Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Binnendoor gereden naar de Lilse Bergen en daar lag asfalt dacht ik...niet meer dus.
    Jammer dat 'em ni helemaal droog was, dan wordt het nog duidelijker maar die foto's trek ik later wel als m'n vrouwke hem intussentijd ni kuist want ze vindt het 'een schande' zo...

Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by fa820373; 26/11/2007, 23:18. Reden: Thumbnails bijgevoegd
    2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

• Aan iedereen die een bijzonder wintervuile wagen aan het kweken is, de weersvoorspellingen voor de komende week blijven er regenachtig uitzien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
        Aan iedereen die een bijzonder wintervuile wagen aan het kweken is, de weersvoorspellingen voor de komende week blijven er regenachtig uitzien...
        tof als ge tussendoor naar de garage en naar de keuring moet met iets dat normaal gezien nooit vuil wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          tof als ge tussendoor naar de garage en naar de keuring moet met iets dat normaal gezien nooit vuil wordt
          de keuringsdatum kunt ge laten aanpassen hé !
          mijn broer moest ook altijd met z'n Triumph Spitfire in de winter...
          heeft dat in het keuringsstation uitgelegd en ze deden een voorstel om de datum naar de zomermaanden te verplaatsen
          hoe het juist in z'n werk is gegaan weet ik niet meer (is ook al enkele jaren geleden... )

maar je kan deze keer mss zelf eens informeren, ik weet nog wel dat hij dat jaar twee keer is gegaan...maar das een kleine opoffering denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door minibandit Bekijk Berichten
            maar je kan deze keer mss zelf eens informeren, ik weet nog wel dat hij dat jaar twee keer is gegaan...maar das een kleine opoffering denk ik
            zo graag ga ik nu ook niet hij is er nu toch bijna door, zodus.

nog drie keer, dan is em oldtimer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
              Aan iedereen die een bijzonder wintervuile wagen aan het kweken is, de weersvoorspellingen voor de komende week blijven er regenachtig uitzien...
              ik hoop op stortregen, gewone regen krijgt het vuil er niet meer af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door minibandit Bekijk Berichten

Ja, als je vroeger gaat dan de datum op het papier, dan moet je het jaar erna ook op die datum gaan.
                Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Welja de mijne is OOK wel eens vuil....

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• WTF heb je er een turbo opgevezen ?

Comment

• Wel 2...

Comment

• Dat is best vuil ja!

wat een sound

Comment

• Fack lol ik dacht effe dat het een B7 was, niet dus.

Comment

• Zalige sound, ma je verliest daar wel veel tijd tijdens het schakelen e , ik kan verkeerd zijn, maar ik denk dat het toch wel beter kan .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk Berichten
                              Zalige sound, ma je verliest daar wel veel tijd tijdens het schakelen e , ik kan verkeerd zijn, maar ik denk dat het toch wel beter kan .
                              Het was dan ook niet z'n bedoeling om er alles uit te halen é

Comment

• En koppelingsparend sprinten is zowiezo "tijd verliezen", maar wel proper voor de techniek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fa820373 Bekijk Berichten
                                  Binnendoor gereden naar de Lilse Bergen en daar lag asfalt dacht ik...niet meer dus.
                                  Ja, dat weggetje is terug opgebroken he, ook al voor een surprise gestaan enkele maanden terug
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Vet

Comment

Working...
                                          X