Nu kan die omhooggevallen paljas de wegpiraat gaan uithangen door GT6 te spelen in zijn cel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
zelfs als hij ooit gestraft wordt, eens mens is als een hond, hoe langer achteraf dat gestraft wordt hoe minder effectief, een mens wordt en er enkel gefrustreerd van en ziet geen of minder linkage tussen fout gedrag en straf en leert het dus niet af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
Wees gerust. Het is niet enkel "België" .
Mocht je daar wonen, dan was het "enkel in Nederland", "nou, dat wordt 50u werkstraf" etc.
Volgens mij klopt het artikel niet helemaal. Mocht hij al in beroep zijn gegaan tegen de vonnissen waarom dan aanhouden? Misschien geseind voor kleinere zaken?
Journalisten kunnen er wat van.
Comment
-
Schandalig, en dan zijn ze verwonderd dat de mensen soms het recht in eigen handen nemen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenStond geseind? En toch laten ze hem vrij? Wat klopt hier niet aan?
Als iemand geseind is dat het teken dat hij niet gevonden wil worden, met hem nu te laten gaan zal het er niet beter op worden.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenSchandalig, en dan zijn ze verwonderd dat de mensen soms het recht in eigen handen nemen.
Morgen snijdt iemand me de pas af, dus zal hij tandjes mogen eten omdat de politie er niets aan doet?
Het recht in eigen handen nemen, hoezeer ik dat soms ook kan begrijpen (moord van familielid, verkrachting van je dochter,...), moeten we vermijden. Anders is het hier de far West.
Comment
-
Daar ben ik het volledig mee eens, maar ze laten die mannen iedere keer gewoon terug lopen, en laten ze verder doen zoals ze bezig waren.
Dat terwijl de gewone man als hij eens een misstapje begaat direct mag gaan dokken.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenLaat het uit. Wat zou dat geven? Publieke lynch partijen? Je zal maar ten onrechte beschuldigd zijn geweest...
Morgen snijdt iemand me de pas af, dus zal hij tandjes mogen eten omdat de politie er niets aan doet?
Het recht in eigen handen nemen, hoezeer ik dat soms ook kan begrijpen (moord van familielid, verkrachting van je dochter,...), moeten we vermijden. Anders is het hier de far West.
Dit is mijn objectieve mening! Ik spreek me niet uit over meneer zijn "daden" en "strafmaat". Dat is een zaak van 't parket.Last edited by Alfa-Beemer; 29/12/2014, 10:21.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDaar ben ik het volledig mee eens, maar ze laten die mannen iedere keer gewoon terug lopen, en laten ze verder doen zoals ze bezig waren.
Dat terwijl de gewone man als hij eens een misstapje begaat direct mag gaan dokken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk BerichtenIn beroep betekent hier slechts tijdelijk uitstel van straf.
Maar die straf zal uiteindelijk waarschijnlijk nog zwaarder zijn.
En daar komen die bijkomende advocaatkosten nog eens bovenop.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nuttiez Bekijk BerichtenDenk je nu echt dat hij niets heeft moeten dokken voor al zijn overtredingen? Die man lacht gewoon met die boetes en doet maar voort. Dat is het probleem hier, boetes staan nooit in verhouding met iemand zijn vermogen, dusja als je het jezelf kan permitteren. Waarom dan stoppen?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDaar ben ik het volledig mee eens, maar ze laten die mannen iedere keer gewoon terug lopen, en laten ze verder doen zoals ze bezig waren.
Dat terwijl de gewone man als hij eens een misstapje begaat direct mag gaan dokken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHij heeft zelf nog geen betaald nee, want het is altijd zijn "minares" of wat het ook was (eigenares van den auto) die de boetes betaald heeft.
Comment
-
Geseind staan betekent gewoon dat de politie nog iets van je moet en dat kan heel uiteenlopend zijn. Ik ben zelf ook nog geseind geweest omdat ik een getuigenverklaring moest afleggen over een ongeval (waar ik niet bij betrokken was). Die oproepingsbrief had ik nooit gekregen omdat we op dat moment net verhuisd waren. Een paar weken later is de wijkagent dan komen zeggen dat ik om die reden geseind wasJe kan natuurlijk ook geseind staan omdat je (ik zeg maar wat) een straf van 12 jaar moet uitzitten, 'that's another biscuit' zou Van Gaal zeggen
In het geval van Curd V. hebben ze hem laten gaan omdat op dit moment geen enkele veroordeling in lopende zaken tegen hem definitief is want hij gaat/ging tegen alles in beroep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJij kent die mensen blijkbaar goed!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAh, is dat zo? Op wat baseer je je nu?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
Comment