Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
    damn! Dat kan ook tellen Matthi !

Waar is dat getrokken btw? Stoere muur zeg (altijd leuk als achtergrond voor een photoshoot).
    In Marke (Bij kortrijk). Mijn zus hield het doopselfeestje van haar dochtertje daar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
      Nice maar er staat een muur voor je huis Matthias
      Haha origineel hoor stank!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

West-Vlaanderen.

Comment

• Zondag eens met een Megane mij gaan uitleven, auto gewassen voor vertrek, en hier fototje voor em opnieuw gewassen werd

Comment

• Sneeuw of schuim ?

Comment

• Sneeuw Is bedrijfswagen é, dan gaat het varken uithangen al wat makkelijker.

Comment

• uitleven met een megane?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwes Bekijk Berichten
                    uitleven met een megane?
                    Ja, moet er ook niet echt van weten, maar het spel rijd gratis En in sneeuw is alles wel wat fun zeker?

Comment

• Mégane... overbekrachtigde stuur- en reminrichting

Comment

• Vorige week

Een half jaar eerder
                        :

Comment

• Da gaat een serieus werkske worden om die terug proper te krijgen

Comment

• Ben je nu serieus? Op 1u is dat echt gedaan, zo vuil is die nu ook weer niet, integendeel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Gewoon veel rijden does the trick!

Gisteren wel ff gaan schoonmaken, ik vertrouw dat zout toch niet. Maar de komende 2 weken staan er weer zo'n 4 a 5K km in de planning, expect new pics soon
                              Mss stomme vraag, maar werken die sensoren dan nog deftig met al dat vuil erop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                Ben je nu serieus? Op 1u is dat echt gedaan, zo vuil is die nu ook weer niet, integendeel.

Echt hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                  Mss stomme vraag, maar werken die sensoren dan nog deftig met al dat vuil erop?

Maakt normaalgezien niets uit.

Parkeersensoren werken met ultrasoon-golven. Zij 'meten' dus de tijd dat het duurt voordat een uitgezonden ultrasoongolf de sensor terug bereikt.
                                  Dat die vuil zijn heeft daar geen invloed op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                    Zondag eens met een Megane mij gaan uitleven, auto gewassen voor vertrek, en hier fototje voor em opnieuw gewassen werd

oe doede da?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      Mégane... overbekrachtigde stuur- en reminrichting

Dat remmen went wel.
                                      Doet me denken aan de testrit indertijd. Die verkoper zat ver door de voorruit toen ik de eerste keer moest remmen.
                                      Last edited by ; 30/01/2009, 19:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                        Dat remmen went wel.
                                        Doet me denken aan de testrit indertijd. Die verkoper zet ver door de voorruit toen ik de eerste keer moest remmen.
                                        Typisch frans

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                          Typisch frans
                                          Renault dan, Cit heeft het niet zo

Comment

Working...
                                          X