Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vroeger kon je op dat stuk nog eens gaan, maar tegenwoordig rijden er constant kloefkappers op dat 2de vak, ook buiten de spits.
Nog recent hebben ze die wisselaar vernieuw qua wegdek. Ik begrijp niet dat ze die tricky bocht iets verder niet aangepast hebben tegelijk. Maar mogelijks ging dit niet zonder serieuze ingrepen.
Nog recent hebben ze die wisselaar vernieuw qua wegdek. Ik begrijp niet dat ze die tricky bocht iets verder niet aangepast hebben tegelijk. Maar mogelijks ging dit niet zonder serieuze ingrepen.
Diene bocht daarna trekt echt op niks!
Helt precies verkeerd over en is best gevaarlijk als je het daar niet kent!
Stom filmpje, hier gebeurt helemaal niets erg.
Camionette voegt nipt in voor die berline bij het inhalen van die vrachtwagen, té nipt volgens berlinerijder, daarna gaan ze eens wat 'dreigen'.
Geen brakechecks, geen fight club op de pechstrook, geen bosmaaier, pfff...zelfs geen zwarte BMW
Stom filmpje, hier gebeurt helemaal niets erg.
Camionette voegt nipt in voor die berline bij het inhalen van die vrachtwagen, té nipt volgens berlinerijder, daarna gaan ze eens wat 'dreigen'.
Geen brakechecks, geen fight club op de pechstrook, geen bosmaaier, pfff...zelfs geen zwarte BMW
Ik zien toch vooral die camionette dreigen, dienen berline knalt daar bekan tegen de linkerberm!
Maar ja, idd deze keer geen BMW, maar het moeten ni altijd dezelfde zijn eh
Ik vond vroeger de bocht van de oprit naar de E40 als ge van de wisselaar Kortrijk, Oostende richting Brussel gaat. Tot het file was en alles stil stond in die bocht...
Diene bocht daarna trekt echt op niks!
Helt precies verkeerd over en is best gevaarlijk als je het daar niet kent!
Het is inderdaad een slechte bocht in de zin dat hij slecht is geconstrueerd, hij komt net na de eerste bocht en men verwacht zich niet nog een tweede scherpe bocht. Dus als je hem niet kent is het toch even opletten.
Nu ik kende ook totaal niet het oude klaverblad in Lummen en schrok me bijna een ongeluk toen ik daar midden op een wisselaar volledig moest tot stilstand komen om voorrang te geven. Had zoiets nog nooit meegemaakt op een wisselaar.
Gelukkig hebben ze die heraangelegd, was eigenlijk geschift.
Ik zie vooral de filmer tweemaal dik in de fout gaan door nutteloos links te gaan hangen en zeker bij het uitvoegen naar de bocht van de E17 toe. Waarom blijft die dat linker rijvak aanhouden? Ik zie er ook veel die fout maken bij het switchen van de A12 in Meise naar de Brusselse buiten ring.
Voor de rest, zeer leuke S-bocht daar in Zwijnaarde.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Ik zie vooral de filmer tweemaal dik in de fout gaan door nutteloos links te gaan hangen en zeker bij het uitvoegen naar de bocht van de E17 toe. Waarom blijft die dat linker rijvak aanhouden?
Euh, die agressieve bewegingen over en weer lijken me toch wat straffer en gevaarlijker dan dat links blijven hangen.
Euh, die agressieve bewegingen over en weer lijken me toch wat straffer en gevaarlijker dan dat links blijven hangen.
Ja dat ziet iedereen! De filmer denkt wel dat die goed bezig is. En waarom rijdt die trouwens niet aan een constante?
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Het is vooral die eerste bocht die tricky is. Ligt inderdaad verkeerd. Heb eens met een vervangwagen (nee, reed kalm! ) dstc zien aanspringen en deftig voelen corrigeren, toen ik net daar van tweede naar eerste vak ging. Vangrail was daar ook continu kapot, nu hebben ze dat veranderd. Maar de bocht blijft slecht liggen. In de regen ga ik zeker nooit boven 60 daar.
Op de Aarschotsesteenweg in Wilsele is vrijdagavond rond 21.30 uur een meisje, dat samen met haar vader aan het leren rijden was, zwaargewond geraakt bij een verkeersongeluk. Over haar toestand is voorlopig niet meer geweten. Het ongeval zou te wijten zijn aan een tegenligger die door overdreven snelheid uit de bocht vloog.
Buurtbewoner Philip Clemens was er als eerste bij: "De bestuurder van de BMW reed tegen hoge snelheid door de bocht.
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
da's nog beter dan een bmw, is een echte racewagen
als de verzekering da ga horen dat ik met een racewagen rijd kunnen ze mijn premie nog beetje omhoog trekken
Ze zijn uit de wagen geslingerd. Maar de omstandigheden vind ik triest eigenlijk. Die jongens deden wat veel mensen zouden doen in die situatie. Jammer genoeg met een vreselijke afloop...
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Comment