Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In de aanloop van de verkiezingen meende ik toch wel een schreeuw om hardere straffen waar te nemen. Een lik op stuk beleid. Wel alleen maar voor de criminaliteit die we bij anderen waarnemen.

Als een restauranteigenaar een boete van de RSZ krijgt (en zo een boete krijg je niet zomaar) dan plotseling is het kot te klein want die boetes zijn belachelijk hoog.

Dus samengevat: belachelijk hoge straffen voor kleine vergrijpen, maar liefst de andere kant opkijken bij dergelijke fraude. Want dat is geen diefstal...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      In de aanloop van de verkiezingen meende ik toch wel een schreeuw om hardere straffen waar te nemen. Een lik op stuk beleid. Wel alleen maar voor de criminaliteit die we bij anderen waarnemen.

Als een restauranteigenaar een boete van de RSZ krijgt (en zo een boete krijg je niet zomaar) dan plotseling is het kot te klein want die boetes zijn belachelijk hoog.

Dus samengevat: belachelijk hoge straffen voor kleine vergrijpen, maar liefst de andere kant opkijken bij dergelijke fraude. Want dat is geen diefstal...
      Ik zou al blij zijn als men de straffen uitvoert die men uitspreekt. Dat zou al een grote stap voorwaarts zijn.
      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
        dan zijn die op het linkse rijvak allemaal in fout, heel simpel

die blokkeren de verkeerstroom en dat mag niet
        Das waar, dat mag niet, maar ik heb nog niemand met een boos vingertje zien staan. Mannen van t warm water doet even lustig mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
          In de aanloop van de verkiezingen meende ik toch wel een schreeuw om hardere straffen waar te nemen. Een lik op stuk beleid. Wel alleen maar voor de criminaliteit die we bij anderen waarnemen.

Hardere straffen zijn nutteloos zonder pakkans. Die M3 is al 2 keer op dashcam gepakt, maar nog niet door een beëdigd ambtenaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
            Hardere straffen zijn nutteloos zonder pakkans. Die M3 is al 2 keer op dashcam gepakt, maar nog niet door een beëdigd ambtenaar.
            Misschien heeft hij een envelopje met smeergeld in het handschoenkastje zitten?
            Je kan me niet wijsmaken dat deze persoon nog nooit door een agent staande is gehouden.
            "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• ik zie helaas op de E314 eigenlijk nooit een politievoertuig rondrijden. De periode dat ik naar brussel reed heb ik slechts een paar keer een politiewagen tegengekomen (inclusief de 'anonieme').
              www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                ik zie helaas op de E314 eigenlijk nooit een politievoertuig rondrijden. De periode dat ik naar brussel reed heb ik slechts een paar keer een politiewagen tegengekomen (inclusief de 'anonieme').
                Idem hier.(op de Belgische wegen)

Comment

• Alfa beemer:
                  Ik moet er beetje om lachen dat er mensen zijn die arbeid voor een gestrafte mensonwaardig vinden.
                  Geef zo'n kerel een geldboete en die lacht ermee. Laat hem werken gedurende x tijd. En geen mietjeswerk, maar echte arbeid.
                  Ben ervan overtuigd dat een misdadiger (ik heb het nu over iemand die echt zware criminele feiten pleegt) met jou zit te lachen van achter zijn persoonlijke pc in zijn gevangeniskamer met kost en inwoon. Als je graag belastingen betaalt voor het comfort van misdadigers doe je maar.
                  Betuttel ze, behandel ze goed, lever vooral niet uit naar het buitenland waar de omstandigheden minder zijn dan hier. Seffens ga jij arbeid leveren om die gasten te onderhouden, daar al eens over nagedacht? Of begrijp jij dat dan weer niet?

Comment

• Enige autosnelweg waar ik dagelijks politie zie is de E40 en ja mss tot aan Holsbeek op de E314 als er een ongeval is gebeurd lol. Feit is dat WPR Brabant onderbemand is (al jaren) en dat ze dus vooral op de assen direct naar Brussel focussen.

Comment

• d'r zijn er die menen dat de E314 (vooral rond tielt-winge) een privé-circuit is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                        Speelt toch geen rol.
                        Ze veroordelen wel via een filmpje op You Tube.
                        Daar zat ook geen beëdigd ambtenaar bij hoor.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lester Bekijk Berichten
                          Misschien heeft hij een envelopje met smeergeld in het handschoenkastje zitten?
                          Je kan me niet wijsmaken dat deze persoon nog nooit door een agent staande is gehouden.
                          Lol,

Denk je nu echt dat dat in België werkt. We zijn hier 'gelukkig' niet in één of ander oost-europees land. Waar de flikken u staande houden omdat ze geld willen om 's avonds te gaan vogelen en ene te gaan drinken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                            Alfa beemer:
                            Ik moet er beetje om lachen dat er mensen zijn die arbeid voor een gestrafte mensonwaardig vinden.
                            Geef zo'n kerel een geldboete en die lacht ermee. Laat hem werken gedurende x tijd. En geen mietjeswerk, maar echte arbeid.
                            Ben ervan overtuigd dat een misdadiger (ik heb het nu over iemand die echt zware criminele feiten pleegt) met jou zit te lachen van achter zijn persoonlijke pc in zijn gevangeniskamer met kost en inwoon. Als je graag belastingen betaalt voor het comfort van misdadigers doe je maar.
                            Betuttel ze, behandel ze goed, lever vooral niet uit naar het buitenland waar de omstandigheden minder zijn dan hier. Seffens ga jij arbeid leveren om die gasten te onderhouden, daar al eens over nagedacht? Of begrijp jij dat dan weer niet?
                            Als u dan toch de expert ter zake bent lever ons dan aub een model aan waarin dwang arbeid organiseren goedkoper is dan een gevangenis.

Gevangenissen moeten menswaardig zijn maar zeker geen luxe aanbieden.

Gevangen moeten naar mijn mening in de mate van 't mogelijk bij voorkeur hun straf uitzitten in 't land van herkomst. Dat zou idd helpen. Want het aantal autochtonen is in de minderheid in onze gevangenissen. Desnoods financieer je dat voor een deel. Zal in ieder geval goedkoper zijn dan ze hier te laten zitten.

Comment

• het grootste probleem met gevangenissen wereldwijd (en zeker in belgië) is het gebrek aan begeleiding tijdens en na de gevangenisperiode. Men steekt u in een cel, vangt niets met u aan en na de gedane tijd staat ge zonder hulp terug op straat. Het ideale recept om mensen die in de cel hebben gezeten binnen de kortste keren te laten hervallen. Veel erger nog is dat meer dan 25% van de mensen die in de bak steken ernstige psycho-sociale problemen hebben en nog meer dan de anderen nood hebben aan degelijke begeleiding en vooral medische opvolging. Die krijgen ze niet. Een drugsgebruiker die daarvoor in de cel komt hoort er ook niet thuis. Opnieuw goede begeleiding zodat het drugsprobleem opgelost wordt. In de bak blijven die gewoon door gebruiken en blijft het probleem dan ook bestaan eens ze terug vrij komen.
                              www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                Alfa beemer:
                                Als je denkt dat het leuk is om achter de tralies te zitten met een PC met internet en 'kost en inwoon', dan raad ik je aan het eens voor een paar weekjes uit te proberen. Ik ben er vrij zeker van dat je al na een tweetal weken begint te smeken om eruit te mogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Als je denkt dat het leuk is om achter de tralies te zitten met een PC met internet en 'kost en inwoon', dan raad ik je aan het eens voor een paar weekjes uit te proberen. Ik ben er vrij zeker van dat je al na een tweetal weken begint te smeken om eruit te mogen.
                                  Dat hangt er dan weer vanaf wa je in het dagelijks leven gewoon bent
                                  2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                                  2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                                  2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                                  2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                                  2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Daar hebben ze dan wel zelf voor gekozen ook en heb ik geen medelijden mee.

Ik word al onnozel als ik 2 weken binnen moet blijven door ziekte.
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                      Daar hebben ze dan wel zelf voor gekozen ook en heb ik geen medelijden mee.

Ik word al onnozel als ik 2 weken binnen moet blijven door ziekte.
                                      +1
                                      Wie zijn gat verbrand moet maar op de blaren zitten.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ja, misschien moeten we het opsluiten beperken van 9 to 5..., enkel op weekdagen. Onmens dat ik ben. En dan nog durven zeggen dat ze zouden moeten werken, tja achteraf bekeken was dat er echt over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                                          Dat hangt er dan weer vanaf wa je in het dagelijks leven gewoon bent

dat denk ik ook vlammenbaareg

voor brave mensen zoals wij is dat een hel, voor mensen die uit een hel komen niet echt hoor

maar dat slaagt nog niet op onze piraat

Comment

Working...
                                          X