mijne is ook weer terug vuil, ik zag verschillende in men buurt hun auto wassen, wou het zelf ook nog eens doen maar dan hoorde ik dat het toch weer ging regenen...enkel binnenin heb je er voldoening van.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
-
Die Porsche is echt zalig, love that daily driver
Niet zo vuil als de 911, ziet mijne eruit:
Ook nog eens een fotoke:
Bijgevoegde BestandenLast edited by Liquid Li0n; 23/01/2014, 16:04.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Mijne is al maanden niet meer gewassen, maar echt vuil krijg ik hen toch niet.
Hij staat waarschijnlijk veel te veel in de regen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
-
die foto van die Porsche blijft toch wel een van de beste hier, al zit die Range Rover er ook wel "goed uit"
mijne is nu al een tijdje proberder als een paar posts hier boven, heeft toch echt veel te maken met het weer en de wegen. Heb minder op kleine baantjes gereden afgelopen weken.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenEr zijn geen winters meer, wel nog vuile karren. Het is de mijne niet, was het maar waar..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenKloptOorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenKlopt ookOorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenNet voor afrit Lichtervelde.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZo, voor allen die akkoord zijn met het feit dat een auto er ook goed uit kan zien in vuile toestand, het enige echte VUILE AUTO'S topic!
De winter lijkt me daar een zeer dankbare periode voor.
ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenAl dat amateurisme is niks voor mij. Op mijn witte Evoque komt alleen 'Marlboro's Khumbu Mud Spray (TM)' met modder uit het tibetaanse hooggebergte. Soms eens hun 'Savanne', als ik zot doe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenGoe zot met Savanne, schoon spul maar das 229€ voor een potteke bij Mud-it en das dan een van de goedkoopste....
Bij mij geen gedoe met goedkopen brol die achteraf duurder uitvalt. Ik moet wel uitkijken dat alles er achteraf grondig word afgepoetst want
als mijn vrouw daarna er haar 'Long Beach' glitterspray opdoet kunnen er nogal rare reacties optreden die slecht zijn voor de lak. Maar allez 't is maar nen auto eh.
Comment
Comment