Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Hangt dien achterkant niet heel fel door?? Of is dat gewoon zwaar geladen?
    Wel, er zat een passagier in achter ook, maar om eerlijk te zijn vind ik toch ook dat die net iets te hard gaat doorhangen. Nu, de schokdempers staan wel op hun zachtste stand, dus zal ze eens harder moeten zetten.

In de koffer zat enkel een hogedrukreiniger en jerrycan met 20l benzine. Maar reservewiel was er uit, dus echt veel gewicht is dat toch niet.

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
    DAT is pas rijden.

325i?
    325i met S3.91 eindoverbrenging. Had normaal S4.1, waar ik tevreden over was na 4.27 (wat echt wel kort is voor openbare weg en in 1ste totaal nutteloos), maar koppelingsplaten moesten gereviseerd worden en heb dan S3.91 gestoken als tijdelijke vervanger, maar mijn 2de lijkt mij nu veel aangenamer, dus zal deze er wel onder blijven.

Comment

• Strakke kar

Ergens een topic van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
        Strakke kar

Ergens een topic van?
        Zal er ééntje maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
          Zal er ééntje maken.
          Goe plan

Comment

• ik was m'n wagen ook ni vaak, maar maak wel m'n lichten altijd schoon met die borstels van de pompstatie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

ik was m'n wagen ook ni vaak, maar maak wel m'n lichten altijd schoon met die borstels van de pompstatie
              Dat kunt ge ook bij u thuis bij een vod
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                Goe plan
                Bij deze:

Comment

• Mn auto stond 7 dagen stil in duitsland bij temp rond het vriespunt. Hier een foto van het zicht door mn vooruit toen ik vertrok op de autobahn. Door de snelheid + koude, wordt mn ruit witter, vuiligheid wordt wreed ambetant en reken daar nog eens mn "nachtblindheid" bij...
                  Bijgevoegde Bestanden
                  i 1 2 1/2 6

Comment

• Comment

• Onze audi is ook op z'n vuilst in deze kerstperiode...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        'k Was echt verrast, maar bij elke diesel is't boven de 4000 rpm gedaan met de fun.
                        No shit, niks zo leuk als een diesel op koppel rijden ... dus, zo vroeg mogelijk schakelen en toch deftig vooruit gaan. Vierduizend is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeel te veel.

Allez ja, teveel dus

Comment

• Aan deze is ook wat kuiswerk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            bij elke diesel is't boven de 4000 rpm gedaan met de fun.
                            Niet elke diesel

Comment

• Hier nog een een bijdrage van ten huize Soete...

Comment

• Wintervelgjes, dikke banden, wintervuilheid...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                  Is uw Range Rover van de vorige generatie?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Is uw Range Rover van de vorige generatie?
                                    Nee, alleen ik ben van de vorige generatie!

Comment

• Senna, Driven To Perfection

Comment

• We've got a winner

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          Niet elke diesel
                                          Toch bij 90% van de huidige diesels, op een paar uitzonderingen na.

't Heeft niet alleen te maken met de motor zelf maar ook met de eigenschappen van diesel zelf dacht ik.

petrol > diesel

Comment

Working...
                                          X