Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Misschien moeten we eens een meet&greet doen met die M3 kerel erbij!

Wie gaat hem ophalen als hij zijn rijbewijs kwijt is???
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Wooter
      BMW X5 45e

Comment

• goei gedacht kefkie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Effy Bekijk Berichten
          Toen de bestuurder van de BMW vorig jaar zijn "schitterende" manouvres uitvoerde hadden ze beter zijn rijbewijs levenslang afgepakt...
          De beelden die afgelopen zeek viraal gegaan zijn vind ik dan weer niet zoveel mis mee... ik erger me ook dagelijks aan slakkengang verkeer en haal af en toe ook wel eens rechts in.

Anderzijds is dit wel een enorm vermakelijk topic.
          Voor de duizendste keer, die kerel zijn rijbewijs afpakken doet hem niks. Die blijft gewoon verderrijden.

Comment

De beelden die afgelopen zeek viraal gegaan zijn vind ik dan weer niet zoveel mis mee... ik erger me ook dagelijks aan slakkengang verkeer en haal af en toe ook wel eens rechts in.
            Misschien dat jij de situatie niet helemaal kan inbeelden omdat je daar niet regelmatig passeert op dat uur. Wat je hier ziet is de achterkant van een ochtendfile. De mensen gaan op de rem staan omdat er file is.
            Vind jij het nu echt normaal dat iemand in de staart van die file, op het ogenblik dat hij ziet en weet dat er de volgende 20 à 30 km alleen maar vertraagd tot sterk vertraagd verkeer is, zich tussen 2 wagens door worstelt en wat gaat zigzaggen waardoor hij de veilige marge die je als bestuurder verplicht moet laten, helemaal weg neemt?

Dit gedrag kan met veel woorden bestempeld worden (van asociaal, via gevaarlijk en roekeloos tot en met zot en elk negatief woord er tussenin) maar "niet zo veel mis mee" lijkt me er toch niet bij te passen.
            KLIK |&| KLAK

Comment

• Er rijden er wel meer rond die minstens even roekeloos rijden en nog veel roekelozer... of zot, of asociaal, of hoe je het beest ook noemen wil.
              Ik bedoel vooral dat zijn feiten vorige keer gewoonweg agressief en stom en liet blijken dat het gewoon een achterlijk degoutant persoon is.
              deze feiten zijn misschien dan wel roekeloos, maar het kan evengoed een enorm sympathieke mens zijn dat gewoon rijd als een gek

Comment

• iemand die zo rijdt heeft een ego probleem en is per definitie niet sympathiek...
                www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                  Voor de duizendste keer, die kerel zijn rijbewijs afpakken doet hem niks. Die blijft gewoon verderrijden.
                  Hoe zou jij hem dan straffen?... voor lijfstraffen of een eventuele doodstraf ben ik nog voorstander.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                    iemand die zo rijdt heeft een ego probleem en is per definitie niet sympathiek...
                    Daar ben ik het niet mee eens.
                    Ik ken iemand dat ook zo rijd en een heel sympathiek persoon is.

Comment

• Die toch blijkbaar enkel maar aan zichzelf denkt. N'een egoist die sympathiek doet dus... Wijs hem eens op zijn gedrag in het openbaar. liefst in een cafe met veel vrienden erbij. Zou hij blijven sympathiek doen?

Comment

Daar ben ik het niet mee eens.
                        Ik ken iemand dat ook zo rijd en een heel sympathiek persoon is.
                        omdat jij hem begrijpt mss ?

opgejaagde mensen in het verkeer zijn vaak toch opgejaagd elders hoor
                        ik hou van rust, een pittige discussie moet kunnen, maar rustig zonder aggressie

Comment

Er rijden er wel meer rond die minstens even roekeloos rijden en nog veel roekelozer... of zot, of asociaal, of hoe je het beest ook noemen wil.
                          Ik bedoel vooral dat zijn feiten vorige keer gewoonweg agressief en stom en liet blijken dat het gewoon een achterlijk degoutant persoon is.
                          deze feiten zijn misschien dan wel roekeloos, maar het kan evengoed een enorm sympathieke mens zijn dat gewoon rijd als een gek
                          Nog roekelozer dan dit kan gewoonweg niet.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            omdat jij hem begrijpt mss ?

opgejaagde mensen in het verkeer zijn vaak toch opgejaagd elders hoor
                            ik hou van rust, een pittige discussie moet kunnen, maar rustig zonder aggressie
                            Ben hiermee akkoord, maar dit is toch een erg dunne lijn. Ik kan pittig discussiëren, maar sommige mensen ervaren dit als agressief, terwijl ik het gewoon acht als mijn standpunt verdedigen.
                            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              Iedereen die dagelijks de E314 neemt zou eigenlijk een medaille voor zelfopoffering en moet moeten krijgen als ze na 30 km doorheen dat verkeer niet zouden ontploffen op dergelijke manier... Ik heb er nabij Halen de laatste jaren al 2 zien ontploffen op gelijkaardige manier... Puur omdat trager verkeer echt geen kloten kijkt in hun spiegels, en nog colèrig wordt als je daarop reageert door bv te ontwijken... Nog niet zo lang geleden zat ik zelf bijna achterop een camionette die zonder aangeven naar links coupeerde, en vervolgens nog lastig begon te doen dat ik zo kort genaderd was tijdens mijn harde remactie om mezelf niet dood te rijden op zijn camionette...
                              Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                              is je partner toevallig dokteres ?
                              ik geloof dat ik hier indertijd nooit een antwoord op heb gekregen ...

Comment

• De E314 is inderdaad een kloteweg waar zeer veel idioten rijden, net als de E313 trouwens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                  De E314 is inderdaad een kloteweg waar zeer veel idioten rijden, net als de E313 trouwens.
                                  En elk ander stuk asfalt in Belgie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                    - Verkeer is toegenomen
                                    - Infrastructuur is toegeknepen
                                    - Infrastructuur is er slecht aan toe
                                    - Nog steeds geen verplichte professionele rijopleiding (leren rijden door uw 'ouders' moeten ze dringen afschaffen!)
                                    - Een hoop verzuring dankzij politieke ongefundeerde stigmatisering maakt het er dan nog eens alles behalve makkelijker op
                                    - Er is geen visie in het vlaams, waals, brussels en federaal mobiliteitsplan.

Resultaat = miserie
                                    Enorm mooie beschrijving.
                                    in mijn ogen dezelfde redenen waarom het verkeer in BE op geen kloten trekt.. vooral punt4!

Comment

• grote boosdoener is de egoïsme...
                                      ik, ik, ik...
                                      alle andere bestuurders van eender welke andere voertuigen zijn vijanden geworden die geen recht hebben om op de baan te komen, en zeker niet vóór mij...
                                      deze mentaliteitsevolutie is niet enkel op de baan te merken, even spontaan rekening houden met iemand anders is verleden tijd
                                      verder moet men niet zoeken !

Comment

• Ik denk dat het, naast het eerder aangehaalde egoïsme, ook te maken heeft met "ontmenselijking". We zien een voertuig dat ons hindert, een ding.

We zouden meestal niet zo agressief reageren indien we te voet tegen iemand botsen of iemand te traag voor ons wandelt.

Comment

• De enorme verschillen tussen al wat rijdt ( en de ingesteldheid van de bestuurders/kopers...) is ook van aard om rare gedragingen te veroorzaken...
                                          Stel dat een Merc SLS AMG achter een Ligier van Nieuwpoort tot na Middelkerke op de kustbaan moet aanschuiven, zonder enige mogelijkheid om (wettelijk) in te halen...
                                          De ene zal elke cm2 asphalt (zelfs trottoir...) gebruiken om toch voorbij te steken, terwijl de andere geen enkel moeite zal doen om het verkeer vlotter te maken

Comment

Working...
                                          X