Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten

Echt vuil kan je dat toch niet noemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
      Dikke S60
      Schoon vlakte. Vond ik dat hier maar :<

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
        Echt vuil kan je dat toch niet noemen?
        Amai nog niet mijne Passat is volgens mijn normen zéér vuil !
        Benzine
        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
        Diesel
        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
          Amai nog niet mijne Passat is volgens mijn normen zéér vuil !
          Dan is mijn auto een rijdende modderhoop

Comment

• Comment

• Pff

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                Dan is mijn auto een rijdende modderhoop
                goedje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stoffel_scirocco Bekijk Berichten
                  Vanmiddag een toerke gedaan. Dit is de eerste winter dat ik effectief winterbanden heb en wat een verschil!

1ste halte: Makro
                  Die laatste zwarte vliegende streep kon ge u echt nie laten zeker?

Comment

• Competetie om het vuilst zou nog geen slecht idee zijn, er zijn er hier een paar die er hier precies al een sport van aan het maken zijn

Comment

• ik heb m'n wagen toch wat afgespoeld hoor, er hing te veel smurrie op
                      En m'n velgen ... hele hopen zand, zout en vuil aan de binnenkant. Gewoon wat afgespoten en da's al veel beter nu.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Wij ook eens afgespoten met de hogedrukreiniger, niet om hem proper te hebben maar om een hoop zout er af te hebben...

Comment

• Sinds gisterenavond is de mijne zot proper geworden.

is zo'n 3 maand geleden dat ik die gewassen had, remstof/koek op velgen, zout overal, smurrie/zand op de achterkant en zijkanten.
                          Gisterenavond kom ik thuis: kar volledig proper. Wielen zijn gewoon VRIJ van remstof , al die smurrie en modder eraf, enkel een beetje dofheid van't zout ofzo.
                          wtf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Sinds gisterenavond is de mijne zot proper geworden.

is zo'n 3 maand geleden dat ik die gewassen had, remstof/koek op velgen, zout overal, smurrie/zand op de achterkant en zijkanten.
                            Gisterenavond kom ik thuis: kar volledig proper. Wielen zijn gewoon VRIJ van remstof , al die smurrie en modder eraf, enkel een beetje dofheid van't zout ofzo.
                            wtf
                            Tis graag gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David79 Bekijk Berichten
                              Nieuwe nummerplaat past mooi in voorbumper!
                              Misschien omdat dat soort plaat al 40 jaar de norm is in Europa ? Nuja, het is maar een gok, ik ben er niet zeker van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwes Bekijk Berichten
                                Veel meer waard zo
                                Doet me denken aan Auto5 tuning

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Sinds gisterenavond is de mijne zot proper geworden.

wtf
                                  Heb dat ook gemerkt.

Aangekoekt zout + regen is blijkbaar ideaal!
                                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Hier ook, wat is dat voor onzin

Wel staat hij nu constant nat precies door al dat zout dat vocht vasthoudt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      Wel staat hij nu constant nat precies door al dat zout dat vocht vasthoudt
                                      voor tuscani !!

Comment

• Winterweer is tof behalve als uw baterij kapot is

Deze ochtend richting kantoor gereden, onderweg nog ergens gestopt voor een boodschap en 't was gedaan met spelen... M'n wagen wou niet meer starten Batterij naar de vaantjes...

Ondertussen nieuwe batterij gestoken en meteen maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om een nieuwe wagen te bestellen

Comment

• Druppellader ftw.

Hangt nu wegens de winterstop constant aan de MG, maar met die vriestemperaturen van de afgelopen dagen heb ik hem toch ook even aan de E laten hangen. Die batterij is immers ook al 6j oud en de auto staat meer stil dan iets anders nu en bij die koude kreeg ik toch vaak meldingen van battery protection. Zonder de lader was ze gegarandeerd kapot geweest denk ik...

Comment

Working...
                                          X