WIe weet zaten er standaard remblokken onder die subaru, dan kan ik mij gemakkelijk inbeelden dat hij opeens niet genoeg kan remmen... Trekt echt op niets met std remmen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk BerichtenWIe weet zaten er standaard remblokken onder die subaru, dan kan ik mij gemakkelijk inbeelden dat hij opeens niet genoeg kan remmen... Trekt echt op niets met std remmen.
Comment
-
In de veronderstelling dat het uit de wagen slingeren komt door het niet dragen van de gordel zou ik dat niet bekijken als "zoals iedereen zou doen in zo'n wagen" @DHL..
Het is gewoon triest, ik heb ook een vriend waarop ik hem constant moet wijzen zijn gordel aan te doen.. ik snap dat niet, das toch een automatisme gewoon..
Comment
-
[QUOTE=Tomskii;5414859]In de veronderstelling dat het uit de wagen slingeren komt door het niet dragen van de gordel zou ik dat niet bekijken als "zoals iedereen zou doen in zo'n wagen" @DHL..
Ik bedoelde eigenlijk erachter aangaan nadat ze zagen dat iemand tegen hun auto was gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenJa want met "race" remblokken sta je tientallen meters eerder stil...
Comment
-
[QUOTE=DHL;5414865]Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenIn de veronderstelling dat het uit de wagen slingeren komt door het niet dragen van de gordel zou ik dat niet bekijken als "zoals iedereen zou doen in zo'n wagen" @DHL..
Ik bedoelde eigenlijk erachter aangaan nadat ze zagen dat iemand tegen hun auto was gereden.
Comment
-
Wat steekt diene kerel allemaal uit. Belachelijk gedrag, doen alsof je naar de rechter belt en zo. In Amerika pakken ze dat anders aan als ge niet wilt uitstappen http://www.zita.be/nieuws/bizar/3545...9551bb004ad679
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk Berichten
hopelijk straft de rechter gepast.
Comment
-
-
Nog eens opnieuw proberen want er is blijkbaar iets fout gelopen of er klopt iets niet met de website. Vorig bericht is 3 uur geleden geplaatst en toch wordt deze "draad" niet hoger geplaatst.
Hij heeft prijs.
Comment
Comment