Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft zelfs geen rijbewijs en de juiste documenten van z'n auto. Een echte randmongool dus, zoals ik al dacht.

Comment

• hoe weet je dat het over dezelfde auto/chauffeur gaat?
      lets have some more member berries

Comment

• Typisch: BMW M3 , maar dan wel een oude Nokia gebruiken (2:55). Randdebiel.

Maar serieus: racen tegen sportmotoren? Dan moet je toch nog wel iets sneller meebrengen.
        En in het 2e filmpje een Insignia er niet kunnen afrijden. Klasse hoor!

Ik begrijp dat je snel wil rijden met zo'n auto, maar waarom ga je dan niet naar het circuit?
        Racen tegen andere weggebruikers die niet aan het racen zijn, stoer hoor.
        Dat is als man aan het vrouwentennis meedoen...

4u rijden op een trackday in Zolder is 200 euro. Peulschil toch als je een M3 kan betalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Die M3 toont in dat filmpje toch ook niet echt z'n rijkunsten vind ik. Da's gewoon ene die wat rare pillen gepakt heeft.
          Teveel GTA gespeeld denk ik?
          Krankzinnig hoeveel "lef" die hebben. Als ze die afrit gebruiken waar die werkzaamheden bezig zijn.
          Curd V. is een watje.
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
            Typisch: BMW M3 , maar dan wel een oude Nokia gebruiken (2:55). Randdebiel.

Maar serieus: racen tegen sportmotoren? Dan moet je toch nog wel iets sneller meebrengen.
            En in het 2e filmpje een Insignia er niet kunnen afrijden. Klasse hoor!

Ik begrijp dat je snel wil rijden met zo'n auto, maar waarom ga je dan niet naar het circuit?
            Racen tegen andere weggebruikers die niet aan het racen zijn, stoer hoor.
            Dat is als man aan het vrouwentennis meedoen...

4u rijden op een trackday in Zolder is 200 euro. Peulschil toch als je een M3 kan betalen?
            het gedrag van die sportmotoren is volledig normaal....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
              hoe weet je dat het over dezelfde auto/chauffeur gaat?
              Het gaat twee keer over een mens die zich 'frog' noemt en ze rijden allebei een E92 M3. Zal dan wel twee keer dezelfde zijn zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                het gedrag van die sportmotoren is volledig normaal....
                Dat zegt ie toch niet?

Comment

Het gaat twee keer over een mens die zich 'frog' noemt en ze rijden allebei een E92 M3. Zal dan wel twee keer dezelfde zijn zeker?
                  ik twijfel er niet aan hoor, kon zijn dat ze in het 2de filmpje een bevestiging gaven ofzo want ik verstond er geen snars van
                  lets have some more member berries

Comment

Dat zegt ie toch niet?
                    Iedereen verzwijgt de motoren, dat is even erg... Iedereen viseert de auto...
                    Het andere gedrag is normaal....

Comment

• hmmmm
                      Last edited by ; 28/03/2016, 15:42. Reden: Onzin :)

Comment

Iedereen verzwijgt de motoren, dat is even erg... Iedereen viseert de auto...
                        Het andere gedrag is normaal....
                        Dus omdat er niets gezegd wordt over de motoren vinden we hun gedrag allemaal oké? Rare kronkels dat jij hebt hoor.

Comment

Dus omdat er niets gezegd wordt over de motoren vinden we hun gedrag allemaal oké? Rare kronkels dat jij hebt hoor.
                          Over mijn geestelijke gezondheid, ben jij de laatste om te oordelen...

Comment

Flinke jongen!

Comment

• Voor de duidelijkheid: die motorrijders zijn even debiel!
                              Wil je racen: ga op circuit of ga karten.
                              Maar waarschijnlijk doen ze dat niet omdat dan echt opvalt dat ze eigenlijk helemaal niet zo goed kunnen rijden.
                              Met een kart zie je pas echt wie zuiver kan rijden en wie niet; geen pks/koppel dat je fouten kan verdoezelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                Voor de duidelijkheid: die motorrijders zijn even debiel!
                                Dat had je in 't begin maar moeten zeggen, nu moet je daar niet meer mee afkomen. Je vindt dat ze normaal rijden, onzen dirk heeft het gezegd, punt!

Comment

Dat had je in 't begin maar moeten zeggen, nu moet je daar niet meer mee afkomen. Je vindt dat ze normaal rijden, onzen dirk heeft het gezegd, punt!
                                  En dit noem jij normaal gedrag...

Comment

Is dat dan wat ze het laatste woord noemen?

Comment

• Autobestuurder of motorrrijder, als je zo'n knotsgek en onverantwoord rijgedrag vertoont in het verkeer dan ben je een gevaar op de baan voor de andere weggebruikers en verdien je meteen inbeslagname van het voertuig en een levenslange intrekking van je rijbewijs, om nog maar te zwijgen van een torenhoge boete.

Comment

Working...
                                      X