Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je moet door bleker slijk rijden

Comment

• Niet zo spectaculair maar goed :

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten

Valt toch mee, de mijne zijn vuiler als ik ze net gewassen heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
          Valt toch mee, de mijne zijn vuiler als ik ze net gewassen heb.
          Bwa... Maar ik zeg het, in het echt ziet het er vuiler uit hoor!

Comment

• Op foto ziet wintervuil er altijd iets minder vuil uit. Daarin heb je wel gelijk.

Comment

• foto van vorig jaar in de sneeuw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verthriest Bekijk Berichten
                foto van vorig jaar in de sneeuw
                Man, ik zou willen dat het terug was zoals vorig jaar
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik niet, is perfect zo, 3 smerige winters na elkaar is genoeg.
                  Half januari al, dagen lengen al s avonds, stilaan beginnen we de lente te ruiken
                  2021 Taycan 4S
                  2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Man, ik zou willen dat het terug was zoals vorig jaar
                    als je niet gehaast bent is het leuk , met de handrem spelen maar als ge ergens op tijd moet zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                      Ik niet, is perfect zo, 3 smerige winters na elkaar is genoeg.
                      Half januari al, dagen lengen al s avonds, stilaan beginnen we de lente te ruiken
                      Deze namiddag 2 uur bezig geweest met de hoge drukreiniger , in mijnen t-shirt ...
                      was efkes vergeten wat we nog maar Januari waren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verthriest Bekijk Berichten
                        als je niet gehaast bent is het leuk , met de handrem spelen maar als ge ergens op tijd moet zijn
                        Ik heb vorig jaar nooit problemen gehad om op tijd te geraken waar ik moest zijn.
                        En dat zelfs met zomerbanden.
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Proficiat Knight-rider. Ik denk dat het heel forum nu al wel doorheeft dat gij gene voorstander zijt van winterbanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                            Proficiat Knight-rider. Ik denk dat het heel forum nu al wel doorheeft dat gij gene voorstander zijt van winterbanden.
                            Voor- noch tegenstander.

Ik kan enkel over eigen ervaringen spreken natuurlijk.

Ik heb al met winterbanden gereden, en kan enkel zeggen dat die op achterwiel aangdreven auto's zeker en vast hun nut hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Voor- noch tegenstander.

Ik kan enkel over eigen ervaringen spreken natuurlijk.

Ik heb al met winterbanden gereden, en kan enkel zeggen dat die op achterwiel aangdreven auto's zeker en vast hun nut hebben.
                              in dit soort winter hebben winter banden idd niet zoveel nut .. in tegendeel .
                              winterbanden hebben pas nut bij temperaturen onder de 10graden ... wat we maar nipt halen momenteel

Comment

• Vorig jaar super tevreden met winterbanden, nu vervloek ik ze echt! Als ik even sportief reed als met mn zomerbanden lag ik nu al in de vangrail.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJ_9911 Bekijk Berichten
                                  Vorig jaar super tevreden met winterbanden, nu vervloek ik ze echt! Als ik even sportief reed als met mn zomerbanden lag ik nu al in de vangrail.
                                  Dat heb ik niet voor met mijn 200D
                                  Benzine
                                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                  Diesel
                                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Ik ben met mijn winterbanden deze zomer naar Z-Frankrijk gereden @ +28°

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                      Ik ben met mijn winterbanden deze zomer naar Z-Frankrijk gereden @ +28°
                                      Mijn vader koopt alleen maar winterbanden en rijdt er idd ook heel het jaar mee door
                                      Benzine
                                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                      Diesel
                                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Mijn winterbanden zijn bijna een liter zuiniger dan m'n zomerbanden, dus zo naar FR, 3 000 km in totaal gebold
                                        Maar eigenlijk miste ik m'n zomervelgen te veel, dus nu: f*ck verbruik. Winter gedaan, zomervelgen aan.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Wintervuilkoning 2010

Comment

Working...
                                          X