Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Bij betonfabrieken (net als breekinstallaties) ligt er altijd wel een laagje stof op de grond als het dan een beetje nat is wordt je wagen snel vuil.
Voorgespannen welfsels, wij hebben eens een fabriek gezet en die machines kwamen (dacht ik) van Duitsland.
Weet ge nog waar? Mag in pm, altijd leuk te weten waar de concurentie machines heeft.
En veel fabrikanten van die machines zijn er niet, wij, eentje in Finland, eentje in Duitsland eentje in Italie. (da zijn de grote) en dan nog een paar kleinere spelers uit nederland, spanje en canada (al werken we met die laatste samen tegenwoordig)
die foto is niet van Bompa want die V70 die jij gefotografeerd hebt, heeft de kentekens er nog op terwijl Bompa V70 e.d. er af gehaald heeft (mooier imho)
oh, maar er zijn massa's verschillen hoor
summum chroomstrips op de bumper, trekhaak, donkere ruiten, kofferspoiler, andere velgen, andere nummerplaat, verlaagd, '05 chromen uitlaattip, ....
en ik heb geen megaton-sticker. Daardoor wist ik zeker dat het een lolle was
Automatisatie van tekenen van wapening in prefabbalken en -kolommen. Enkele parameters ingeven en in AutoCAD verscheen de volledige balk/kolom met zijn tand/uitsparingen/... en de bijhorende wapeningen (spelden, staven, beugels).
Daarnaast een mini-plooistaatje voor de wapeningsstaven. M'n mentor verliet wel halverwege de firma waardoor ik er alleen voor stond, maar dat hield me niet tegen.
AutoCAD, 3D Studio, Photoshop. Drie klassiekers, alledrie leren kennen in mijn jeugd. In de tijd van diskettekes.
Toen AutoCAD nog een grafisch scherm en een tekstscherm had, apart aangestuurd (windows kenden we nog maar net of nog niet).
Ik heb AutoCAD nog opgestart in DOS, ja.
AutoCAD, 3D Studio, Photoshop. Drie klassiekers, alledrie leren kennen in mijn jeugd. In de tijd van diskettekes.
Toen AutoCAD nog een grafisch scherm en een tekstscherm had, apart aangestuurd (windows kenden we nog maar net of nog niet).
Ik heb AutoCAD nog opgestart in DOS, ja.
The good old days
Coreldraw mag daar gerust ook bij in dit lijste.
Comment