Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• WIe weet zaten er standaard remblokken onder die subaru, dan kan ik mij gemakkelijk inbeelden dat hij opeens niet genoeg kan remmen... Trekt echt op niets met std remmen.

Comment

• Dat zal de oorzaak niet geweest zijn. Anders zou Subaru nogal wat schadeclaims binnenkrijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
        WIe weet zaten er standaard remblokken onder die subaru, dan kan ik mij gemakkelijk inbeelden dat hij opeens niet genoeg kan remmen... Trekt echt op niets met std remmen.
        Ja want met "race" remblokken sta je tientallen meters eerder stil...

Comment

• In de veronderstelling dat het uit de wagen slingeren komt door het niet dragen van de gordel zou ik dat niet bekijken als "zoals iedereen zou doen in zo'n wagen" @DHL..

Het is gewoon triest, ik heb ook een vriend waarop ik hem constant moet wijzen zijn gordel aan te doen.. ik snap dat niet, das toch een automatisme gewoon..

Comment

• [QUOTE=Tomskii;5414859]In de veronderstelling dat het uit de wagen slingeren komt door het niet dragen van de gordel zou ik dat niet bekijken als "zoals iedereen zou doen in zo'n wagen" @DHL..

Ik bedoelde eigenlijk erachter aangaan nadat ze zagen dat iemand tegen hun auto was gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Ja want met "race" remblokken sta je tientallen meters eerder stil...
              Ja eigenlijk wel. Afhankelijk van de snelheid natuurlijk. Toevallig heb ik net dezelfde wagen dus ik weet waarover ik spreek. Vraag dat aan iedereen die zo een auto koopt, eerste reactie is Miljaar die remmen trekken op niets.. toen ik hem net had kon ik aan 100-110 mijn wielen zelfs niet doen blokkeren met die std blokjes.

Comment

• [QUOTE=DHL;5414865]
                Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                In de veronderstelling dat het uit de wagen slingeren komt door het niet dragen van de gordel zou ik dat niet bekijken als "zoals iedereen zou doen in zo'n wagen" @DHL..

Ik bedoelde eigenlijk erachter aangaan nadat ze zagen dat iemand tegen hun auto was gereden.
                Mijn excuses, ik heb niets gezegd

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Wat steekt diene kerel allemaal uit. Belachelijk gedrag, doen alsof je naar de rechter belt en zo. In Amerika pakken ze dat anders aan als ge niet wilt uitstappen http://www.zita.be/nieuws/bizar/3545...9551bb004ad679

Comment

• het grootste crapuul dat er is, rijden zonder verzekering.
                      hopelijk straft de rechter gepast.
                      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• dat doen of hij naar de rechter belt

die flikken pisten vast in hun broek van de schrik

Comment

• Een " ondermens (F. Nietzsche) " in al zijn glorie.
                          truth is in the eye of the beholder

Comment

• Die kerel lijkt me echt wel een ongelofelijk probleemgeval te zijn.

Comment

• Z'n hersens liggen wreed overhoop.

Comment

• Hij heeft prijs!

Comment

• Nog eens opnieuw proberen want er is blijkbaar iets fout gelopen of er klopt iets niet met de website. Vorig bericht is 3 uur geleden geplaatst en toch wordt deze "draad" niet hoger geplaatst.

Hij heeft prijs.

Comment

• Blijkbaar gaat zijn partner mee de cel in....heb een vermoeden wie dit is.... Iemand een idee?
                                    (franse familienaam, mager, zwart haar)

teizman

Comment

• Geen idee.

Comment

• 'Curd V. is een omhooggevallen paljas die op zijn plaats gezet moet worden', zei de procureur over de feiten.

Heel verstandige mens die procureur!

Comment

Working...
                                        X