Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
    Er hangt meer modder aan mijn C-klasse dan aan deze G.
    fotooots!!!

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        Gij woont ook wel in West-Vlaanderen...daar kunnen zelfs offroad-paadjes in de rest van het land niet tegenop
        Wel, gisterenavond vertrok ik met een blauwe break naar huis van het werk. Thuis (8km verder) had ik er een waarvan de velgen, banden, carrosserie en ramen in elkaar overgingen in 1 egaal bruinig kleur.

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
        fotooots!!!
        Hem eerst terug zien te krijgen. Mijn uitlaat was eraf gevallen vorig weekend. Dat was niet erg subtiel om 's nachts thuis te komen, dus vanmorgen ff bij de garage afgezet.

Comment

Wel, gisterenavond vertrok ik met een blauwe break naar huis van het werk. Thuis (8km verder) had ik er een waarvan de velgen, banden, carrosserie en ramen in elkaar overgingen in 1 egaal bruinig kleur.
          Wij wonen duidelijk in dezelfde streek. Kijk maar mijn Alfa hierboven. T is zelfs al verbeterd sinds vorige week, het slijk begint eraf te vallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
            Wij wonen duidelijk in dezelfde streek. Kijk maar mijn Alfa hierboven. T is zelfs al verbeterd sinds vorige week, het slijk begint eraf te vallen.
            't Heeft geregend he vandeweek, dat wast het wat af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
              Gij woont ook wel in West-Vlaanderen...daar kunnen zelfs offroad-paadjes in de rest van het land niet tegenop
              Hier (West-Vlaanderen, Westhoek) is het niet te doen. Ik had de auto de laatste maand vuil gelaten, maar het werd wat te gortig (had fotootje moeten trekken). Vlug vlug gewassen vorig weekend en na 2-3 dagen weer een bruine ipv een groene auto...
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Opt gemakje door de Roeselaarse winkelstraat zien rijden.Kan iemand nog zien welke motorversie het is? Ik gok op 180

Comment

• Vetttttttttttt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                    Amai zeg, jij rebel!
                    Jij ook wel hoor met je avatar.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten

Opt gemakje door de Roeselaarse winkelstraat zien rijden.Kan iemand nog zien welke motorversie het is? Ik gok op 180
                      Had die zijn plaat proper gemaakt ofzo?

Comment

• Al van een tijdje terug, dus nog niet echt "wintervuil", dat is voor binnenkort

Comment

Had die zijn plaat proper gemaakt ofzo?
                          Khad er nog niet op gelet, maar mevrouw heeft precies de lettertjes wat staan opblinken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten

Al van een tijdje terug, dus nog niet echt "wintervuil", dat is voor binnenkort
                            Ben je van in de streek rond Geraardsbergen?

Comment

Zo zag mijne C4 d'r ook ongeveer uit, enkel was het niet zo goed te zien door de kleur van de auto.
                              Maar heb hem zaterdag maar een gewassen.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten

Opt gemakje door de Roeselaarse winkelstraat zien rijden.Kan iemand nog zien welke motorversie het is? Ik gok op 180
                                Komt ook door uw fotografiekunsten denk ik, toestel stilhouden.

Comment

Prachtig

Comment

• Idd, zalig!!

Comment

• Wéér een shoot van Mike Crawat! Geschoten met de Canon DSLR5200 Cybershot.

Knap resultaat, al had de compositie van de locatie beter gemogen, en had hij meer uit de locatie kunnen halen.

Dat terzijde, na lange afwezigheid nog 'ns foto's van m'n vuil strijkijzer.

Comment

• Benieuwd wanneer ze je gaan tegenhouden voor de onleesbaarheid van je nummerplaat

Nog iets laten doen aan het olieverbruik?

Comment

• Dat ziet er goed uit Porker

Comment

Working...
                                          X