Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
    Inventief lijkt me een eerder marginaal figuur en is gelukkig niet representatief voor de gemiddelde weggebruiker.
    Denk dat gij gaat belanden waar ge uwen auto gevonden hebt.

Sent from my Apple muziekdoos.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• De Schelde ??Of het stort ??
      Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Pfff, weeral hoog niveau

Comment

• Laat ons niet vergeten dat deze mens 2 (!) keer een nieuwe gepersonaliseerde plaat kocht om op dezelfde wagen te hangen, hoogstwaarschijnlijk om te misleiden. Wie 2000 EUR over heeft om zoiets te doen, lacht een boete van 175 EUR gewoon weg. Voor zo een mensen werkt alleen effectieve celstraf.
          Ik zou zelf ook meer opletten mochten de boetes afhankelijk zijn van het inkomen. Ik kreeg onlangs een boete uit Duitsland (30 EUR voor 64 in zone 50). Mijn eerste reactie was "ooh zo weinig maar". Dan mist de boete toch zijn doel?
          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Wat denk je dan dat het doel is van verkeersboetes ? Gewoon de kas spijzen, toch ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
              Laat ons niet vergeten dat deze mens 2 (!) keer een nieuwe gepersonaliseerde plaat kocht om op dezelfde wagen te hangen, hoogstwaarschijnlijk om te misleiden. Wie 2000 EUR over heeft om zoiets te doen, lacht een boete van 175 EUR gewoon weg. Voor zo een mensen werkt alleen effectieve celstraf.
              Ik zou zelf ook meer opletten mochten de boetes afhankelijk zijn van het inkomen. Ik kreeg onlangs een boete uit Duitsland (30 EUR voor 64 in zone 50). Mijn eerste reactie was "ooh zo weinig maar". Dan mist de boete toch zijn doel?
              Volledig eens met u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                Wat denk je dan dat het doel is van verkeersboetes ? Gewoon de kas spijzen, toch ?
                beetje kort door de bocht. In een aantal gevallen idd niet meer dan dat ...
                Maar iemand die bvb als een halve gare door de dorpskern scheurt krijgt volgens mij meer dan terecht een hoge boete en rijverbod, dat heeft voor mij niks te maken met de kas spijzen. Je zal er maar net wandelen/fietsen/rijden als zo iemand de controle verliest, of je gewoonweg niet ziet ....

Comment

• eigenlijk is een boete niks meer dan een belasting. een echte straf is een beperking in vrijheid door vb rijbewijs af te pakken
                  lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                    eigenlijk is een boete niks meer dan een belasting. een echte straf is een beperking in vrijheid door vb rijbewijs af te pakken
                    Ze kunnen het maar 1 keer afpakken...

Comment

• rijbewijs? enkel indien ze hem permanent afpakken dan.
                      lets have some more member berries

Comment

• Als je op een week tijd 3 of 4 keer een snelheidsboete hebt dan begin je toch wel even na te denken hoor.. En zelfs de rijksten in belgie zullen ook wel effe nadenken als ze voor de pol rb dienen te verschijnen en rijbewijs een maandje kwijt zijn.
                        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                        current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                          ik post hier nu nog heel weinig omdat het telkens zever is als ik is mijn mening geef , tis weer van dat alhoewel hier veel mensen mijn mening delen ,maar die mij kennen weten dat ik dan reageer
                          Het is misschien Door zo een achterlijke lul zoals jij die zelfs anoniem hier post dat die mens zijn geduld verloor en die met zijn camionette van de baan wou rijden. Volgens mij ben jij ook zo een lozer die constant tegen 90 links rijd alles filmt en zever verkoopt , debiel wilde mij uitmaken maak dan een afspraak met mij zal u dan persoonlijk van antwoord dienen en da MOOGDE DAN OOK FILMEN
                          Aan de mods sorry maar ik laat mij niet uitmaken door die lul
                          Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                          Inventief lijkt me een eerder marginaal figuur en is gelukkig niet representatief voor de gemiddelde weggebruiker.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                          Denk dat gij gaat belanden waar ge uwen auto gevonden hebt.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                          De Schelde ??Of het stort ??
                          Blijkbaar moeten me het maar normaal vinden op dit forum dat zo iemand een gebruiker voor achterlijke lul en debiel verwijt, om hem dan vervolgens uit te nodigen voor een soort vechtpartij die gefilmd mag worden?

Maar het is de andere forumgebruiker, degene die er iets van zegt (trol of niet) die blijkbaar maar moet verdwijnen door Gixxer en Inventief.

Knap hoor. Autoforum laat zich weer van zijn beste kant zien.
                          Last edited by orange; 12/03/2016, 21:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                            Laat ons niet vergeten dat deze mens 2 (!) keer een nieuwe gepersonaliseerde plaat kocht om op dezelfde wagen te hangen, hoogstwaarschijnlijk om te misleiden. Wie 2000 EUR over heeft om zoiets te doen, lacht een boete van 175 EUR gewoon weg. Voor zo een mensen werkt alleen effectieve celstraf.
                            Maar een Duitser krijgt voor dezelfde overtreding bijkomend 2 strafpunten op zijn rijbewijs. En dat schrikt wel degelijk af. Genoeg punten in Flensburg en bye bye rijbewijs.

Comment

• Als je het goed kunt uitleggen, mag een verkeersovertreding gewoon zonder bestraft te worden .

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk Berichten
                                Blijkbaar moeten me het maar normaal vinden op dit forum dat zo iemand een gebruiker voor achterlijke lul en debiel verwijt, om hem dan vervolgens uit te nodigen voor een soort vechtpartij die gefilmd mag worden?

Maar het is de andere forumgebruiker, degene die er iets van zegt (trol of niet) die blijkbaar maar moet verdwijnen door Gixxer en Inventief.

Knap hoor. Autoforum laat zich weer van zijn beste kant zien.
                                Manneken gij kent mij niet en ge kent spitsmuis niet.........sarcasme blijkbaar ook niet.
                                Het enige dat ik hier gelezen heb is dat van spitsmuis dus doe niet zo dramatisch en stop met mensen in een hokje te duwen op basis van 1 zinnetje.

den borre

Int3x0r

Comment

• Ik hoef spitsmuis niet te kennen. En of hij nu een trol is of niet, hij heeft gelijk.

Comment

• Ge begrijpt het precies niet, laat het dan maar zo.

den borre

Int3x0r

Comment

• Citroen, pompelmoes,...
                                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                                        Nee, dat zie ik niet in, 't zal wel aan mij liggen. Zieken of één oudergezinnen of gepensioneerden moeten dan maar zien dat ze niet te snel rijden hee. Ik vind het gek om te stellen dat die minder zouden moeten betalen voor een boete, gewoon omdat ze zieken of één oudergezinnen of gepensioneerden zijn ??
                                        Ik weet niet of jij mij nu probeert op stang te jagen of dat je nu een poging aan het wagen bent om mij dingen te doen schrijven die ik niet meen of dat jij nu werkelijk niet wilt lezen (of kunt lezen) wat er geschreven wordt. De voorbeelden die ik gegeven heb (en wees wel de lijst was niet limitatief) zijn er enkel gekomen om aan te duiden dat niet alleen marginalen of tamzakken het soms moeilijk kunnen hebben om boetes te betalen.

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                                        ...Hier zitten mannen op 't forum met gevaarlijke gedachten. Het gaat hier wel over boetes hee, niet over belastingen of sociale zekerheid of weet ik wat allemaal. We moeten inderdaad wel op sommige vlakken wat sociaal zijn tegenover onze medemens, maar jongens, toch niet over verkeersboetes ? Wie iets mispeutert moet boeten, en iedereen gelijk. Je kan zo iemand minder lang in den bak steken omdat hij een diefstal gepleegd heeft omdat hij geld nodig had hahaha. "Ja maar die moet niet zo lang zitten, want hij is wel arm, je moet dat begrijpen, die is wel ziek of één oudergezin of gepensioneerd hoor"
                                        Dat is nu net het punt dat ik probeerde duidelijk te maken. Jij geeft het hier nu zelf perfect aan, we spreken hier over boetes niet over een bijkomende belasting, en net dat maakt het grote verschil, een boete zou moeten een afschrikkend effect hebben (zoals jij zo duidelijk beschrijft voor de financieel minder krachtige) "die moeten maar maken dat ze niet te snel rijden" dit principe zou in feite voor iedereen moeten gelden voor een bepaalde boete. Doordat het systeem zoals we het nu kennen voor een stuk dit afschrikkend effect mist voor een bepaalde groep binnen onze samenleving maakt dat dit enerzijds geen goed systeem is, want het werkt niet afschrikkend of sturend voor bepaalde elementen uit onze samenleving, (geen norm besef, geen verantwoordelijkheidszin, geen... om het even welke reden) en anderzijds sociaal ongelijk is omdat het voor bepaalde groepen wel financieel afschrikwekkend zou werken en voor anderen niet en bij die laatsten mist dus die boete zijn sturend effect.

Maar laat ons het erop houden dat jij en ik daar een verschillende visie op na houden, en dat mag volgens mij wel
                                        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri
                                          voila, iemand die geen eten heeft voor zijn kinderen en een brood heeft gepikt uit zo een automaat (ruit kapot geklopt) moet evenveel in de bak als ene die 1 000 000€ aan diamanten heeft ontvreemt bij een gewapende overval.
                                          diefstal is diefstal en alle 2 10jaar de cel in.
                                          de eerste zou eigenlijk zwaarder moeten gestraft worden want hij heeft die ruit kapot geslagen. diene 2de gaan we nog wa geld geven, want diene juwelier heeft hem willen neerschieten
                                          Ja! En diegene die de staat oplicht door inkomsten niet aan te geven, privé onkosten als beroepskost, etc krijgt nog sympathie erbij!

Comment

Working...
                                          X