Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen!
schandalig dat jullie dat zo leuk vinden dat je wagens zo vuil zijn.daar ga je later alleen maar spijt van hebben
maar dat maakt ieder voor zich uit natuurlijk
schandalig dat jullie dat zo leuk vinden dat je wagens zo vuil zijn.daar ga je later alleen maar spijt van hebben
hoe bedoel je ?
ik was de golf bijna nooit en de lak blijft in prima staat, gewoon door om de paar maand eens door de carwash te rijden
ik had deze foto genomen voor 't deukje maar het zegt toch genoeg ... ik vind persoonlijk toch dat dit er MEER dan verzorgd genoeg uitziet ... en toch nooit in de wax gezet (toch niet 't stuk hier gefotografeerd)
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Maar Porker toch, 'k moet u toch niet alles uitelggen he ?
Dat vuil weegt veel hoor, en dat schilt weer een milliseconde op de 100km. Plus, als dat eraf valt (tijdens het driften enzo), dan creert dat onbalans.
Daarom dat ik een werkpaard heb en een paradenpaard
Donderdag zat er een rode Mini achter mij op de autostrade naar Kortrijk, ik dacht eerst dat jij het was maar kzie nu dat je geen witte strepen op de motorkap hebt.
Comment