Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik lees hier heel wat reacties die een verklaring zoeken bij het rijgedrag van anderen.
    Dat is inderdaad niet altijd in overeenstemming met wat jezelf graag zou hebben om vlot vooruit te komen.

Maar mijn standpunt is dat 'de anderen' niet aan jouw stuur zitten en niet op jouw gaspedaal/rem duwen. Dat doe je zelf.
    Dat betekent dat je zelf als enige verantwoordelijk bent voor hetgeen je doet op de openbare weg.
    Excuses zoeken bij een ander voor je eigen gedrag is gewoon een gebrek aan volwassenheid en empathisch vermogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
      Inderdaad, want indien je niet rechts voorbijgaat, dan word je door de bliksem getroffen of zo ??
      Is dat je verdediging voor een rechtbank ?
      Verdediging voor wat?

Je kan ook op een beschaafde manier iemand rechts voorbij steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
        Kan toch bijna niet anders dan dat die Focus een vervangwagen is omdat die bestuurder zijn BMW in herstelling is???
        LOL
        Maar de BMW rijders van vroeger zijn de Audi rijders van vandaag ;-)
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
          Ze kunnen er in Nederland anders ook nogal wat van op de snelweg.

Vlak nog voor je inschieten als je links afkomt en voorbij steekt; als je ook maar iets te lang op de linkerstrook blijft hangen, dan kleven ze aan je achterwerk.

De Focus had zich inderdaad moeten beheersen en heeft paar domme en gevaarlijke moves gedaan, maar als je ziet hoe de dashcamrijder zelf vrij rustig komt aantuffen weten we natuurlijk niet hoelang die zelf al de achterligger ophield, en die Caddy bleef inderdaad bewust te lang links hangen om dan ostentatief mee naar rechts te schuiven opdat de Focus hem niet rechts zou voorbijsteken (hoewel dat het enige is wat je kan doen als iemand links blijft hangen).

caddy hangt idd te lang links.
          maar wat die focus nadien doet is voor mij gelijk aan een moordpoging. Dat is een puur dreigement. Die caddy brengt geen direct gevaar met te lang links te hangen.

Comment

• de volgende

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

de manouvres van de corsa zijn zowiso not done, maar wss zat die met zijn buske weeral opt middenvak te bollen
            BMW X5 45e

Comment

• Ik was er toch wel efkes achter gereden toen hij de Texaco afrit nam om een klapke te doen.
              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Hij wilde waarschijnlijk gewoon weer de zoveelste middenplakker duidelijk maken dat hij naar rechts kon, maar de manier waarop de Corsa het doet gaat er wel lichtjes over. Maar om dat nu verkeersagressie te noemen?
                2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                  Maar om dat nu verkeersagressie te noemen?
                  het feit dat je de trucks rechts ziet voorbijsteken duidt toch op een lage snelheid van de corsa

Comment

• Foutje
                    Last edited by Barie; 19/08/2014, 15:28.

Comment

• Was/is er geen programma met de naam "eeuwige roem"?...
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Maar om dat nu verkeersagressie te noemen?
                        Maar neen gij, da's gewoon perfect normaal om op het middenvak alles dicht te gooien

Ikzelf ben gestopt met mede-weggebruikers proberen dingen 'duidelijk te maken'. In het beste geval heeft het geen effect, in het slechtste geval keert het zich tegen je.
                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                          Maar neen gij, da's gewoon perfect normaal om op het middenvak alles dicht te gooien

Ikzelf ben gestopt met mede-weggebruikers proberen dingen 'duidelijk te maken'. In het beste geval heeft het geen effect, in het slechtste geval keert het zich tegen je.
                          Groot gelijk,er zijn er reeds meer dan genoeg die zelf politieagentje spelen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten

Nee voor MIJ is dit geen verkeersagressie (wat niet wil zeggen dat ik het gedrag van de Corsa goedpraat).Maar van alle 'verkeersagressie' filmpjes dat ik de laatste tijd zie voorbij komen, is dit het minst erge imho.

Comment

Ik wilde het filmpje nog eens herbekijken om te zien wat je bedoeld. 'Video is door de gebruiker verwijderd'.
                              De vrachtwagens rijden langs rechts voorbij met een snelheidsverschil van zeker een kilometer of 20-30 (als ik het een beetje goed kan inschatten)
                              Die idioot in de Corsa is dus rotgevaarlijk bezig, je ziet die hele auto gewoon helemaal omhoog komen als em remt, dus die zal der wel goed op gestampt hebben.

Edit:
                              Heb het filmpje hieronder ook nog eens herbekeken, het beeld is te schokkerig en op sommige momenten vervormd om een goeie inschatting te doen, maar het verschil met de vrachtwagen zal misschien eerder ergens rond de 10 km gelegen hebben. Dan nog, sommige vrachtwagens rijden maar 90, dus jah... En dat manoeuvre om naar dat tankstation te gaan... goe zot.
                              Last edited by ; 19/08/2014, 15:45.

Comment

• Hier staat het nog
                                Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Idd die corsa gooit gewoon alles dicht. De middenvakrijder is vermoedelijk ook in fout, maar dat rechtvaardigt het gedrag van de corsa absoluut niet. Het oog-om-oog, tand-om-tand principe is al enkele millenia voorbijgestreefd.

Als ik zelf op de snelweg rijd zie ik amper politie om zo'n dingen te controleren, mocht die dat wel doen dan zouden die dashcams niet nodig zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KissaXD Bekijk Berichten
                                    De vrachtwagens rijden langs rechts voorbij met een snelheidsverschil van zeker een kilometer of 20-30 (als ik het een beetje goed kan inschatten)
                                    Die idioot in de Corsa is dus rotgevaarlijk bezig, je ziet die hele auto gewoon helemaal omhoog komen als em remt, dus die zal der wel goed op gestampt hebben.
                                    Zoals ik eerder al zei, ik praat het gedrag van de Corsa NIET goed. Maar hetgeen dat mij vooral tegensteekt is, dat er weer iemand is die zoiets per se moet filmen en online smijten. Ga er gewoon mee naar de politie en zij zullen het wel 'afhandelen', maar wat bereikt ge met zoiets online te gooien?

Comment

Zoals ik eerder al zei, ik praat het gedrag van de Corsa NIET goed. Maar hetgeen dat mij vooral tegensteekt is, dat er weer iemand is die zoiets per se moet filmen en online smijten. Ga er gewoon mee naar de politie en zij zullen het wel 'afhandelen', maar wat bereikt ge met zoiets online te gooien?
                                      Klopt ook, filmen, bellen, sms'en, etc tijdens het rijden is eveneens gevaarlijk, zeker als er zo ne zot voor u rijdt.
                                      Ik zou misschien ook wel een dashcam willen hoor, maar dan eerder zoals je zegt om als bewijsmateriaal te dienen bij het gerecht, niet zozeer om de slechte chauffeur aan de schandpaal te nagelen.
                                      Wat ik mss wel online zou zetten, dat zouden die toestanden in Rusland zijn waar de voetgangers zich op de meest dramatische manieren mogelijk voor je wagen "werpen" om zogezegd aanspraak te kunnnen maken op hun verzekering... Maar dat gebeurd hier niet, dus van mij moet je in de toekomst geen filmpje verwachten.

Comment

• Iedereen spreekt hier van die corsa rijder. Pas op ik keur het ook niet goed.
                                        Maar dat de middevakrijder het filmt met z'n gsm/smartphone ontgaat blijkbaar iedereen.
                                        Van mij mogen ze die corsa rijder aanpakken voor levensgevaarlijk en aggressief rijgedrag op de autosnelweg. Maar ze moeten eveneens de filmer aanpakken die met z'n gsm/smartphone zit te filmen achter het stuur ....
                                        Dit is het zelfde als bellen achter het stuur.

Comment

Nee voor MIJ is dit geen verkeersagressie (wat niet wil zeggen dat ik het gedrag van de Corsa goedpraat).Maar van alle 'verkeersagressie' filmpjes dat ik de laatste tijd zie voorbij komen, is dit het minst erge imho.
                                          Zegt iemand die zelfs de leeftijd niet heeft om een rijbewijs te hebben

Comment

Working...
                                          X