Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
ik heb m'n wagen toch wat afgespoeld hoor, er hing te veel smurrie op
En m'n velgen ... hele hopen zand, zout en vuil aan de binnenkant. Gewoon wat afgespoten en da's al veel beter nu.
Sinds gisterenavond is de mijne zot proper geworden.
is zo'n 3 maand geleden dat ik die gewassen had, remstof/koek op velgen, zout overal, smurrie/zand op de achterkant en zijkanten.
Gisterenavond kom ik thuis: kar volledig proper. Wielen zijn gewoon VRIJ van remstof , al die smurrie en modder eraf, enkel een beetje dofheid van't zout ofzo.
wtf
is zo'n 3 maand geleden dat ik die gewassen had, remstof/koek op velgen, zout overal, smurrie/zand op de achterkant en zijkanten.
Gisterenavond kom ik thuis: kar volledig proper. Wielen zijn gewoon VRIJ van remstof , al die smurrie en modder eraf, enkel een beetje dofheid van't zout ofzo.
wtf
wtf
Deze ochtend richting kantoor gereden, onderweg nog ergens gestopt voor een boodschap en 't was gedaan met spelen... M'n wagen wou niet meer starten Batterij naar de vaantjes...
Ondertussen nieuwe batterij gestoken en meteen maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om een nieuwe wagen te bestellen
Hangt nu wegens de winterstop constant aan de MG, maar met die vriestemperaturen van de afgelopen dagen heb ik hem toch ook even aan de E laten hangen. Die batterij is immers ook al 6j oud en de auto staat meer stil dan iets anders nu en bij die koude kreeg ik toch vaak meldingen van battery protection. Zonder de lader was ze gegarandeerd kapot geweest denk ik...
Comment