Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• image.jpgimage.jpg

'T is een begin

Comment

• Eerder halfweg, zou ik zo denken.

Comment

• Ik kon het niet meer aanzien ImageUploadedByTapatalk1356786795.852805.jpg[ATTACH]94257[/ATTACH
        En dan nog een prettige ontdekking😒ImageUploadedByTapatalk1356786839.491984.jpgImageUploadedByTapatalk1356786852.315918.jpgen na een vlugge poetsbeurt, is het weer een zwarte die staat te blinken in de winterzon.
        Staat echter vol swirls... Detailbeurt zal voor de volgende keer zijn.

BMW E46 320d Touring Black Sapphire 2002
        BMW E87 118d Hatch Black Sapphire 2009
        Volvo V60 D2 Kinetic Black Sapphire 2013

Sent from my iPhone using Tapatalk
        Bijgevoegde Bestanden
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Ik heb de mijne vanmiddag eindelijk ook nog eens kunnen kuisen + de ruiten eens goed ingesmeerd met RainX
          voor een keer dat de zon eens goed scheen deze middag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
            Ik heb de mijne vanmiddag eindelijk ook nog eens kunnen kuisen + de ruiten eens goed ingesmeerd met RainX
            voor een keer dat de zon eens goed scheen deze middag
            Awel, dat heb ik ook gedaan. Sinds de mannen van Carglass de ruiten gekuisd hadden, was al het rainX-effect weg

Comment

• Comment

• Op zo'n Saab past het nog wel, zeker met de steelies.

Die RainX, doen jullie dat ook op jullie zijruiten? Ik wel wat het is, maar heb het nog nooit gebruikt. Gaat die laag lang mee? Of is dat zoals een laag wax van in de car wash, dus na één keer gesproeid te hebben weg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                  Die RainX, doen jullie dat ook op jullie zijruiten? Ik wel wat het is, maar heb het nog nooit gebruikt. Gaat die laag lang mee? Of is dat zoals een laag wax van in de car wash, dus na één keer gesproeid te hebben weg?
                  ja, het helpt ook op de zijruiten.. zeker om de zichtbaarheid rondom te verbeteren
                  car wash doe ik nooit, maar naar mijn idee gaat zo'n laagje hoogstens enkele weken mee..

Comment

• Comment

• Rain-X heb ik ook, maar gebruik dat gewoon niet meer. Is een vettig goedje

Comment

• Idd, ik heb de variant van "Carlack". Op de zijruiten smeer ik het nog wel eens maar op de voorruit komt het niet meer op. Geeft soms een vettige waas en mijn regensensor slaagt er "kadul" van waardoor de ruitenwissers steeds op de snelste stand gaan.
                        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                          ja, het helpt ook op de zijruiten.. zeker om de zichtbaarheid rondom te verbeteren
                          car wash doe ik nooit, maar naar mijn idee gaat zo'n laagje hoogstens enkele weken mee..
                          probeer dan eens die van nanolex.
                          Die van mij hangt er nu op sinds mei(bijna 8maand) en als je een goede detailer gebruikt bij het wassen gaat deze toch wel een jaartje mee.
                          Nu begint het effect iets te minderen maar eens ik 70 per uur rij heb ik nooit nog ruiterwissers nodig.
                          2013- Volvo V60 D3 R-Design
                          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• 't Regent echt zo goed als elke dag waardoor ik al weken mijn auto nie gewassen heb.

Comment

• Gisteren een 70-tal km's gereden in west vlaanderen, en dit was het resultaat:

Lijkt niet zovuil, maar het verschil met een net gekuiste is toch redelijk

BMW X5 45e

Comment

• Gewoon gespot en in slechte kwaliteit
                                Af en toe kan je toch al een extreem vuile auto's spotten tegenwoordig.

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Wat een kontje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                      Wat een kontje.
                                      spijtig van die reclame als we willen muggenziften

================

als ik er aan denk zal ik van de mijne ook eens een foto trekken, ziet ook goed vuil
                                      wegenwerken+zout+zwarte kleur+ rechte achterkant
                                      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                        spijtig van die reclame als we willen muggenziften
                                        Die sticker heeft Verellen er zelf opgekleeft, maar aangezien ze zeer goed resultaat leveren en vriendelijk zijn, geen probleem. Veel liever een stickertje dan een nummerplaathouder.
                                        En die ring sticker... tja
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• De foto's gaan beginnen komen...

Comment

Working...
                                          X