Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hehe. Ik vergelijk verschillende personen die dezelfde overtreding begaan, niet verschillende overtredingen hee.

Ik ben zelf zeker niet kapitaalkrachtig, maar de boetes die ik al gekregen heb, schrikken mij helemaal niet af hoor.
    Als je tegen 100 geflitst wordt in de bebouwde kom of tegen 200 op de autosnelweg, zouden ze met jou en je auto naar de pers moeten gaan, en je laten toekijken hoe ze een mooi vierkant blokje van je auto maken. Dat zou pas een afschrikkend effect hebben denk ik. En dan heb je bij armere mensen misschien een verlies van een okkazie van 3.000€ en bij de rijken een verlies van 100.000 :-)
    Ik denk dat ze dan eens zullen nadenken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
      Hehe. Ik vergelijk verschillende personen die dezelfde overtreding begaan, niet verschillende overtredingen hee.

Ik ben zelf zeker niet kapitaalkrachtig, maar de boetes die ik al gekregen heb, schrikken mij helemaal niet af hoor.
      Als je tegen 100 geflitst wordt in de bebouwde kom of tegen 200 op de autosnelweg, zouden ze met jou en je auto naar de pers moeten gaan, en je laten toekijken hoe ze een mooi vierkant blokje van je auto maken. Dat zou pas een afschrikkend effect hebben denk ik. En dan heb je bij armere mensen misschien een verlies van een okkazie van 3.000€ en bij de rijken een verlies van 100.000 :-)
      Ik denk dat ze dan eens zullen nadenken.

en wat als die mensen geen auto bezitten? ga je de auto van een ander persen?
      lets have some more member berries

Comment

• Gast, het is maar een voorbeeld hee. Wil je dat ik het als een wettekst ontwerp met alle mogelijke gevallen en al ? Met 20 paragrafen en 50 alinea's ?

Comment

• Aan 200 al persen zeg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Maar een Duitser krijgt voor dezelfde overtreding bijkomend 2 strafpunten op zijn rijbewijs. En dat schrikt wel degelijk af. Genoeg punten in Flensburg en bye bye rijbewijs.
            Zo is het en ik vraag mij af waar ze hier blijven op wachten om zoals in de meeste andere landen hetzelfde te doen. Momenteel is dat de beste manier om dit soort idioten en recidivisten aan te pakken imo.
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Zo is het en ik vraag mij af waar ze hier blijven op wachten om zoals in de meeste andere landen hetzelfde te doen. Momenteel is dat de beste manier om dit soort idioten en recidivisten aan te pakken imo.
              Ik hoop dan dat ze alle linksrijders en trage slakken ook wa punten geven , waar daar erger ik mij veel meer aan dan éne die mij tegen 200 voorbijsteekt want die hindert mij tenmisnte niet..

Comment

• Idem.

Gisteren kwam ik van Antwerpen en heb er een paar gehad die mij aan een vlotte rijstijl voorbij staken en daar heb ik echt geen probleem mee, maar al deze die ik rechts kon voorbij gaan aan 130km/uur daar kan ik mij verschrikkelijk aan ergeren. En je ziet ze dan zo kijken van: kijk naar die zot

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

Comment

• Daarnet op de A12 richting Brussel, ongeveer ter hoogte van Aartselaar/Boom. Vrij druk, ik rij links maar hou voldoende tussenafstand want het ging wat op en neer qua snelheden met die verkeerslichten. Blijkbaar niet naar de zin van een overjaarse john in een al overjaarse passat. Komt die daar als een dwaas rechts voorbij en maar roepen en tieren en met z'n handjes gebaren. Echt wel lachen! En een km verder moest ie de afrit hebben. Ik heb 'm een kushandje geworpen, vond ie blijkbaar ook niet zo tof!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Daarnet op de A12 richting Brussel, ongeveer ter hoogte van Aartselaar/Boom. Vrij druk, ik rij links maar hou voldoende tussenafstand want het ging wat op en neer qua snelheden met die verkeerslichten. Blijkbaar niet naar de zin van een overjaarse john in een al overjaarse passat. Komt die daar als een dwaas rechts voorbij en maar roepen en tieren en met z'n handjes gebaren. Echt wel lachen! En een km verder moest ie de afrit hebben. Ik heb 'm een kushandje geworpen, vond ie blijkbaar ook niet zo tof!
                    Echt hé, ik dacht altijd dat het verstand met de jaren komt, niet dus voor sommigen blijkbaar
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Ik heb 'm een kushandje geworpen, vond ie blijkbaar ook niet zo tof!
                      Stel je voor dat hij dat wel tof had gevonden .............en rechtsomkeer had gemaakt om je te volgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                        Idem.

Gisteren kwam ik van Antwerpen en heb er een paar gehad die mij aan een vlotte rijstijl voorbij staken en daar heb ik echt geen probleem mee, maar al deze die ik rechts kon voorbij gaan aan 130km/uur daar kan ik mij verschrikkelijk aan ergeren. En je ziet ze dan zo kijken van: kijk naar die zot

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
                        zelfde hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                          rijbewijs? enkel indien ze hem permanent afpakken dan.
                          lost niets op met huidige controles!!! Die mannen blijven rijden en je hebt daarna geen strengere straf meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                            De gemiddelde universitair verdient niet 10 keer meer dan de gemiddelde arbeider.
                            Omgekeerd is af en toe wel waar ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                              Citroen, pompelmoes,...
                              appelsien ik heb u gezien ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                ... al deze die ik rechts kon voorbij gaan ... je ziet ze dan zo kijken van: kijk naar die zot
                                Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                ... Komt die daar als een dwaas rechts voorbij en maar roepen en tieren ...
                                LOL, jullie waren toch elkaar niet tegengekomen ? :-D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                                  LOL, jullie waren toch elkaar niet tegengekomen ? :-D
                                  Goh, ze zouden elkaar wel herkennen denk ik. Ze rijden beide met een rode M3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten

Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten

Eindelijk beseffen jullie het!!

Comment

• Comment

• Zotten!
                                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                                          X