Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenVuiler dan dit kan het niet worden
Gisteren dan wel aan een wasbeurt geraakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenMijn nummerplaat is bijna niet meer leesbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJa seg, drink dan wat minder pinten hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenVET GEIL ! Hoelang was het al geleden dat hij nog eens gewassen was ?
Zalig, zo een 330d ... 'k zou dat eraf doen en me neffe een Golfje aan het rood licht zetten
*grijns*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichtengisteren geen pint aangeraakt. Aleen maar whisky en bacardi razz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichtengisteren geen pint aangeraakt. Aleen maar whisky en bacardi razz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk zat in knokke vrijdag, ik zag ne kerel en gij waard da precies
Neen, ik ben al een eeuwigheid niet meer in knokke geweest.
Was hij zat mss?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJammer van de uitlaat onder die mini.
en zonder rijden is ook niet echt alles !
btw dacht dat het hier over de pekel en de smog ging
Comment
-
@tuur bo: schitterend!
de onze is weer pottevuil na een rit naar Duinbergen en terug. Des te meer heb ik medelijden met al wie gisteren in de carwash een half uur stond aan te schuiven om 10 of 15 EUR kwijt te zijn__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment