Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vrijheidsberoving is voor iedereen een hel uit welk milieu ge ook komt
    www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
      vrijheidsberoving is voor iedereen een hel uit welk milieu ge ook komt
      En ZEKER voor die mannen!
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
        het grootste probleem met gevangenissen wereldwijd (en zeker in belgië) is het gebrek aan begeleiding tijdens en na de gevangenisperiode. Men steekt u in een cel, vangt niets met u aan en na de gedane tijd staat ge zonder hulp terug op straat. Het ideale recept om mensen die in de cel hebben gezeten binnen de kortste keren te laten hervallen. Veel erger nog is dat meer dan 25% van de mensen die in de bak steken ernstige psycho-sociale problemen hebben en nog meer dan de anderen nood hebben aan degelijke begeleiding en vooral medische opvolging. Die krijgen ze niet. Een drugsgebruiker die daarvoor in de cel komt hoort er ook niet thuis. Opnieuw goede begeleiding zodat het drugsprobleem opgelost wordt. In de bak blijven die gewoon door gebruiken en blijft het probleem dan ook bestaan eens ze terug vrij komen.
        U bent expert terzake?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
          U bent expert terzake?
          'k Zou het tenzeerste op prijs stellen Luc, dat ge uw gedacht eens zegt, één van de weinige hier die daar effectief kennis en ervaring in heeft. Zodoende het populistische gezeik kan stoppen. 'k Denk dat iedereen in de sector doet wat mogelijk is. 't Probleem zijn denk ik middelen, organisatie en straf-uitvoering. Voor de rest doet iedereen in de sector zijn best. Maar men moeit roeien met de riemen dat ze hebben.
          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
            'k Zou het tenzeerste op prijs stellen Luc, dat ge uw gedacht eens zegt, één van de weinige hier die daar effectief kennis en ervaring in heeft. Zodoende het populistische gezeik kan stoppen. 'k Denk dat iedereen in de sector doet wat mogelijk is. 't Probleem zijn denk ik middelen, organisatie en straf-uitvoering. Voor de rest doet iedereen in de sector zijn best. Maar men moeit roeien met de riemen dat ze hebben.
            Gebrek aan begeleiding? aan me hoela,er zijn mensen voor hun agressiebehandeling,voor hun drugprobleem ,gratis methadon (die handenvol geld kost),,er staat iedere dag een psychiater ter beschikking er worden iedere dag lessen gegeven voor PC,kantoor,loodgieterij,koken,metser,frans,engels, nederlands,probleem is dat de meeste er vol goede moed aan beginnen,maar na een tijdje er gewoon de brui aan geven,het merendeel is meer bezorgd hoe ze hun dagelijks portie drugs of medicatie(gratis voor hen,niet voor ons,want wij ,de belastingbetaler betalen de factuur) kunnen krijgen of met hun PS spelen ,mede komt dit voor omdat ze buiten de muren ook geen structuur in hun leven hadden door allerlei omstandigheden,men kan ze doodgewoon niet verplichten om allerhande begeleidingen te volgen,met als gevolg dat ze inderdaad op straat belanden zonder ook maar enige vorm van schuldbesef,normen en waarden,en mede dankzij het feit dat ze iedere dag liever in hun nest liggen te stinken en aan zelfbeklag te doen ,ipv te werken aan hun toekomst ,zijn het tikkende tijdbommen die binnen de kortste keer terug binnen zitten met soms nog ergere feiten.
            Is dit de fout van de staat ?neen,alleen hun eigen fout,want ze hebben de kansen die ze krijgen niet met beide handen gegrepen,maar in de pers is het toch maar makkelijk om met scherp naar de overheid te schieten.

Trouwens van de meesten die een enkelband krijgen,komt 80% na een tijd terug binnen,merendeel omdat ze hun voorwaarden geschonden hebben,of terug feiten gepleegd hebben,of hun werk verloren hebben enz.,en dat is dan ook de schuld aan gebrek aan begeleiding?Je kan ze toch niet dagdagelijks hun handje vasthouden,toch?laat ons eerlijk zijn,de meeste zijn gewoon gepatenteerde leeghangers die aan alles en iedereen laks hebben, door het makkelijke en vele(drug,maffia,oplichting)geld niet willen werken voor in hun ogen een aalmoes.

Comment

• vrijheidsberoving als structuur om je leven aan op te hangen

het aantal recidivisten laat dan toch enkel uitschijnen dat den bak alleen afschrikt voor de brave burger met zijn lening en zijn job

Comment

• Hier in de omgeving rijdt er iemand met een audi, met een gelijkaardig rijgedrag. Maar dan in de bebouwde kom, schoolzone en gewestwegen. Hij rijdt meer links op de baan dan rechts. Steekt meerdere auto's voorbij. Iedereen kent hem. 120 km waar je maar 70 mag is geen uitzondering. Op een dag zie ik hem bij het voorbijsteken de spiegels van een voorganger afrijden en pleegt vluchtmisdrijf. Een beetje verder word hij vastgereden... Er stap zeker 5 man uit verschillende auto's die ernaar toe gaan.... Is gaan lopen en in zijn vlucht ramt hij nog een paal om weg te geraken Hij dacht dat ze hem gingen bij elkaar kloppen... Was zijn verklaring bij de politie.
                zijn gedrag is sindsdien geminderd ... Maar is nog steeds snel herkenbaar...
                Last edited by ; 11/08/2014, 17:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  dat denk ik ook vlammenbaareg

voor brave mensen zoals wij is dat een hel, voor mensen die uit een hel komen niet echt hoor

maar dat slaagt nog niet op onze piraat
                  Ik ken iemand die een maand in den bak heeft gezeten. Iets met recidive met drugs. Was een hel voor die gast. En kiezen om in de bak te zitten doet niemand. Je moet maar de pech hebben uit een slecht milieu te komen, echte armoe te ervaren, geen opvoeding gehad te hebben,... . Waarmee ik niet wil zeggen dat het dan maar vanzelfsprekend is dat je een crimineel wordt hé, maar veel kans om het te worden heb je dan wel.

Ik ben echt wel voor effectieve gevangenisstraffen. Maar zeggen dat het als een kosteloos leven op een hotel is, is echt wel verkeerd hoor.

Comment

• [QUOTElaat ons eerlijk zijn,de meeste zijn gewoon gepatenteerde leeghangers die aan alles en iedereen laks hebben, door het makkelijke en vele(drug,maffia,oplichting)geld niet willen werken voor in hun ogen een aalmoes.[/QUOTE]

En dan ben ik onmens omdat ik ze zou laten werken. Begrijpe wie begrijpen kan.
                    Een leeghanger heeft een heilige schrik van werken. Een kamer, bed, tv en playstation zijn zowat het beste wat hem kan overkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                      Hier in de omgeving rijdt er iemand met een audi, met een gelijkaardig rijgedrag. Maar dan in de bebouwde kom, schoolzone en gewestwegen. Hij rijdt meer links op de baan dan rechts. Steekt meerdere auto's voorbij. Iedereen kent hem. 120 km waar je maar 70 mag is geen uitzondering. Op een dag zie ik hem bij het voorbijsteken de spiegels van een voorganger afrijden en pleegt vluchtmisdrijf. Een beetje verder word hij vastgereden... Er stap zeker 5 man uit verschillende auto's die ernaar toe gaan.... Is gaan lopen en in zijn vlucht ramt hij nog een paal om weg te geraken Hij dacht dat ze hem gingen bij elkaar kloppen... Was zijn verklaring bij de politie.
                      zijn gedrag is sindsdien geminderd ... Maar is nog steeds snel herkenbaar...

Inderdaad herkenbaar, in de wijk waar ik opgegroeid ben, hadden we er zo ene rijden met ne mazda 6.... Zo zie je nog maar eens dat het niet merkgebonden is
                      2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                      2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                      2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                      2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                      2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Denk dat er in elke stad of gemeente zo wel ne zot rondrijdt die gekend is. Toen ik jong was reed er hier ene rond met een Opel Manta. Altijd slippen bij vertrek, zot tot en met. Op een dag stond ik bij mijn grootmoeder op het terras beetje naar straat te kijken. Komt diene zot toe, parkeert zich achteruit met doorslippende banden, stapt uit en gaat een winkeltje binnen. Even later komt hij terug, stapt in, geeft volle gas, laat koppeling schieten en vliegt achteruit op de privewagen van ne flik die in dat appartementsblok woonde. Stond nog in achteruit blijkbaar... Kon niet meer van 't lachen.

Comment

• Ik vraag me eigenlijk af waarom die mensen die het filmen die beelden altijd zo graag on-line zwieren?
                          Stuur die beelden naar de politie, die zullen hun ding d'r wel mee doen.
                          Last edited by knight-rider; 11/08/2014, 18:25.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Zijn beelden die niet publiek gemaakt zijn wel aanvaard als bewijsmateriaal? Bvb na ongeval om uw recht te bewijzen?

Comment

• Ja, sinds in de camera's heb, heb is zelf geen ongevallen meer gehad (gelukkig).
                              Maar al 2 keer een ongeval van andere personen gefilmd, en die beelden zijn wel degelijk als bewijsmateriaal gebruikt.
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Is wel interessant dan om in je wagen te hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                  Speelt toch geen rol.
                                  Ze veroordelen wel via een filmpje op You Tube.
                                  Daar zat ook geen beëdigd ambtenaar bij hoor.
                                  Aha, daar ben je mis in. Als de verdachte staalhard ontkent, ben je nergens. Die kerel met zijn AM heeft er zichzelf in geluld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                    Aha, daar ben je mis in. Als de verdachte staalhard ontkent, ben je nergens. Die kerel met zijn AM heeft er zichzelf in geluld.
                                    Als alle bewijzen d'r zijn, dan kan hij ontkennen zo veel hij wil, dat zal niks uithalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                      En jij zat daar bij veronderstel ik?
                                      Sterk, dat er iemand zou blijven ontkennen als er beelden/getuigen van zijn. Maar het moet gezegd, blijven ontkennen kan je vel redden, doch slechts weinigen gaat hen dat lukken vrees ik.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                        Is wel interessant dan om in je wagen te hebben.
                                        Je moet normaal wel aangeven dat je dat in je auto hebt hangen dacht ik, of is dat alweer veranderd?
                                        "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lester Bekijk Berichten
                                          Je moet normaal wel aangeven dat je dat in je auto hebt hangen dacht ik, of is dat alweer veranderd?
                                          Als je aan je voordeur een camera hebt hangen die continu beelden maakt van de openbare weg (als je geen oprit hebt), dan dacht ik wel dat je een vergunning of iets dergelijks nodig hebt.

Comment

Working...
                                          X