Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenGij woont ook wel in West-Vlaanderen...daar kunnen zelfs offroad-paadjes in de rest van het land niet tegenop
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenfotooots!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenWel, gisterenavond vertrok ik met een blauwe break naar huis van het werk. Thuis (8km verder) had ik er een waarvan de velgen, banden, carrosserie en ramen in elkaar overgingen in 1 egaal bruinig kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenWij wonen duidelijk in dezelfde streek. Kijk maar mijn Alfa hierboven. T is zelfs al verbeterd sinds vorige week, het slijk begint eraf te vallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenGij woont ook wel in West-Vlaanderen...daar kunnen zelfs offroad-paadjes in de rest van het land niet tegenopIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenAmai zeg, jij rebel!
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
Opt gemakje door de Roeselaarse winkelstraat zien rijden.Kan iemand nog zien welke motorversie het is? Ik gok op 180
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenHad die zijn plaat proper gemaakt ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
Al van een tijdje terug, dus nog niet echt "wintervuil", dat is voor binnenkort
Comment
-
Maar heb hem zaterdag maar een gewassen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
Opt gemakje door de Roeselaarse winkelstraat zien rijden.Kan iemand nog zien welke motorversie het is? Ik gok op 180
Comment
-
Comment
Comment