Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
Collapse
X
-
vandaag toch maar eens naar de carwash gegaan met de leasebak, ik vond het wel nodig
Voor:
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten95 aan het tanken?
Wel prachtige merc. Die rode wijzertjes zijn trouwens goed gelukt. Heb zelf een E30 waarvan de vorige eigenaar de wijzertjes in het rood heeft geverfd, maar echt effen is het niet te noemen.
95 it is.
Ja, wijzertjes zijn goed gelukt. Eerst zowat 'grof' spuiten, en daarna met rode alcoolstift afwerken... (vooral de schakelstreepjes zijn met de stift gedaan).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door volvolover Bekijk Berichtenmijn wintervuile wagen, het vuil is wel minder goed te zien doordat het donker is, maar alles tussen de voorste en achterste wielkassen is zwart.
sinds september niet meer gekuist:
Lookin' fiiiine
Comment
-
die kunnen ertegen
Hier in Torhout staat er dikwijls een blauwe, werkelijk z'n dak volgesch*ten met de vogeldrek. En sindsdien heeft hij het kuisen opgegeven. Echt kiezige bak, jakkes.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat is net prachtig, vind ik. Zo het schoongevegen vlak door de achterruitenwisser, en de rest zo lekker dof en vuil.
Ik vind het hatelijk als ik een vuile auto zie rijden waarvan de achterruitenwisser niet gebruikt is... Voor mij is dat meestal al een teken van "opgelet, blijbaar ene die niet veel in z'n spiegels kijkt..."
De MINI is zalig op dit moment, de achterste nummerplaat is gewoon onleesbaar ...
in mijn golf kan ik nu niks meer zien door mijn achterruit
ook niet nodig want de enigen die sneller rijden dan mij hebben geld genoeg om geflitst te worden en logischerwijze ook xenons die door de dikke vuillaag schijnen1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
Aan deze is ook wat kuiswerk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
ZALIG !!!!!!!!!!!
Mo FAK zo vuil.
Edit: Tip: koffer open doen met de afstandsbediening, en dan met 'n vingertipje aan de achterruitenwisser open tillen. Dan heb je geen "vlekken" op je BMW-logo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
Niks mooier dan velgen die richtinggebonden vuil zijn, vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenverdomme ik heb de mijne juist gewassen... khad fotokes moeten trekken hé... dedjugeen intieme foto's he
Comment