Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Daar krijg je gewoon een waarschuwing voor, in de tijd dat ik m'n auto nog met de hand waste () liet ik m'n nr. plaat altijd vuil, dan kom je er met een waarschuwingske ipv. een flitsboete af
Zo zag hij eruit naar 2 dagen Frankrijk (1ste dag omgeving Parijs, 2de dag Noord-Frankrijk).. Ongeveer 1400 km.. En vrijdagavond tegengehouden door de politie op de markt van Ieper..
Ik had al gezien dat ze achter mij reden, toen we over de markt reden deden ze hun zwaailichten aan en deden mij stoppen.. Ze hielden alle verkeer op.. Ik deed mijn deur open en vroeg wat er scheelde.. Zegt die man tegen mij: meneer, wat is je nrplaat? Ik: je zou het toch moeten weten, want je reed achter mij.. Man: kruip maar eens uit en bekijk hem maar es.. Toen zei ik direct dat ik wist dat hij vuil was daar ik 2 dagen rondgereden had voor mijn werk en dat ik nog geen tijd heb gehad om hem te kuisen.. Ook gaf ik hen de opmerking dat hij niet zo vuil raakt van over de markt te rijden.. Hij wist precies niet wat zeggen en verwittigde mij dat hij zo vlug mogelijk zichtbaar moest zijn.. Dus ik moest hem ter plaatse niet afkuisen..
I was in a bad mood.. En geven ze mij nog eens zo'n opmerking.. Ze hadden in feite wel gelijk maar ze deden gewoon zo onbeschoft tegen mij.. Ze kunnen zoiets wel op een beleefde manier zeggen..
Vorige week enkele dagen naar Stockholm geweest : Smerige kwijlbakken all over the place!
3/4 van de wagens heeft onleesbare nrplaten ginds , bovendien houden ze er van mooie wagens, van S3,S4, RS4,... etc die daar zo vuil als wat rondrijden.
Porker, ik denk dat Stockholm voor jou de hemel moet zijn.
Heerlijk topic. Normaal gesproken staan alle auto's op het forum er zo netjes mogelijk bij. Een vuile auto is niet altijd lelijk, zeker niet het wintervuil (wel slecht voor de lak en velgen). Ik zal eens kijken of ik een nog een foto heb van onze wagen in een vuile staat. Nogmaals leuk topic.
Jammer dat ik vorige week geen pics heb genomen van Babs. Dubbel zo vuil achteraan als de '1 van dinges, en de velgen zo zwart als een kachel. Drie maanden niet gewassen + Westvlaamse bemodderde boerenwegels :
Bijna einde leasing zeker?....dan krijg ik dat ook altijd ;-)
Bijna einde leasing zeker?....dan krijg ik dat ook altijd ;-)
Ondertussen stond ze al weer proper en is ze opnieuw goed vuil aan 't worden. 't Zal duren nu tot eind volgende week eer ze nog 'es een beurt krijgt, net voor ik op skiverlof vertrek. Hopelijk kom ik veel bestrooide wegen tegen op weg naar daar en terug.
Zo zag hij eruit naar 2 dagen Frankrijk (1ste dag omgeving Parijs, 2de dag Noord-Frankrijk).. Ongeveer 1400 km.. En vrijdagavond tegengehouden door de politie op de markt van Ieper..
Ik had al gezien dat ze achter mij reden, toen we over de markt reden deden ze hun zwaailichten aan en deden mij stoppen.. Ze hielden alle verkeer op.. Ik deed mijn deur open en vroeg wat er scheelde.. Zegt die man tegen mij: meneer, wat is je nrplaat? Ik: je zou het toch moeten weten, want je reed achter mij.. Man: kruip maar eens uit en bekijk hem maar es.. Toen zei ik direct dat ik wist dat hij vuil was daar ik 2 dagen rondgereden had voor mijn werk en dat ik nog geen tijd heb gehad om hem te kuisen.. Ook gaf ik hen de opmerking dat hij niet zo vuil raakt van over de markt te rijden.. Hij wist precies niet wat zeggen en verwittigde mij dat hij zo vlug mogelijk zichtbaar moest zijn.. Dus ik moest hem ter plaatse niet afkuisen..
Comment