Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
    Zo moet ik morgen naar de rechtbank in Hasselt als je wil komen kijken
    Spijtig ik moet ook werken...
    Toch knap van je !

Comment

• Dit verhaal krijgt ook in 2016 een vervolg:

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Tot dusver allemaal positief maar we zullen zien wat de veroordeling is. Dan zullen we pas lachen denk ik.
        Mensen die soms kijken naar BBC zullen weten dat ze in Engeland met eender welke vorm van criminaliteit niet lachen en serieus veroordelen. Was dat maar hier zo heb ik al talloze keren zitten denken.

Comment

• Vandaag vonnis geveld : Curd heeft 18 maanden cel gekregen, wagen is verbeurd verklaard.

Wegpiraat Curd V. (51) uit Zaventem heeft 18 maanden cel gekregen voor de rechtbank van Leuven. Zijn BMW M3 werd verbeurd verklaard. De rechter beval de onmiddellijke aanhouding van de man.
          BMW 420dA : >>>

Comment

• Correcte straf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
              Vandaag vonnis geveld : Curd heeft 18 maanden cel gekregen, wagen is verbeurd verklaard.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160309_02173078
              Verkeerde beslissing vind ik. Ze kunnen 'em beter psychologische bijstand verlenen, na jarenlang trauma's te hebben opgelopen met al die E314 mongolen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                Verkeerde beslissing vind ik. Ze kunnen 'em beter psychologische bijstand verlenen, na jarenlang trauma's te hebben opgelopen met al die E314 mongolen.
                Dan kunnen we net zo goed alle gevangenen loslaten en ze allemaal psychologische bijstand gaan verlenen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                  Het is goed dat we we weten dat dergelijke nonsens maar een grap is..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Dan kunnen we net zo goed alle gevangenen loslaten en ze allemaal psychologische bijstand gaan verlenen hé.
                    Euhm, 'k wil op een ludieke manier mijn gedeelde frustraties duidelijk maken door te claimen dat hij het slachtoffer is van alle E314 mongolen (met dashcam tegenwoordig).

Comment

• Fijne straf.

Telkens die nieuwe gepersonaliseerde nummerplaten kopen. Hoe moet die dan wel rijden?
                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Gaan ze hem nu effectief 18 maanden de doos indraaien of zijn er weer uitwijkmogelijkheden?

Comment

• Als dat een effectieve celstraf is dan wordt die sinds kort ook daadwerkelijk uitgevoerd normaal gezien. Hetzij dan wel voor een duurtijd van 1/3de van de straf.

Comment

• Er loopt een aanhoudingsbevel tegen hem, dus als ze hem zien pakken ze hem op en mag hij gaan logeren?

Comment

• Ik geloof er weinig van dat hij steeds die auto opnieuw inschreef. Ken nog mensen die vandoor en vanachter een verschillende nr plaat hebben hangen. Waarom zou je anders
                              telkens DSO nemen? Enigste wat ik vind als ik dat google is DrunkSexOrgy en ik denk niet dat hij daar aan meedoet. Eerder om als hij wordt geflitst niet gepakt te worden.
                              Waarschijnlijk staat zijn nr plaat iets anders op zijn verzekeringspapieren.

Comment

• En levenslange rijontzegging?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                  Er loopt een aanhoudingsbevel tegen hem, dus als ze hem zien pakken ze hem op en mag hij gaan logeren?
                                  Ik dacht gelezen te hebben dat hij reeds naar Nederland is verhuisd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    En levenslange rijontzegging?
                                    Hij had al tal van rijverboden, dat helpt helemaal niets.

Ik vermoed niet dat hij gauw opgepakt zal worden trouwens, zal er wel verstand van hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dak Bekijk Berichten
                                      Ik geloof er weinig van dat hij steeds die auto opnieuw inschreef. Ken nog mensen die vandoor en vanachter een verschillende nr plaat hebben hangen. Waarom zou je anders
                                      telkens DSO nemen? Enigste wat ik vind als ik dat google is DrunkSexOrgy en ik denk niet dat hij daar aan meedoet. Eerder om als hij wordt geflitst niet gepakt te worden.
                                      Waarschijnlijk staat zijn nr plaat iets anders op zijn verzekeringspapieren.
                                      Google? Bij mij zit dat toch niet tussen de resultaten.

Het zijn oude Belgische B-platen die hij gebruikte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        Correcte straf.
                                        +1.
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gust Kadé Bekijk Berichten
                                          Ik dacht gelezen te hebben dat hij reeds naar Nederland is verhuisd.
                                          Dat is toch waar België standaard zijn gevangenen naar exporteert?

Comment

Working...
                                          X