Oorspronkelijk geplaatst door RX-8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten...Zelf verdien ik niet slecht, maar een boete van 175 euro vind ik toch ook al zuur hoor.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Als onze regering na de notionele interestaftrek ook eens de boetes fiscaal aftrekbaar zou maken? Ze zijn nu toch al goed op weg om alles naar de VAAntjes te helpen?“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenAls onze regering na de notionele interestaftrek ook eens de boetes fiscaal aftrekbaar zou maken? Ze zijn nu toch al goed op weg om alles naar de VAAntjes te helpen?sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Hoge boetes gaan ook niet de oplossing zijn. Je gaat na je boete misschien een paar maand extra uit je doppen kijken en daarna begin je terug meer risico's te nemen en ga je terug gewoon harder rijden.
Alternatieve straffen zijn wel efficienter. Laat een hardrijder maar eens een maandje meekijken op spoed of laat hem een maandje meewerken in een revalidatiecenter. De ex-vrouw van een collega van mijn vader werkt op spoed, heeft ooit eens een gevalleke "niet dragen gordel + airbag" meegemaakt. Heel zijn gezicht was volledig ingedrukt. Als je zoiets hoort en zeker als je zoiets ziet, ga je wel eens nadenken. Nu, mijn gordel draagt ik wel zowiezo, maar na het horen van dit verhaal doe ik zelfs mijn gordel aan wanneer ik zelfs nog maar mijn wagen even van de oprit zet. Je weet maar nooit dat je op dat moment aangereden wordt.
Comment
-
Niet iedereen weet wat goed of slecht gedrag is... Er zijn er die het nooit leren... Ze weten gewoon niet beter...
de natuur haalt ze er wel uit, het is alleen jammer dat er onschuldige slachtoffers vallen...
vroeg of laat komen ze hun meerdere tegen... En dan een beetje gaan janken en vluchten...
Comment
-
Het zijn ook soms momentopnames. Mensen die me kennen, weten dat ik 95% van de tijd rustig/sportief rijd. Heel soms echter zit ik al een hele tijd te kloten achter een idioot die te traag rijdt en daardoor meerdere auto's achter zich heeft. Op de N42 zou ik dan bijvoorbeeld theoretisch een volle witte lijn moeten kruisen en een paar auto's moeten inhalen.
Puur in theorie zou ik dan hard accelereren om er snel voorbij te geraken en nadien de vmax aan te houden. In deze hypothese zou ik de traagrijder dus makkelijk inhalen aan een snelheid die een pak hoger is dan de vmax.
Stel dat die z'n dash cam filmpje post. Dan zie jij enkel een bmw die meerdere auto's inhaalt en hem voorbij knalt.
Terwijl die chauffeur al tien km's achter hem aantuft omdat hij 60 rijdt ipv 90.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDus een arbeider die van 's morgens tot 's avonds in een stinkende en lawaaierige fabriekshal z'n ding doet voor een maandloon van 1.500 euro netto, is een tamzak die niets verwezenlijkt heeft?
Dus anders, misschien ook de prijs van het brood duurder maken voor de rijken. En op café 10 € voor een pint als je meer dan 5000 € per maand verdient. En voor de sukkelaars 50 € voor een iphone, en voor de rijken 5000 !
Misschien moet diegene die maar 1500 verdient en zijn boete te duur vindt er dan maar voor zorgen dat hij geen boete krijgt.
Er is toch niemand die op zijn been komt duwen waardoor hij teveel gas geeft ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHet zijn ook soms momentopnames. Mensen die me kennen, weten dat ik 95% van de tijd rustig/sportief rijd. Heel soms echter zit ik al een hele tijd te kloten achter een idioot die te traag rijdt en daardoor meerdere auto's achter zich heeft. Op de N42 zou ik dan bijvoorbeeld theoretisch een volle witte lijn moeten kruisen en een paar auto's moeten inhalen.
Puur in theorie zou ik dan hard accelereren om er snel voorbij te geraken en nadien de vmax aan te houden. In deze hypothese zou ik de traagrijder dus makkelijk inhalen aan een snelheid die een pak hoger is dan de vmax.
Stel dat die z'n dash cam filmpje post. Dan zie jij enkel een bmw die meerdere auto's inhaalt en hem voorbij knalt.
Terwijl die chauffeur al tien km's achter hem aantuft omdat hij 60 rijdt ipv 90.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenHet moet zijn dat jij dat vindt. Ik heb in dit topic geen enkele post gelezen waaruit ik zou kunnen afleiden dat iemand dat hier beweert.
...
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenDus omdat iemand 5 jaar langer naar school geweest is dan .. bepaalde anderen .. en er 20 jaar op school niet met zijn klak naar gegooid heeft, in tegenstelling tot sommigen onder wie mijzelf, en die niet de marginalen uithangt en gaat doppen maar goed zijnen boterham verdient, moet die maar 10 keer zoveel boete betalen als hij eens geflitst wordt ??Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenPunt blijft. Dus iemand die ambitieus is en initiatief neemt, een mooie zaak uitbouwt en goed geboerd heeft, die moet dan maar meer betalen dan een tamzak die niks heeft verwezenlijkt ?
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten...
Dus anders, misschien ook de prijs van het brood duurder maken voor de rijken. En op café 10 € voor een pint als je meer dan 5000 € per maand verdient. En voor de sukkelaars 50 € voor een iphone, en voor de rijken 5000 !
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten...
Misschien moet diegene die maar 1500 verdient en zijn boete te duur vindt er dan maar voor zorgen dat hij geen boete krijgt.
Er is toch niemand die op zijn been komt duwen waardoor hij teveel gas geeft ?
En neen ik pleit niet voor het koppelen van de boetes aan inkomen of bezit, maar je kunt toch ook wel inzien dat er een bepaalde sociale ongelijkheid is als men het niet doet...Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichtendat noemen ze verdraagzaamheid...
Comment
-
Mensen willen alsmaar meer voor flik spelen. Lege autosnelweg, ik trek eens goed door en passeer welgeteld 1 wagen op een paar kilometers. Die bleef pinken met z'n grootlichten tot hij me niet meer zag. Tja, dan heb ik ook wel eens zin om te vragen wat hem bezielt. Had die een dashcamera gehad, dan was ik de onnozele zot wellicht.
Maar om hiervoor agressief te worden, dat doe ik nooit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenEn neen ik pleit niet voor het koppelen van de boetes aan inkomen of bezit, maar je kunt toch ook wel inzien dat er een bepaalde sociale ongelijkheid is als men het niet doet...
Hier zitten mannen op 't forum met gevaarlijke gedachten. Het gaat hier wel over boetes hee, niet over belastingen of sociale zekerheid of weet ik wat allemaal. We moeten inderdaad wel op sommige vlakken wat sociaal zijn tegenover onze medemens, maar jongens, toch niet over verkeersboetes ? Wie iets mispeutert moet boeten, en iedereen gelijk. Je kan zo iemand minder lang in den bak steken omdat hij een diefstal gepleegd heeft omdat hij geld nodig had hahaha. "Ja maar die moet niet zo lang zitten, want hij is wel arm, je moet dat begrijpen, die is wel ziek of één oudergezin of gepensioneerd hoor"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk BerichtenIk pleit ook voor effectieve straffen voor trollen op een forum
Het is misschien Door zo een achterlijke lul zoals jij die zelfs anoniem hier post dat die mens zijn geduld verloor en die met zijn camionette van de baan wou rijden. Volgens mij ben jij ook zo een lozer die constant tegen 90 links rijd alles filmt en zever verkoopt , debiel wilde mij uitmaken maak dan een afspraak met mij zal u dan persoonlijk van antwoord dienen en da MOOGDE DAN OOK FILMEN
Aan de mods sorry maar ik laat mij niet uitmaken door die lulMijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
Comment