Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Tot dusver allemaal positief maar we zullen zien wat de veroordeling is. Dan zullen we pas lachen denk ik.
Mensen die soms kijken naar BBC zullen weten dat ze in Engeland met eender welke vorm van criminaliteit niet lachen en serieus veroordelen. Was dat maar hier zo heb ik al talloze keren zitten denken.
Wegpiraat Curd V. (51) uit Zaventem heeft 18 maanden cel gekregen voor de rechtbank van Leuven. Zijn BMW M3 werd verbeurd verklaard. De rechter beval de onmiddellijke aanhouding van de man.
Verkeerde beslissing vind ik. Ze kunnen 'em beter psychologische bijstand verlenen, na jarenlang trauma's te hebben opgelopen met al die E314 mongolen.
Verkeerde beslissing vind ik. Ze kunnen 'em beter psychologische bijstand verlenen, na jarenlang trauma's te hebben opgelopen met al die E314 mongolen.
Dan kunnen we net zo goed alle gevangenen loslaten en ze allemaal psychologische bijstand gaan verlenen hé.
Het is goed dat we we weten dat dergelijke nonsens maar een grap is..
Dan kunnen we net zo goed alle gevangenen loslaten en ze allemaal psychologische bijstand gaan verlenen hé.
Euhm, 'k wil op een ludieke manier mijn gedeelde frustraties duidelijk maken door te claimen dat hij het slachtoffer is van alle E314 mongolen (met dashcam tegenwoordig).
Als dat een effectieve celstraf is dan wordt die sinds kort ook daadwerkelijk uitgevoerd normaal gezien. Hetzij dan wel voor een duurtijd van 1/3de van de straf.
Ik geloof er weinig van dat hij steeds die auto opnieuw inschreef. Ken nog mensen die vandoor en vanachter een verschillende nr plaat hebben hangen. Waarom zou je anders
telkens DSO nemen? Enigste wat ik vind als ik dat google is DrunkSexOrgy en ik denk niet dat hij daar aan meedoet. Eerder om als hij wordt geflitst niet gepakt te worden.
Waarschijnlijk staat zijn nr plaat iets anders op zijn verzekeringspapieren.
Ik geloof er weinig van dat hij steeds die auto opnieuw inschreef. Ken nog mensen die vandoor en vanachter een verschillende nr plaat hebben hangen. Waarom zou je anders
telkens DSO nemen? Enigste wat ik vind als ik dat google is DrunkSexOrgy en ik denk niet dat hij daar aan meedoet. Eerder om als hij wordt geflitst niet gepakt te worden.
Waarschijnlijk staat zijn nr plaat iets anders op zijn verzekeringspapieren.
Google? Bij mij zit dat toch niet tussen de resultaten.
Het zijn oude Belgische B-platen die hij gebruikte.
Comment