Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Belediging van een ambtenaar in functie

Staat dat er niet op?
    Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
      Belediging van een ambtenaar in functie

Staat dat er niet op?
      Neen er staat daar niks van op.. Er stond wel dat ze zelfs op minder dan 5 meter van mijn auto, de nrplaat bijna niet konden lezen..

Pearle Pearle Pearleeeeeeeeee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
        Ik zou zeggen, post de bijbehorende fotokes maar!

mja hij nog steeds nie 'vuil genoeg' vind ik...

Comment

• Maar de mijne is wel al topic-waardig aan het worden hé:

Comment

• Comment

• Comment

• Wel ni echt goei reclam voor uw zwembaden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Wel ni echt goei reclam voor uw zwembaden.

hehe, hélaba, nen auto DIENT om vuil te worden hé..
                  Een zwembad nie.

Reclam is reclam hé

Comment

• Comment

• Dat kan beter hé

Comment

• Vandaag 250 km autostrade gedaan, die wagen weigert gewoon vuil te worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
                          Vandaag 250 km autostrade gedaan, die wagen weigert gewoon vuil te worden.

Van de snelweg afrijden en wa gaan crossen op veldwegelkes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GolfDriver Bekijk Berichten

Je zit niet in het "ik kom net van de carwash-topic" he

Comment

• Hierzo is de auto toch ook wel weer redelijk vuil zal eens foto nemen deze week

Comment

• ik ga nog wat sparen... ik denk dat ik hem volgende maand ga kuisen, 't is nog maar 3 weken geleden en we gaan binnenkort op skivakantie dus ik kuis hem niet daarvoor (binnenin wel uiteraard)

ik ga toch al eens proberen een dezer een foto te nemen
                                There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• oei! Voor mij wordt dit een moeilijk topic.
                                  Sinds ik nu bijna geen km's meer doe is de wekelijkse poetsbeurt echt belachelijk aan 't worden
                                  Heb er wel nog een hele vuile van m'n 940 destijds. Ik zoek hem wel nog eens.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Na 2 weken...

Comment

• En z'n stalgenoot...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heinrich von mausmatten Bekijk Berichten
                                        Vorige week enkele dagen naar Stockholm geweest : Smerige kwijlbakken all over the place!

3/4 van de wagens heeft onleesbare nrplaten ginds , bovendien houden ze er van mooie wagens, van S3,S4, RS4,... etc die daar zo vuil als wat rondrijden.

Porker, ik denk dat Stockholm voor jou de hemel moet zijn.
                                        Ik ben het zeker, ik ben er ook 2 jaar geleden geweest in de winter.

Zeker de beste tijd om er naar toe te gaan want dan ligt er zand op de straten (tegen sneeuw) om grip te hebben op de weg.

En daarom zijn al die wagens (zelfs de mooie, want het is geen nut om het daar te wassen tijdens de winter) zo zwart als een negertje uit Zimbabwe

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Vorige week eens een modderig baantje opgezocht

Last edited by M3 is the best; 08/01/2007, 16:26.
                                          BMW E61 525d LCI '09
                                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                                          Fiesta Red Edition '16

Comment

Working...
                                          X