Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
    Ik was er toch wel efkes achter gereden toen hij de Texaco afrit nam om een klapke te doen.
    En dan stapt een sociaal randgeval uit en jaagt enkele kogels of een mes in uw lijf? Of die neemt u snel in een houding dat uw nek bijna breekt. Maar ge hebt toch een klapke willen doen. Leven en laten leven. Tot tien tellen voor ge misschien uw leven ziet voorbij flitsen.

De corsa : wil duidelijk maken dat op het middenvak rijden terwijl er rechts plaat is niet kan. Maar geraakt waarschijnlijk gefrustreerd omdat de achterligger mooi in het midden blijft rijden. En begint zich wat agressiever te gedragen.

De regisseur "filmman" : maakt al een eerste fout door gewoon op het middelste vak te blijven rijden terwijl rechts vrij is. Na een nogal agressieve stap van de corsa gaat de filmman nog wat bumperkleven. Hij gedraagt zich dus even agressief als de corsa. En het feit dat hij alles met een GSM in de hand filmt zegt ook veel.

Op één zal er geen woord op het nieuws over gezegd worden. Op VTM is het hoofdnieuws en vallen direct de woorden verkeersagressie. Maar is dat verkeersagressie? Zoiets zie je elke morgen op de E19 Antwerpen-Brussel. Zelfs vrachtwagens bezondigen zich daar dagelijks aan (vooral de NL, P en CZ platen zijn daar op dat vlak goed in). Daarom dat ik altijd tegen 90-95 km/uur rechts achter een vrachtwagen bol. Liever 5 minuten langer rijden

Comment

• Die Corsa doet ca. 254 meter (20 strepen) in 12 seconden, dat is 76 km/u. Daarbij: voorkomen dat een ander er voorbij gaat en ook nog brake-tests. Die is rijp voor het gesticht, echt waar.

En ja, filmen met een GSM achter het stuur is niet handig. Een TomTom zo midden op de voorruit trouwens ook niet. Ik vraag me af wat er aan dit voorval vooraf gegaan is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
        Zegt iemand die zelfs de leeftijd niet heeft om een rijbewijs te hebben
        Ja, en? Ik trek mijn 'conclusies' uit wat ik zie in het filmpje, net zoals iedereen. Wat ik zie is een Corsa bestuur die waarschijnlijk gewoon een middenplakker duidelijk wou maken dat hij naar rechts kon en daarbij zeker naar het einde van het filmpje toe erover gaat. En een bestelwagen bestuurder die even gevaarlijk bezig is om op zo'n moment zijn gsm/camera te nemen en te beginnen filmen. Heb ik een rijbewijs nodig om dat te kunnen zien? En nee ik vind dit geen agressie, zeker als je het vergelijkt met de idiote actie van de M3 rijder (waar dit topic oorspronkelijk over gaat) vind ik dit wel van een andere categorie, mag dat?
        2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Barie, die gast in die Corsa is razend, dat zie je toch? was misschien nog gevaarlijker dan wat de M3 deed, mensen op het middenvak verwachten er zich niet aan als linker- en rechtervakken doorrijden dat er op hun strook plots iemand aan 70 rijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
            ik geloof dat ik hier indertijd nooit een antwoord op heb gekregen ...
            Nee.

Ik zou anders met plezier met haar M3 willen rijden.

Comment

• En het is duidelijk dat die Corsa rijder rechts voorbij ging, vervolgens een groot licht kreeg van onze vriend met de TomTom, vervolgens probeerde duidelijk te maken dat niet de Corsarijder in de fout gaat (eigenlijk wel, maar bon, oorzaak en gevolg) maar de kerel op het middenvak met de TomTom, en het is pas als de boodschap van de corsarijder niet aankomt bij onze middenvakplakker dat we kunnen meekijken uit de GSM van de middenvakplakker.

Met de motorfiets heb je zo een problemen niet. Daar ga je naast rijden, kijk je eens vies naar en wijs je naar het rechtervak. Geen verkeerde interpretatie mogelijk, en als die mens het dan niet begrijpt heb je waarlijk te doen met een mentaal gehandicapte achter het stuur van bijna 2 ton metaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                er zijn er reeds meer dan genoeg die zelf politieagentje spelen..
                Bij gebrek aan de echte polies vraag ik me soms af hoe het wel te reguleren valt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                  Barie, die gast in die Corsa is razend, dat zie je toch? was misschien nog gevaarlijker dan wat de M3 deed, mensen op het middenvak verwachten er zich niet aan als linker- en rechtervakken doorrijden dat er op hun strook plots iemand aan 70 rijdt
                  Ja oké, dat is waar. Verbale agressie sorry, i take my words back.
                  Voor mij blijft gewoon het feit dat ge zoiets niet zelf filmt en niet online zet.

Comment

• is meer dan verbale aggressie he, waren aan die afrit beter allebei gestopt en ev. een beetje gevochten, gast had het nodig precies om even te ventileren

ja dat online zetten, versta ik ook niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                      is meer dan verbale aggressie he, waren aan die afrit beter allebei gestopt en ev. een beetje gevochten, gast had het nodig precies om even te ventileren

ja dat online zetten, versta ik ook niet
                      Nja, het zijn gewoon de twee woorden HLN en verkeersagressie op één pagina. Dat zegt voor mij meestal genoeg.

Comment

• Gaan ze nu over elk geval van 'verkeersagressie' een artikel schrijven... "HLN - De Story van de gazetten"
                        Op den duur gaat iedereen beginnen filmen om toch maar eens in de aandacht te kunnen komen.. "Wauw, kijk wat ik heb meegemaakt! Ik ben zoooo interessant." Zielig.

Op anderen zitten vloeken maar zelf trekt zijn rijgedrag op geen kloten.
                        Meneer de camionettechauffeur is zelf helemaal in fout, blijft op het middenvak plakken en is aan het filmen met zijn gsm.

Loser.
                        2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Er mag zeker meer gefilmd worden en men mag voor mijn part zeker alles online zetten - als mensen beginnen te beseffen dat hun rare acties ineens te kijk kunnen staan op het internet dan denken ze misschien wel twee keer voor ze zo'n dingen gaan doen.
                          Je hoort ook gewoon aan de stem van de bestelwagen chauffeur dat zijn rijgedrag dit heeft uitgelokt, in het andere geval zou hij de corsa rijder gevolgd hebben om het verder te behandelen bij het tankstation.

Ik snap gewoon de corsa rijder niet - zelf haal ik ook talloze keren rechts in. In een paar gevallen trekken ze ook met hun lichten, wat kan mij dat schelen en ik krijg het gevoel dat het weer voorruit gaat als ik voorbij zo'n kneuzen ga. Ik hinder niemand door rechts in te halen en zij hinderen niet door te trekken met hun lichten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                            En het is duidelijk dat die Corsa rijder rechts voorbij ging, vervolgens een groot licht kreeg van onze vriend met de TomTom, vervolgens probeerde duidelijk te maken dat niet de Corsarijder in de fout gaat (eigenlijk wel, maar bon, oorzaak en gevolg) maar de kerel op het middenvak met de TomTom, en het is pas als de boodschap van de corsarijder niet aankomt bij onze middenvakplakker dat we kunnen meekijken uit de GSM van de middenvakplakker.
                            Zoiets denk ik ook. En op VTM heeft de filmmaker weer even van zijn BV zijn genoten. En sorry dat is puur subjectief en mijn mening maar als je die filmmaker zag : de dag dat ik personeel moet aannemen en die komt solliciteren = 10 seconden en bedankt voor uw tijd maar je voldoet niet aan ons verwacht profiel. Duidelijk een macho amokmaker die zich op VTM kwam interessant maken (mijn bescheiden mening over dit type).

Comment

• Allemaal wannabe BMW rijders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLarenboy Bekijk Berichten
                                als mensen beginnen te beseffen dat hun rare acties ineens te kijk kunnen staan op het internet dan denken ze misschien wel twee keer voor ze zo'n dingen gaan doen.
                                Niet akkoord, de écht erge gevallen die denken gewoon helemaal niet na, nooit

Comment

• * effe dit topic nog eens nakijken *

* oef, ben nog niet gefilmd geweest *

* carry on *

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                    Allemaal wannabe BMW rijders.
                                    Lol

Ik denk dat de filmer er zelf zal afkomen met een boete voor gsm'en achter het stuur, levensgevaarlijk.
                                    Die andere zal de politie pas binnen enkele dagen tegenkomen wanneer die ergens tegen de vangrails plak na nog zo'n dom gedoe, hopelijk maakt die gek niet te veel doden daarbij..

Comment

• Valt me plots op dat die m3 nog niet de slechtste is.

Comment

• als je beseft hoe vaak daar aan het tankstation in Groot Bijgaarden ingereden wordt op de staart van een file, met serieuze gevolgen, dan word ik hier niet goed van.
                                        Triest, zeer triest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                          Nee.

Ik zou anders met plezier met haar M3 willen rijden.
                                          BMW lover

Comment

Working...
                                          X