Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
    Ik doe er 1000 a 1500 per week en daarvan is 80% snelweg... Wacht maar tot je de foto's ziet, hij moet niet onderdoen voor de A4 integendeel (maar wel op een zwarte ondergrond).

Regen doet veel, maar de beste cleaner is ijs/sneeuw die erop ligt... Daar hang alle vuil aan en als dat er dan afwaait ben je je vuil kwijt...
    Dan is dat de oorzaak dat de auto nog relatief proper is! Iedere morgen een mooi wit tapijtje op de auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
      Klopt. Volgende week weer eens ambras mee gaan maken in Finland

Ik zou er schoon met de spons afblijven en eerst alles mooi afblazen met een hogedrukreiniger of hij staat vol krassen.
      Eerst de thaise het vuil laten wegspuiten he. En daarna kan ze aan de slag met een andere spuit

Comment

• mooie resultaten hier

ik zal ze binnenkort ook eens posten ...
        Zondag familiefeest, maar ik ga hem niet wassen hoor, neenee. Drie dagen later staan we weer even ver....

Autostrade is dus inderdaad de oorzaak. Vooral als het water niet te veel opspat, maar toch nevelt, juist achter een paar strooibeurten.
        En ook juist: onder carport of in garage droogt het op en sneeuw of ijs doet een deel verdwijnen...

Ik ben ondertussen ook beschaamd om bij de klanten te parkeren, voordeel is dat ik niet de enige ben. Zo een vuile 5-serie zoals hier een beetje boven gepost werd stond gisteren naast mij, daarnaast een camionette die nog erger was.

Ik was wel om de drie a vier dagen m'n spiegels, koplampen en zijruiten vlug met wat water en een spons, da's anders niet te doen.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• die van mij maakt zichzelf proper

Comment

• Na een paar stevige ragritten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten

Wat ik ook merk dat het slechter is als je auto binnen slaapt. Dan heeft het heel de nacht de tijd om er mooi aan te drogen.
              Als hij nooit regen ziet 's nachts, hij niet aanvriest of onder de sneeuw geraakt gaat er ook geen beetje vuil af.
              De A4 slaapt idd binnen.
              Vanmorgen toch even gestopt langs de self-car-wash en me eens goed geamuseerd met 'de' spuit...

Best wel leuk eigenlijk dat laagje eraf halen...

Comment

• 't pakt echt ni goe op foto

Comment

• I know.. dat bruin is echt hatelijk want het vuil valt totaal niet op zoals op bvb een witte

De andere..

Kan véél vuiler!

Comment

• @william blake: ge hebt nog ne lange weg te gaan hoor jongen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                      De A4 slaapt idd binnen.
                      Vanmorgen toch even gestopt langs de self-car-wash en me eens goed geamuseerd met 'de' spuit...

Best wel leuk eigenlijk dat laagje eraf halen...
                      maar die thaise heeft zich niet met u spuit geamuseerd ai ai ai
                      beter africhten man

Comment

@william blake: ge hebt nog ne lange weg te gaan hoor jongen...
                        da's ni eerlijk! gij hebt ne witte!

Comment

• 1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Jullie zouden mijn kar eens moeten zien nu

Comment

Amai, ken ik jou? Ik ga daar idd.

Bedankt voor de tip !

Welke andere carwashes zijn er in die streek met die kwaliteit aan die prijs?

Mijn madam werkt daar, t was ne gok.

Comment

• Iemand zijn wagen nog gewassen?

Comment

• Nope, wel hoog tijd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                    Iemand zijn wagen nog gewassen?
                                    Afgelopen dinsdag, maar het is verloren geld .

Comment

• Vanavond ook nog eens een fotootje trekken, m'n 1 ziet er ongeveer even smerig uit als Cedrick zijn Polo.

Comment

• De voorbije 2 dagen ca. 1500km rondgekard, that did the trick!

Zout

Comment

• Jij bent toch elke winter de winnaar imo

Comment

Working...
                                          X