Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenzoals je zei: ze zijn ervoor gemaakt, laat hem maar vuil.
En na de winter een bodemwasje of twee en hup naar de volgende winter.
Vandaag is de mijnen ook echt vuil geworden, en ik laat het hoor. Juist de pekel van de koplampen, 't is al.
Ik vind het ook cool
Als ik nu een propere wagen zie, heb ik al even veel schrik dan als ik een oude pee met een pet zie.
Ter compensatie slaapt hij wel binnen met dit weer. Maar langs de andere kant is het wel cool inderdaad, net als beestjes tegen de voorkant in de zomer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenAls het wat dooit en ff niet meer nat is ga ik hem toch al eens wat wassen denk ik, ik krijg er compassie mee, z'n neusje vol zout en vanachter helemaal bruin met strepen
Ter compensatie slaapt hij wel binnen met dit weer. Maar langs de andere kant is het wel cool inderdaad, net als beestjes tegen de voorkant in de zomersigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten...en 250km later is hij opnieuw bijna even vuil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenZweeds zout
En Finse poedersneeuw.
Comment
-
Hier was m'n pa deze week ook goed op weg, maar hij is nogal moreel in het beschadigen van de lak door het zout, dus sedert dit weekend terug clean.
Zot eigenlijk op 3 dagen:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenIk durfde daarnet amper voorbij een combi op de snelweg. Mijn nrplaat is amper leesbaar achteraan van 't vuil
(Nujah, die combi reed ook al 130)
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenoei da valt dan nog mee in vergelijking met olivierooo1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenop foto is dat sowieso altijd minder erg dan in 't echt heb ik al gemerkt.1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenHier was m'n pa deze week ook goed op weg, maar hij is nogal moreel in het beschadigen van de lak door het zout, dus sedert dit weekend terug clean.
Zot eigenlijk op 3 dagen:
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
Comment