Of in dat geval een zelfmoordpoging. Als hij daar een lap krijgt van die bestelwagen, wie weet waar hij dan terecht kwam?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314
Collapse
X
-
Ergens kan ik Willy wel volgen. Wie weet wat er aan vooraf gegaan is. Ik praat dat gedrag niet goed. Dat niet.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichtenproces zou moeten nietig verklaard worden , al die zever over dashcams , schending van privacy is het , tot nu toe nog altijd niet gezien wat die mens misdaan heeft ja ok hij remt een paar keer rij er dan op ,gedaan met de zever toch ?
heeft er al iemand hier zich afgevraagt waarom die man zo reageert ? misschien is het wel gewoon een tegen reactie op een actie en is die daar gevoelig aan .daar bestaan pillekes voor
Steeds het verhaal aan beide kanten horen vind ik
ik zou zeggen go kurt let you go
Curd V reageerde te agressief en een straf is op z'n plaats, allemaal akkoord.
Maar de andere kant van het verhaal ontspringt de dans jammer genoeg, toch zeker als we ons gaan baseren op dashcam beelden.
Elke dag is er wel één of andere verzuurde mens die zich voor m'n wielen gooit: "dikke BEEJEEMWEE JONGENS, dikke BEEJEEMWEE!" en gedrag vertoont waaruit je kan afleiden dat ze iemand het licht in de ogen niet gunnen. Sad but true.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenErgens kan ik Willy wel volgen. Wie weet wat er aan vooraf gegaan is. Ik praat dat gedrag niet goed. Dat niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenErgens kan ik Willy wel volgen. Wie weet wat er aan vooraf gegaan is. Ik praat dat gedrag niet goed. Dat niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMario Bekijk BerichtenMaar bij 23 gelijkaardige klachten tegen deze man denk ik hier anders over ... waarschijnlijk heeft hij een serieuze kort lontje en is de minste aanleiding voldoende om door het lint te gaan ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat is ook waar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMario Bekijk BerichtenVanmorgen nog op de E313 , een camionette zit serieuze (ten ontrechte) in men gat en wil me uiteindelijk zeer agressief langs rechts voor bijsteken ... en ja dan moet ik ook even moeite doen om kalm te blijven ...
Als je langs rechts kan voorbij gestoken worden wilt dat zeggen dat je op het verkeerde rijvak zit :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eltoro507 Bekijk Berichten
Als je langs rechts kan voorbij gestoken worden wilt dat zeggen dat je op het verkeerde rijvak zit :p
Hij wilde me langs rechts voor bijsteken maar een camion reed in zijn weg ...
een motorfiets had zich er mss net tussen kunnen gooien ... het was dus file rijden op alle rijvakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMario Bekijk BerichtenHij wilde me langs rechts voor bijsteken maar een camion reed in zijn weg ...
een motorfiets had zich er mss net tussen kunnen gooien ... het was dus file rijden op alle rijvakken
Zo behoud je je goed humeur
Comment
-
Ik ken mensen waar hij klant is en die zijn 'm liever kwijt als rijk... ze hebben echter schrik om'm dat te zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenVeel te zware straf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eltoro507 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichtenproces zou moeten nietig verklaard worden , al die zever over dashcams , schending van privacy is het , tot nu toe nog altijd niet gezien wat die mens misdaan heeft ja ok hij remt een paar keer rij er dan op ,gedaan met de zever toch ?
heeft er al iemand hier zich afgevraagt waarom die man zo reageert ? misschien is het wel gewoon een tegen reactie op een actie en is die daar gevoelig aan .daar bestaan pillekes voor
Steeds het verhaal aan beide kanten horen vind ik
ik zou zeggen go kurt let you go
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten10 jaar dwangarbeid. Stenen kappen in de Ardennen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenElke dag is er wel één of andere verzuurde mens die zich voor m'n wielen gooit: "dikke BEEJEEMWEE JONGENS, dikke BEEJEEMWEE!" en gedrag vertoont waaruit je kan afleiden dat ze iemand het licht in de ogen niet gunnen. Sad but true.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenHa, dat is zo, iedere dag zie ik de andere kant van het verhaal, vooral op die bewuste E314.
Curd V reageerde te agressief en een straf is op z'n plaats, allemaal akkoord.
Maar de andere kant van het verhaal ontspringt de dans jammer genoeg, toch zeker als we ons gaan baseren op dashcam beelden.
Elke dag is er wel één of andere verzuurde mens die zich voor m'n wielen gooit: "dikke BEEJEEMWEE JONGENS, dikke BEEJEEMWEE!" en gedrag vertoont waaruit je kan afleiden dat ze iemand het licht in de ogen niet gunnen. Sad but true.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
Last edited by order66; 11/03/2016, 10:02.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
Comment