Volledig gestoord!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenZotten!
dus eigenlijk is dit een voorlichtings filmpje en zou dit moeten getoond worden inn rijscholen als vb van onnodig links rijden en wat de gevaren hiervan zijn door andere snellere weggebruikeers te hinderenMijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenKlopt deels wel, ik steek linksrijders ook rechts voorbij, meestal hebben ze t dan wel door dat er nog een vak is.Mijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenRechts voorbij steken?
Verder wordt er altijd gek*kt op de gebrekkige rijkunsten van de medeweggebruikers en dan gaan die artiesten die zich zo gedragen?
Als je er toch al vanuit gaat dat je zelf de perfecte bestuurder bent, daagt het dan niet dat de bestuurders rondom dat misschien niet zijn?
Onverantwoordelijkheid. Voor mij een reden om nooit een rijbewijs te verdienen.
Iemand die wel verantwoordelijkheid kent, die houdt zo iets voor op besloten circuit. Toegegeven, dat kost wel wat maar dat hoort er ook bij.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichtenik vind dat niet , eigenlijk legt dit filmpje de eigenzinnigheid van de meeste weggebruikers uit, kijk er nog is naar die man steekt veel langs rechts voor bij wat wil zeggen dat de meeste chauffeurs onnodig links rijden zo ook in belgie
dus eigenlijk is dit een voorlichtings filmpje en zou dit moeten getoond worden inn rijscholen als vb van onnodig links rijden en wat de gevaren hiervan zijn door andere snellere weggebruikeers te hinderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenGij zijt al even ziek als die gasten in dat filmpje :-(
ik voel dat jij dat niet bent fijn weekendMijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Nu ga ik dat filmpje nog moeten bekijken ook.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichtendank u :-)))))))))
ik voel dat jij dat niet bent fijn weekendToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Totaal onverantwoord, kan dan wel ne goeie chauffeur zijn, een verkeerd maneuver en er vallen doden!
Ik erger mij ook vaak aan die trage chauffeurs, te traag rijden is even gevaarlijk, maar dit? Totaal over, zouden ze rijbewijs voor altijd moeten afnemen. Ik rij ook wel is te snel, maar door het rood rijden, op de pechstrook en noem het maar op...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenDe flikken rijden tijdens een dringende interventie nog niet eens zo zot...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
auto, niet moto.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichtenik vind dat niet , eigenlijk legt dit filmpje de eigenzinnigheid van de meeste weggebruikers uit, kijk er nog is naar die man steekt veel langs rechts voor bij wat wil zeggen dat de meeste chauffeurs onnodig links rijden zo ook in belgie
dus eigenlijk is dit een voorlichtings filmpje en zou dit moeten getoond worden inn rijscholen als vb van onnodig links rijden en wat de gevaren hiervan zijn door andere snellere weggebruikeers te hinderen
Als we dit filmpje in de rijscholen gaan tonen, dan komt het misschien nog helemaal goed met het verkeer in ons landje ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDe meesten daarvan kunnen dan ook niet rijden...
Comment
Comment