Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenOp feiten mijn beste, iets wat u totaal vreemd is natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn die heeft gezegd dat ze al die boetes betaald heeft?That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn die heeft gezegd dat ze al die boetes betaald heeft?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenHet klopt nochtans wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenJa, zij betaald alles, want hij zou (officieel allersinds) geen cent hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDus die griet heeft alles uit haar eigen zak betaald? Wat een naief wicht is me dat.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDus die griet heeft alles uit haar eigen zak betaald? Wat een naief wicht is me dat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDus die griet heeft alles uit haar eigen zak betaald?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenHet is dan ook niet zomaar een affaire dat die twee hebben. Zij is een dokter met een gezin en hij rijdt rond met haar M3 met een B-plaat erop en komt er continu mee in de media. Moet gezellig zijn in dat gezin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenMisschien geeft hij ook wel alles uit eigen zak aan haar ? ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JakkelAl een geluk dat we op de hoogte zijn van ieders financiën! Het vermogenskadaster lijkt werkelijkheid te worden!
Het feit dat zij "alles" voor hem betaalt is al uitgebreid in het nieuws gekomen.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenIk kan niet alles vertellen aangezien ik de situatie via mijn beroep (advocaat) ken.
Het feit dat zij "alles" voor hem betaalt is al uitgebreid in het nieuws gekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk begrijp je wel. Ik doel gewoon op het gegeven dat we zoiets nooit met zekerheid weten. Het is niet omdat ze 'officieel' alles betaalt, het ook werkelijk zo is.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenMensen zijn ook erg sensatie-hongerig
Daarom ook dat Het Laatste Nieuws en Story e.d.m. zo goed verkopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk BerichtenVoila.
Daarom ook dat Het Laatste Nieuws en Story e.d.m. zo goed verkopen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenIk kan niet alles vertellen aangezien ik de situatie via mijn beroep (advocaat) ken.
Ik weet het niet maar 24 jaar is dat niet erg jong om advocaat te zijn ?
Studies, stages.... ? Vraag het maar niet beledigend bedoeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenNee klopt inderdaad. Mensen zijn ook erg sensatie-hongerig
Ok, jij weet blijkbaar veel belangrijke zaken en jij bent gebonden aan het beroepsgeheim... We zullen er niet meer naar vragen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenIk weet het niet maar 24 jaar is dat niet erg jong om advocaat te zijn ?
Studies, stages.... ? Vraag het maar niet beledigend bedoeld.Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenIk weet het niet maar 24 jaar is dat niet erg jong om advocaat te zijn ?
Studies, stages.... ? Vraag het maar niet beledigend bedoeld.
Je hebt 3 jaar "stage" maar het is geen stage zoals in andere beroepen: het is er enkel om te voorkomen dat iemand direct zijn eigen kantoor begint. Je hebt geen beperkingen op andere vlakken.
Als stagiair kan, mag en doe je net zo veel (Tuningkid zou zeggen "net zo weinig") als een volwaardig advocaat. Zo heb ik ook mijn eigen cliënteel en pleit ik bijna iedere dag.
Zo moet ik morgen naar de rechtbank in Hasselt als je wil komen kijkenThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
Comment