Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Allez, ieder z'n ding zeker...
    Dus je wordt zot als er een ree in iemand z'n grille zit?

Comment

• Lichten heb ik ook al proper gemaakt in de winter. Maar die nummerplaat daar blijf ik af. Die lichten moeten duidelijk zichtbaar zijn voor de verkeersveiligheid van zowel mezelf als anderen. Wat die nummerplaat bijdraagt aan verkeersveiligheid zal miniem, zoniet onbestaande zijn. Die mag dus lekker vuil blijven.
      Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
        Allez, ieder z'n ding zeker...
        Dus je wordt zot als er een ree in iemand z'n grille zit?
        Ik kan het wel apprecieren als er een reetje op m'n grille zit ja.

Comment

• KB 20/07/01
          Artikel 29

De kentekenplaat wordt achteraan het voertuig aangebracht, hetzij in het midden, hetzij aan de linkerzijde. Als de bouwer van het voertuig daarvoor een plaats heeft voorbestemd, wordt daarvan gebruikgemaakt.

De kentekenplaat en haar reproductie moeten zich bovendien in een nagenoeg verticaal vlak loodrecht op het symmetrievlak van het voertuig bevinden en wel met hun bovenrand op hoogstens twee meter boven de grond en hiermee evenwijdig.

Zij worden stevig aan het voertuig vastgemaakt. Zij blijven ten alle tijde zichtbaar en overdag bij helder weer leesbaar op een afstand van tenminste veertig meter.

Deze leesafstand wordt terug gebracht op tenminste 30 meter voor kentekenplaten of reproducties die kleiner zijn dan het Europees formaat voor autoplaten (520 mm x 110 mm) en tot 20 meter voor kentekenplaten voor motorfietsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Het staat gewoon dik imo, je kunt echt zien dat de auto in slechte omstandigheden gereden heeft ofzo. Ik ben persoonlijk ook zot van insecten tegen de voorkant in de zomer, dat geeft aan dat een auto snel/ver gereden heeft en ik vind dat vet
            Het is zo kinderachtig, MAAR zo mijn ding
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Ik doe af en toe wedstrijdje met mijn beste vriend; ' wie krijgt zijn auto het vuilste in de winter'. In ze zomer spelen we ' wie verzamelt de meeste insecten' . Kinderen......haha
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• beemere46, je hebt overschot van gelijk.

in de wet staat dat de nummerplaat duidelijk leesbaar moet zijn.

Ik kan echter geen enkele manier vinden waarop dat een bijdrage is aan veiligheid.

Wat heb jij als achterligger het liefst? Een proper plak of propere lichten?
                Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Hier ook eens plaatsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                    Als dat al wintervuil is

Bij mij staat hij elke week zeker zo hoor...

Is nochtans al van in Juli geleden dat hij nog eens is gewassen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                      beemere46, je hebt overschot van gelijk.

in de wet staat dat de nummerplaat duidelijk leesbaar moet zijn.

Ik kan echter geen enkele manier vinden waarop dat een bijdrage is aan veiligheid.

Wat heb jij als achterligger het liefst? Een proper plak of propere lichten?
                      in de eerste plaats propere lichten, dan een proper plak, als het enigszins mogelijk is de beide.Als uw plak proper is dan "reflecteert "die ook als ge er met uw lichten opschijnt, dus kunnen de achterliggers u beter zien + de politiemensen vinden een niet leesbare plaat ook niet tof.Het is niet de eerste die zijn plak terplaatse mag afkuisen.
                      De rest van de auto(uitgezonderd ruiten) mag e bekke vuil zijn.
                      Last edited by ; 19/11/2009, 15:36.

Comment

• Dankzij de wegenwerken in mijn straat is het bijna steeds verloren moeite om de RS4 te kuisen, momenteel is 't weer bicolor zwart/beige (ongeveer zoals de M3 van BMWMB op de blz hiervoor)

Comment

• Nog een oudje van vorig jaar

Comment

Als dat al wintervuil is

Bij mij staat hij elke week zeker zo hoor...
                            Dat is toch op zich een goed begin. Geef die man een beetje de tijd...dan wordt dit nog wel smeriger....
                            sigpic

Comment

Gij rijdt niet met die kar zeker???

Die van mij staat er nu al vuiker bij dan die van jou en hij is voorlaatste weekend gewassen (dus nog geen 2 weken)...
                              Sedert Februari 2009 26.000 km

Als het veel regent laat ik die buiten staan 's nachts zodat alles er mooi afspoelt

Comment

• Nog een paar van vorig jaar:

2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3
                                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                  Nog een paar van vorig jaar:

held!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                                    in de eerste plaats propere lichten, dan een proper plak, als het enigszins mogelijk is de beide.Als uw plak proper is dan "reflecteert "die ook als ge er met uw lichten opschijnt, dus kunnen de achterliggers u beter zien + de politiemensen vinden een niet leesbare plaat ook niet tof.Het is niet de eerste die zijn plak terplaatse mag afkuisen.
                                    De rest van de auto(uitgezonderd ruiten) mag e bekke vuil zijn.
                                    *geeuw*

Ik heb nog nooit verschil gezien in zichtbaarheid tussen iemand die met z'n lichten aan rijdt en iemand die met z'n lichten aan rijdt en waarvan de plaat reflecteert. Wat de politiemensen ervan vinden, daar moet de eigenaar van de wagen maar voor opdraaien zeker?

Denk dat iedereen hier wel oud genoeg is om die conclusies te trekken
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                      Sedert Februari 2009 26.000 km

Als het veel regent laat ik die buiten staan 's nachts zodat alles er mooi afspoelt

Comment

• Ik heb mijn nog nooit zo vuil gekregen

Comment

• We willen nieuw materiaal. Geen foto's van vorige winter
                                          sigpic

Comment

Working...
                                          X