Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volledig gestoord!
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      Amai.. :eek:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
        Zotten!
        ik vind dat niet , eigenlijk legt dit filmpje de eigenzinnigheid van de meeste weggebruikers uit, kijk er nog is naar die man steekt veel langs rechts voor bij wat wil zeggen dat de meeste chauffeurs onnodig links rijden zo ook in belgie
        dus eigenlijk is dit een voorlichtings filmpje en zou dit moeten getoond worden inn rijscholen als vb van onnodig links rijden en wat de gevaren hiervan zijn door andere snellere weggebruikeers te hinderen
        Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Klopt deels wel, ik steek linksrijders ook rechts voorbij, meestal hebben ze t dan wel door dat er nog een vak is.
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Klopt deels wel, ik steek linksrijders ook rechts voorbij, meestal hebben ze t dan wel door dat er nog een vak is.
            zie als je er even over nadenkt ik heb wel dikwijls gelijk hoor als ik iets vertel , ok hij rijd een beetje te snel , maar dat doen wij toch allemaal denk ik als autoliefhebbers.

Comment

• Zever.
              Onmatuur. Onverantwoord. Ontoelaatbaar.
              King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
              2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Rechts voorbij steken?

Comment

Rechts voorbij steken?
                  Gewoon, het geheel van wat die cowboys in het filmpje uitsteken.

Verder wordt er altijd gek*kt op de gebrekkige rijkunsten van de medeweggebruikers en dan gaan die artiesten die zich zo gedragen?
                  Als je er toch al vanuit gaat dat je zelf de perfecte bestuurder bent, daagt het dan niet dat de bestuurders rondom dat misschien niet zijn?

Onverantwoordelijkheid. Voor mij een reden om nooit een rijbewijs te verdienen.

Iemand die wel verantwoordelijkheid kent, die houdt zo iets voor op besloten circuit. Toegegeven, dat kost wel wat maar dat hoort er ook bij.
                  Last edited by gpdude; 26/03/2016, 12:21. Reden: aanvulling
                  King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                  2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                    ik vind dat niet , eigenlijk legt dit filmpje de eigenzinnigheid van de meeste weggebruikers uit, kijk er nog is naar die man steekt veel langs rechts voor bij wat wil zeggen dat de meeste chauffeurs onnodig links rijden zo ook in belgie
                    dus eigenlijk is dit een voorlichtings filmpje en zou dit moeten getoond worden inn rijscholen als vb van onnodig links rijden en wat de gevaren hiervan zijn door andere snellere weggebruikeers te hinderen
                    Gij zijt al even ziek als die gasten in dat filmpje :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                      Gij zijt al even ziek als die gasten in dat filmpje :-(
                      dank u :-)))))))))
                      ik voel dat jij dat niet bent fijn weekend

Comment

• Nu ga ik dat filmpje nog moeten bekijken ook.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

dank u :-)))))))))
                          ik voel dat jij dat niet bent fijn weekend
                          Willy is zo vriendelijk

Comment

• Totaal onverantwoord, kan dan wel ne goeie chauffeur zijn, een verkeerd maneuver en er vallen doden!
                            Ik erger mij ook vaak aan die trage chauffeurs, te traag rijden is even gevaarlijk, maar dit? Totaal over, zouden ze rijbewijs voor altijd moeten afnemen. Ik rij ook wel is te snel, maar door het rood rijden, op de pechstrook en noem het maar op...

Comment

• De flikken rijden tijdens een dringende interventie nog niet eens zo zot...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                Heb er eens naar gekeken en dat zijn toch wel halve garen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                  De flikken rijden tijdens een dringende interventie nog niet eens zo zot...
                                  De meesten daarvan kunnen dan ook niet rijden...
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Moet de zwaantjes niet onderschatten, die kunnen doorgaans echt wel overweg met hunne moto. En die risico's dat dienen neemt, da heeft niet veel meer te zien met kunnen rijden maar met kamikaze

Comment

• auto, niet moto.

Comment

Sorry, maar dat vind ik wel een kortzichtige reactie. Dit filmpje toont nog veel meer aan. Bijvoorbeeld dat je gerust op de pechstrook kan rijden, ook als je geen pech hebt. En dat filefilteren geen alleenrecht van motorrijders is. En dat het helemaal niet nodig is om de pijlen op de weg te volgen. En dat je gerust door rood kan rijden als je maar goed naar rechts en naar links kijkt. En dat je als motorrijder beter op je achterwiel kan rijden, want dan verslijt je voorwiel niet. En dat onnodig links rijden helemaal geen probleem is, want je kan er gemakkelijk tussendoor slalommen.
                                        Als we dit filmpje in de rijscholen gaan tonen, dan komt het misschien nog helemaal goed met het verkeer in ons landje ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                          De meesten daarvan kunnen dan ook niet rijden...
                                          Die M3 toont in dat filmpje toch ook niet echt z'n rijkunsten vind ik. Da's gewoon ene die wat rare pillen gepakt heeft.

Comment

Working...
                                          X