Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
    Niet controleren op papieren?

Hoeveel nummerplaatscanners staan er in onze steden al niet en hoeveel komen er niet bij? Tegenwoordig koppelt men de databanken aan elkaar: verzekeringen, verkeersbelastinge niet betaald, nog uitstaande boetes etc.

Liever dat een camera dat doet, dan een agent.
    Die vaste nummerplaatsanners langs de weg worden niet gebruikt om te controleren op verzekeringen hoor... Dat iemand zijn verkeersbelasting niet betaald weet men reeds door het loutere feit van niet betaling.

Bij dat soort mensen werkt maar 1 ding en dat is staande houden en bij niet betaling auto in beslag en dat kan een vaste camera niet.

Trouwens de die hards die vijzen wel een andere plaat op hun voertuig hoor.. Dan rijden ze nog war boetes bij elkaar die dan bij een brave burger in de bus belanden

De nummerplaat zoals we die kennen is echt voorbijgestreefd als identificatie van een vervoersmiddel.
    Last edited by germinal; 14/08/2014, 20:34.
    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
    current : BMW 330D F30

Comment

• En het is weer eens van dat, niet dezelfde maar nu een Belg in Nederland. Geen idee of ik hier speciaal een nieuw topic voor moet openen, lijkt me nogal idioot.

Er duiken opnieuw videobeelden op van een roekeloze chauffeur. Een kijker van VTM NIEUWS kon bovenstaand filmpje maken op een snelweg in de buurt van het Nederlandse Breda. Een donkerrode Ford met Belgische nummerplaat haalt eerst zijn wagen in via de grasberm. Even later snijdt de roekeloze man een andere wagen de pas af omdat die hem niet meteen voorbij liet. De feiten speelden zich gisteren af. De man die de beelden kon maken vertelde onze redactie dat hij ze zal overhandigen aan de politie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
        En het is weer eens van dat, niet dezelfde maar nu een Belg in Nederland. Geen idee of ik hier speciaal een nieuw topic voor moet openen, lijkt me nogal idioot.

http://nieuws.vtm.be/binnenland/1045...erland-gefilmd
        Beschamend om zoiets te zien, m'n maag draait er van om. (en het is dan nog eens dezelfde focus als diene van mij, aj aj aj)

Diene mogen ze van mij gerust zijn (of haar) rijbewijs afpakken, die hoort NIET op de baan! Zoals em zelfs da bestelbuske van de baan afdrukt... Okay, die kon wel opzij, maar dan nog doe je dat niet.

Comment

• Dien moest precies dringend wiet gaan halen...

Comment

• Ale 't is dan bewezen het zijn niet enkel bmw rijders
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Wat ne eikel... Zo voortdoen, loopt zeker eens verkeerd af. Zal wel eens een verkeerde Kees tegenkomen...

Comment

• Had liefst die vrachtwagenchauffeur iets willen zien uithalen. Die vrachtwagen zou toch geen schade hebben ^^ focus van de jaren stillekes wel

Comment

• Mensen die 100m tussenlaten tijdens file rijden vind ik persoonlijk zeer irritant. En die caddy kon al lang genoeg naar rechts! Ook zie je dat de caddy het maar al te goed wist dat de focus bijna op zn achterbumper zat, want zodra de focus naar rechts gaat doet hij hetzelfde. Kloterij in mijn ogen.

Hetgeen de focus doet spreek ik bijlange niet goed, maar de dashcamrijder en de caddy zijn in mijn ogen een ergernis op baan.

Comment

• De focus gaat in de fout maar de caddy evenzeer en mag gerust hetzelfde lot ondergaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                      Mensen die 100m tussenlaten tijdens file rijden vind ik persoonlijk zeer irritant. En die caddy kon al lang genoeg naar rechts! Ook zie je dat de caddy het maar al te goed wist dat de focus bijna op zn achterbumper zat, want zodra de focus naar rechts gaat doet hij hetzelfde. Kloterij in mijn ogen.

Hetgeen de focus doet spreek ik bijlange niet goed, maar de dashcamrijder en de caddy zijn in mijn ogen een ergernis op baan.
                      Ja want als ge voorsteekt dan gade zeker ne second vroeger op uw bestemming zijn.. sigh. 't is door mensen die constant op uw gat zitten te plakken in een file dat die ongevallen van 2 keer niks gebeuren.

Comment

• Als er zoiets gebeurt, dan vermeldt de media "een voertuig". Bij de M3 steevast een "BMW".

Comment

• Mediageil zijn ze die dashcamridders. Met het laatste filmpje vd M3 zie je hem zelfs versnellen, why?! Wannabee-cops...

Comment

• mensen moeten 100m tussenlaten op de autostrade, anders overtreden ze de wet en risceren ze wat

Comment

• Daar maak ik me niet druk over zulle.... file is file en daar zullen die paar meters niets aan veranderen. Sommigen zouden beter een valiumke pakken voor ze vertrekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                Sommigen zouden beter een valiumke pakken voor ze vertrekken.
                                Moogde daar wel mee rijden?

Comment

• Kan toch bijna niet anders dan dat die Focus een vervangwagen is omdat die bestuurder zijn BMW in herstelling is???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
                                    Kan toch bijna niet anders dan dat die Focus een vervangwagen is omdat die bestuurder zijn BMW in herstelling is???
                                    Lol 😬
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ze kunnen er in Nederland anders ook nogal wat van op de snelweg.

Vlak nog voor je inschieten als je links afkomt en voorbij steekt; als je ook maar iets te lang op de linkerstrook blijft hangen, dan kleven ze aan je achterwerk.

De Focus had zich inderdaad moeten beheersen en heeft paar domme en gevaarlijke moves gedaan, maar als je ziet hoe de dashcamrijder zelf vrij rustig komt aantuffen weten we natuurlijk niet hoelang die zelf al de achterligger ophield, en die Caddy bleef inderdaad bewust te lang links hangen om dan ostentatief mee naar rechts te schuiven opdat de Focus hem niet rechts zou voorbijsteken (hoewel dat het enige is wat je kan doen als iemand links blijft hangen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                        ... hoewel dat het enige is wat je kan doen als iemand links blijft hangen.
                                        Inderdaad, want indien je niet rechts voorbijgaat, dan word je door de bliksem getroffen of zo ??
                                        Is dat je verdediging voor een rechtbank ?

Comment

• Er is veel agressie maar er zijn inderdaad ook veel mensen die niet kunnen rijden of gewoonweg anderen kloten door irritant te rijden.

Comment

Working...
                                          X