Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Ik doe er 1000 a 1500 per week en daarvan is 80% snelweg... Wacht maar tot je de foto's ziet, hij moet niet onderdoen voor de A4 integendeel (maar wel op een zwarte ondergrond).
Regen doet veel, maar de beste cleaner is ijs/sneeuw die erop ligt... Daar hang alle vuil aan en als dat er dan afwaait ben je je vuil kwijt...
Dan is dat de oorzaak dat de auto nog relatief proper is! Iedere morgen een mooi wit tapijtje op de auto.
ik zal ze binnenkort ook eens posten ...
Zondag familiefeest, maar ik ga hem niet wassen hoor, neenee. Drie dagen later staan we weer even ver....
Autostrade is dus inderdaad de oorzaak. Vooral als het water niet te veel opspat, maar toch nevelt, juist achter een paar strooibeurten.
En ook juist: onder carport of in garage droogt het op en sneeuw of ijs doet een deel verdwijnen...
Ik ben ondertussen ook beschaamd om bij de klanten te parkeren, voordeel is dat ik niet de enige ben. Zo een vuile 5-serie zoals hier een beetje boven gepost werd stond gisteren naast mij, daarnaast een camionette die nog erger was.
Ik was wel om de drie a vier dagen m'n spiegels, koplampen en zijruiten vlug met wat water en een spons, da's anders niet te doen.
Wat ik ook merk dat het slechter is als je auto binnen slaapt. Dan heeft het heel de nacht de tijd om er mooi aan te drogen.
Als hij nooit regen ziet 's nachts, hij niet aanvriest of onder de sneeuw geraakt gaat er ook geen beetje vuil af.
De A4 slaapt idd binnen.
Vanmorgen toch even gestopt langs de self-car-wash en me eens goed geamuseerd met 'de' spuit...
Comment