Toch meen ik het, de zomervelgen steken wat de veel uit en ik vind deze veel beter passen bij het discrete uiterlijk van een S6.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenToch meen ik het, de zomervelgen steken wat de veel uit en ik vind deze veel beter passen bij het discrete uiterlijk van een S6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenOK, dan is nu het moment om uw nickname naar "strange" te laten wijzigen.
De jongeman heeft gelijk!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIk sta achter stradge!!! (geen stress stragde, ik gebruik condoom)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenToch meen ik het, de zomervelgen steken wat de veel uit en ik vind deze veel beter passen bij het discrete uiterlijk van een S6.
Je ziet 't alleen een beetje als je er recht bovenop kijkt, anders zien ze er uit zoals ze perfect de wielkassen vullen -> perfect
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenOK, dan is nu het moment om uw nickname naar "strange" te laten wijzigen.
Maar ik geef toe ik heb een heel rare smaak als het op auto's aankomt, dat is me nog gezegd
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIk sta achter stradge!!! (geen stress stragde, ik gebruik condoom)
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGast, 't is lik alsof ze er een meter uitsteken.
Je ziet 't alleen een beetje als je er recht bovenop kijkt, anders zien ze er uit zoals ze perfect de wielkassen vullen -> perfect
Origineel is gewoon homogener IMO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
... te originele toch
En kruip nu maar in bed, tis al kwart voor drie, alé, naar boven gij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenDie jeugd moet hier nog zoveel leren...
MTM met foute maten (hoofdzakelijk et) ==> lelijk.
Velgen uit de kassen past op een serieus verlaagde kar, eventueel met getrokken banden om nog lager te geraken maar niet op die S6
Ouwe zak!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Ouwe zak!
ouwe zak met MTM's met juiste maat onder zijn vehikel moet het zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
ouwe zak met MTM's met juiste maat onder zijn vehikel moet het zijn...
Maar ik heb nog nergens foto's gezien van den uwe met de MTM's...zorg daar eens voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenLike I said, dan is het wel knap.
Maar ik heb nog nergens foto's gezien van den uwe met de MTM's...zorg daar eens voor
Wel een beetje naar beneden scrollen voor grotere foto's. Maar ik beweer nu al een half jaar eens een shootje te gaan doen ervan. Nu liggen de wintersloffen eronder en ziet hij er niet uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichtenhttp://www.autoforum.be/showthread.php?t=40051
Wel een beetje naar beneden scrollen voor grotere foto's. Maar ik beweer nu al een half jaar eens een shootje te gaan doen ervan. Nu liggen de wintersloffen eronder en ziet hij er niet uit...
*behalve dan de witte lak*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenMerci, voor een oude zak heb je wel smaak.
*behalve dan de witte lak*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenWintervuil gedrapeerd in een romig sausje van een veldweg.
Maar ik was hier zo trots op, meneer!
Edit: Mijn linkermistlicht was toen ook al kapotDan moet dat gebeurt zijn met naar het werk te rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenMezelf nog is nekeer quoten
Maar ik was hier zo trots op, meneer!
Edit: Mijn linkermistlicht was toen ook al kapotDan moet dat gebeurt zijn met naar het werk te rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk BerichtenWOW
dat jij dat kan om uw auto ZO vuil te laten worden
Heb de mijne daarnet al afgespoten omdat hij wat wit zag van het zout
Comment
Comment