Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
-
Ik kon het niet meer aanzien ImageUploadedByTapatalk1356786795.852805.jpg[ATTACH]94257[/ATTACH
En dan nog een prettige ontdekking😒ImageUploadedByTapatalk1356786839.491984.jpgImageUploadedByTapatalk1356786852.315918.jpgen na een vlugge poetsbeurt, is het weer een zwarte die staat te blinken in de winterzon.
Staat echter vol swirls... Detailbeurt zal voor de volgende keer zijn.
BMW E46 320d Touring Black Sapphire 2002
BMW E87 118d Hatch Black Sapphire 2009
Volvo V60 D2 Kinetic Black Sapphire 2013
Sent from my iPhone using TapatalkBijgevoegde Bestanden2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenIk heb de mijne vanmiddag eindelijk ook nog eens kunnen kuisen + de ruiten eens goed ingesmeerd met RainX
voor een keer dat de zon eens goed scheen deze middag2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenDie RainX, doen jullie dat ook op jullie zijruiten? Ik wel wat het is, maar heb het nog nooit gebruikt. Gaat die laag lang mee? Of is dat zoals een laag wax van in de car wash, dus na één keer gesproeid te hebben weg?
car wash doe ik nooit, maar naar mijn idee gaat zo'n laagje hoogstens enkele weken mee..
Comment
-
Idd, ik heb de variant van "Carlack". Op de zijruiten smeer ik het nog wel eens maar op de voorruit komt het niet meer op. Geeft soms een vettige waas en mijn regensensor slaagt er "kadul" van waardoor de ruitenwissers steeds op de snelste stand gaan.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenja, het helpt ook op de zijruiten.. zeker om de zichtbaarheid rondom te verbeteren
car wash doe ik nooit, maar naar mijn idee gaat zo'n laagje hoogstens enkele weken mee..
Die van mij hangt er nu op sinds mei(bijna 8maand) en als je een goede detailer gebruikt bij het wassen gaat deze toch wel een jaartje mee.
Nu begint het effect iets te minderen maar eens ik 70 per uur rij heb ik nooit nog ruiterwissers nodig.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Gewoon gespot en in slechte kwaliteit
Af en toe kan je toch al een extreem vuile auto's spotten tegenwoordig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWat een kontje.
================
als ik er aan denk zal ik van de mijne ook eens een foto trekken, ziet ook goed vuil
wegenwerken+zout+zwarte kleur+ rechte achterkantKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenspijtig van die reclame als we willen muggenziften
En die ring sticker... tja2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment