg verlies ik veel van mijn wilde weelderige haardos
Maar selfies nemen naast iemand in een m3 moet lukken,
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
ik denk dat je hier bij verschillende in het topic weer terug gestegen bent in de achting
zoals dbr2 zegt, het is nog geen doodrijder.
toen ik in amerika was, het Westen wel was de snelheid op de snelwegen daar 80mph, wat omgerekend 128 kmu is, sneller dan bij ons, niet zo snel als in onze buurlanden. Ook de vrachtwagens rijden er gewoonweg evensnel en dus niet 90 zoals hier! En daar lukt het allemaal wel...
Ik zat aan de oostkust dus daar gaat het wat trager hehehe. Maar idd vrachtwagens steken daar ook voorbij en daar werkt het idd ook gewoon. Maar om het hier te laten werken -> mentaliteit veranderen imo.
@den borre: ja, eerlijk toegeven dat zal dan wel de uitzondering op de regel zijn niet? :p
de dag dat jouw ouders op een binnenbaantje van de weg gemaaid worden zullen we nog eens verder praten ...
"meneer had er geen fietsers verwacht..."
Procentueel gezien valt dat heel goed mee.
Maar goed, procentueel gezien vallen die MPV's bij de schoolpoort ook heel goed mee. De meeste jongeren sterven in de auto van hun ouders, niet op hun fiets op weg naar school en zeker niet voor de schoolpoort. En dat was al voor de zone 30 bij schoolomgevingen.
Ik vind de stunt nog redelijk meevallen overigens. En zoals zoveel keren een camionette die zonder kijken naar links gaat.
Ik kan de BMW-rijder enkel aanraden om in het vervolg de E40 te nemen. Daar rijden niet zo een camionettes continu in de weg op het linkervak. De E314 kan ik ook met de auto regelmatig 10 man in ene keer rechts inhalen.
Ik zie toch echt niet dat de bestelwagen zich hier schuldig maakt aan wat dan ook. Gaat mooi naar links en gebruikt daarbij z'n richtingaanwijzers en hindert mijn inziens absoluut niet de M3.
Ik zie toch echt niet dat de bestelwagen zich hier schuldig maakt aan wat dan ook. Gaat mooi naar links en gebruikt daarbij z'n richtingaanwijzers en hindert mijn inziens absoluut niet de M3.
De M3 pinkt ook. En moest je in de BMW zitten valt dit uiteindelijk nog wel mee vermoedelijk, mensen trappen ook wel vaak te snel en onnodig op de rem omdat ze verschieten dat er plots een auto op HUN linkerbaan komt!
+1
En het duurt ook nog even voor de M3 er is, het is ook niet zo dat er links geen ander verkeer meer voor was zodat hij vrij baan zou hebben gehad. En rijdt ook al niet links om links te rijden. Die mens doet helemaal niks verkeerd in mijn ogen.
Als ik degene was met die witte caddy dan was ik deftig op mijne rem gaan staan.
Het verkeer is redelijk traag op de 2 rijstroken als ge goed kijkt dus die manouvres waren toch niet nodig vind ik.
het is ook niet zo dat er links geen ander verkeer meer voor was zodat hij vrij baan zou hebben gehad.
Dat is ook een grote ramp: mensen die naar links gaan omdat er al iemand links rijdt... De achteropkomende achterligger moet zijn remafstand maar verkorten...
Als ik degene was met die witte caddy dan was ik deftig op mijne rem gaan staan.
Kan je dan aub asap je rijbewijs verscheuren? Hoe die BMW rijdt is natuurlijk niet sociaal, maar mensen die remtesten uitvoeren brengen in een gevaarlijke situatie enkel meer onnodig gevaar. Want wat als die aso BMW rijder zijn remafstand zo had ingeschat dat jij met je witte caddy niet ging een onnodige remtest uitvoeren, en het tot een aanrijding komt? Ga je met een kapot gereden caddy dan nog zeggen "het was de fout van de BMW-rijder die mijn onnodige remtest niet had voorzien?".
Het verkeer is redelijk traag op de 2 rijstroken als ge goed kijkt dus die manouvres waren toch niet nodig vind ik.
Er is geen enkele goede reden om op een tweevaks snelweg op het linkervak traag te rijden. Iedereen die op het linkervak al inhalend geen 120 kan, is altijd welkom om ecologisch op het rechtervak achter een vrachtwagen aan te sluiten.
meneer woont niet in duitsland, moest een duitse opvoeding hebben zou hij zelfs nog niet zo rijden
Duitsers kunnen snel rijden, maar wel gedisciplineerd
Gast komt misschien uit India of Cambodia ofzo, daar doen ze nog veel zottere inhaal-manoeuvres
(iedereen heeft die beelden wel al gezien zeker, van 2 vaksbaan en er zijn er 2 die tegelijk voorbijsteken enz.!)
@ wooter;
Nie zeveren hè, gij spreekt alsof iedereen zich moet aanpassen aan het snellere verkeer wat langs achter komt. Helaas gaat dit niet altijd zoals nu het geval was omdat op beide rijstroken het verkeer gewoon traag is.
Die met die bmw moet zich aanpassen aan de situatie. Heel simpel.
Die auto's voor die caddy reden even traag... Anders zou die bmw niet al slalommend voorbij gaan steken.
In het 1ste filmke begin dit jaar van die bmw, doet die dat toch ook zo bruusk remmen voor die camionet? dus dan mag het wel ofwa ?
Comment