Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hij kan nog, en zal nog in beroep gaan.

Meestal met de hoop om nog ergens een procedurefout te vinden.

B.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk Berichten
      Hij kan nog, en zal nog in beroep gaan.

Meestal met de hoop om nog ergens een procedurefout te vinden.

B.
      Ja, maar tegen dan heeft hij zijn straf toch uitgezeten?
      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
        Ja, maar tegen dan heeft hij zijn straf toch uitgezeten?
        Als je in eerste aanleg wordt veroordeeld en je tekent hoger beroep aan, moet je niet altijd naar de gevangenis.
        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Tendens de laatste tijd precies, is dat je gewoonlijk dan nog een grotere straf krijgt als je beroep aantekent.

Send from somewhere, used Tapatalk.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
            Tendens de laatste tijd precies, is dat je gewoonlijk dan nog een grotere straf krijgt als je beroep aantekent.

Send from somewhere, used Tapatalk.
            Als het Parket volgt, is dat idd goed mogelijk

In beroep zijn ze altijd strenger geweest
            That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
            28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
            28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Nieuwe trend is nu oudjes laten opdraaien voor je overtredingen

Vorige week nog die Ilse Demeulemeester
              HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                En levenslange rijontzegging?
                die turk uit schaarbeek die met zijn 5gt een meisje uit of in grimbergen dood reed en dan een week verdween had ook al op zijn 21ste tientallen rijverbodne verzameld.. (dan moet je toch al ERG je best doen, je hebt hier al amper controle!).. en toch. dus wat doet zo een rijverbod als niemand zich er iets van aantrekt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                  die turk uit schaarbeek die met zijn 5gt een meisje uit of in grimbergen dood reed en dan een week verdween had ook al op zijn 21ste tientallen rijverbodne verzameld.. (dan moet je toch al ERG je best doen, je hebt hier al amper controle!).. en toch. dus wat doet zo een rijverbod als niemand zich er iets van aantrekt?
                  niks.
                  hoge boetes opleggen is moeilijk. maar dat krapuul is zijn BMW wel verbeurd verklaard
                  1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• 21 rijverboden... dat vraagt volgens mij om een strenge gevangenisstraf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                      10 jaar dwangarbeid. Stenen kappen in de Ardennen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Correcte straf.
                        Mocht gerust wat meer zijn wat mij betreft.

Comment

• Waarom heeft men dwangarbeid toch afgeschaft? Dat is nu net iets waar zulke mannen schrik van hebben.

Comment

• proces zou moeten nietig verklaard worden , al die zever over dashcams , schending van privacy is het , tot nu toe nog altijd niet gezien wat die mens misdaan heeft ja ok hij remt een paar keer rij er dan op ,gedaan met de zever toch ?
                            heeft er al iemand hier zich afgevraagt waarom die man zo reageert ? misschien is het wel gewoon een tegen reactie op een actie en is die daar gevoelig aan .daar bestaan pillekes voor
                            Steeds het verhaal aan beide kanten horen vind ik
                            ik zou zeggen go kurt let you go
                            Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Zou er ook los inrijden moest ik met de camionnet zijn en zo'n type begint om welke reden dan ook te brake-checken. Eens zien wie er het meest bekaaid vanaf komt.

Comment

• Vind het ook allemaal zeer sterk overroepen. Wat een klote-uitvinding, zo'n dashcam. Iedereen ziet alles. Nog niet genoeg dat er smurfen anoniem rondrijden, nu kan elke dommekloot een beetje agent spelen...
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• 18 maand cel is een zeer lichte straf voor een moordpoging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                                    proces zou moeten nietig verklaard worden , al die zever over dashcams , schending van privacy is het , tot nu toe nog altijd niet gezien wat die mens misdaan heeft ja ok hij remt een paar keer rij er dan op ,gedaan met de zever toch ?
                                    heeft er al iemand hier zich afgevraagt waarom die man zo reageert ? misschien is het wel gewoon een tegen reactie op een actie en is die daar gevoelig aan .daar bestaan pillekes voor
                                    Misschien ben je ook accoord als iemand ne loop van een schietijzer op je richt want eigenlijk misdoet die mens ook niks hë als hij niet aan de hane trekt.

Comment

• Ik pleit ook voor effectieve straffen voor trollen op een forum

Comment

• Want het zijn eigenlijk door zo'n pipo's die momenteel nog sneller kweken dan konijnen dat ik mij vandaag ook een dashcam heb aangeschaft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                                          proces zou moeten nietig verklaard worden , al die zever over dashcams , schending van privacy is het , tot nu toe nog altijd niet gezien wat die mens misdaan heeft ja ok hij remt een paar keer rij er dan op ,gedaan met de zever toch ?
                                          Zeer inventief van je !
                                          Moet je daar 72 jaar voor geworden zijn om zulke uitspraken te doen ?

Comment

Working...
                                          X